Asterix
Vieras
|
|
« : 30.11.2006 15:04:26 » |
|
En tiedä, kuuluuko tämä aihe tänne vai uniin, mutta modet siirtäköön, jos niikseen.
Eilen illalla oksentelin illallisen kokonaisuudessaan jostain syystä ulos ja olin ihan kauhen poikki nukkumaan mennessä.
Kurkkuni tuntui kipeälle ja minulla oli kuumetta hiukan.
Yöllä heräsin siihen, että mieheni unissaan teki jotain tosi erikoista.
Nukumme yleensä sylikkäin ja hiukan solmussa, mutta nyt makasimme vierekkäin, hän hiukan kyljellään ja hänen vasen käsi meni niskani alta.
Oikealla kädellään hän kosketteli kurkkuani ja unissaan otti pois sieltä jotain ja pudotti lattialle sängyn viereen. Hän toisteli tätä unissaan.
En herännyt siihen kosketteluun varsinaisesti, olemmehan tottuneet pitämään toisiamme unileluinamme, vaan siihen, että kehoni sisällä ikään kuin henkeni liikkui.
Ajattelin sillä hetkellä, että vauvan liikuminen kohdussa tuntuu samalta, vaikka minulla ei ole siitä kokemusta.
Tunsin myös kuinka kaukani/kurkkuni alueelta lähti jotain, kun mieheni unissaan otti sieltä pois jotain ja pudotti lattialle sängyn viereen.
Aamulla minulla ei ollut kurkku yhtään kipeä, huono olokin oli poissa, eikä kuumetta.
Aamulla kysyin mieheltäni, muistaako hän mitään tällläistä ja hän vastasi, että nukui hyvin ja syvästi koko yön ja oli herännyt vain kerran aamuyöstä siihen, että olin kuulema kiertynyt liian kauaksi ja napannut minut syliin uudestaan ja nukahtanut.
Ajatuksia..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #1 : 30.11.2006 15:09:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #2 : 30.11.2006 15:18:43 » |
|
Kuulostaa ihanalta minunkin mielestäni.. Tuli mieleen, että miehesi poisti sulta "hiljaisuudenlukon".. se tarkoittaa, etta sinun täytyy entistä enemmän sanoa ääneen asiat, vaikka viestisi tuntuisi toisesta ihmisestä ympärilläsi kuinka oudolta .. ehkä olet arkielämässä jättänyt sanomatta asioita, ettei sinua sanottaisi omituiseksi ..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
|
napakettu
Satunnainen astroilija
rakkauden kaipuu
|
|
« Vastaus #4 : 30.11.2006 18:27:06 » |
|
En tiedä, kuuluuko tämä aihe tänne vai uniin, mutta modet siirtäköön, jos niikseen.
Eilen illalla oksentelin illallisen kokonaisuudessaan jostain syystä ulos ja olin ihan kauhen poikki nukkumaan mennessä.
Kurkkuni tuntui kipeälle ja minulla oli kuumetta hiukan.
Yöllä heräsin siihen, että mieheni unissaan teki jotain tosi erikoista.
Nukumme yleensä sylikkäin ja hiukan solmussa, mutta nyt makasimme vierekkäin, hän hiukan kyljellään ja hänen vasen käsi meni niskani alta.
Oikealla kädellään hän kosketteli kurkkuani ja unissaan otti pois sieltä jotain ja pudotti lattialle sängyn viereen. Hän toisteli tätä unissaan.
En herännyt siihen kosketteluun varsinaisesti, olemmehan tottuneet pitämään toisiamme unileluinamme, vaan siihen, että kehoni sisällä ikään kuin henkeni liikkui.
Ajattelin sillä hetkellä, että vauvan liikuminen kohdussa tuntuu samalta, vaikka minulla ei ole siitä kokemusta.
Tunsin myös kuinka kaukani/kurkkuni alueelta lähti jotain, kun mieheni unissaan otti sieltä pois jotain ja pudotti lattialle sängyn viereen.
Aamulla minulla ei ollut kurkku yhtään kipeä, huono olokin oli poissa, eikä kuumetta.
Aamulla kysyin mieheltäni, muistaako hän mitään tällläistä ja hän vastasi, että nukui hyvin ja syvästi koko yön ja oli herännyt vain kerran aamuyöstä siihen, että olin kuulema kiertynyt liian kauaksi ja napannut minut syliin uudestaan ja nukahtanut.
Ajatuksia..? huih, ihanaa, mulle tuli ihan mielettömästi kylmiä väreitä kun luin tuon.hrrrh...vieläkin kutituttaa :
|
|
|
tallennettu
|
" Vuoren huipulta löydät niin paljon onnea kuin viet sinne mukanasi"
|
|
|
Aion
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 30.11.2006 20:40:09 » |
|
Kyllä miehesi teki ilmiselvästi energiahoitoa sinulle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 30.11.2006 21:49:15 » |
|
juu, kaunista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 30.11.2006 22:30:38 » |
|
Aivan upea kokemus Asterix! Niinpä. Jesse teki paljon tuolla tapaa, mutta teki myös "valvetietoisuudessa" joitain "ihmetekojaan".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #9 : 01.12.2006 08:55:42 » |
|
Asterix - no mutta tuohan oli erittäin hyvin oivallus Tarian pohdinnan myötä! Oksuhan kertoo lisäksi siitä, ettei pysty sulattamaan nielemäänsä. On täysin ymmärrettävää, että miehesi keho on nyt uupunut, kun imit hänestä kaikki mehut Ajatella, jos voisimme tietoisesti ilmentää korkeampaa minäämme koko ajan (Jessekin teki 'ihmetekonsa' tällä tavoin) Niinpä. Jesse teki paljon tuolla tapaa, mutta teki myös "valvetietoisuudessa" joitain "ihmetekojaan". Tätä kirjoitinkin - ja käsittääkseni vielä kaikki, eikä vaan joitakin Mutta kiva kun korjasit, koska käsitteistömme on näköjään niin erilainen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 01.12.2006 12:32:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 01.12.2006 21:27:25 » |
|
Ups, Sori Elektra. Väärinymmärrys. Nyt kuitenkin ymmärsin sen oikein, kun olit ottanut sen erilleen tuosta tekstistä jossa mainitsit yöllä unen aikana tekemistämme asioista. Käsitin sinun jatkavan sitä Jessen kohdalla. Toki hän silti teki myös nukkuessaankin paljon asioita...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #12 : 05.12.2006 13:53:05 » |
|
Ei hätiä mitiä Rakkauden valo Yleisin ymmärrys ihmisten välillä on väärinymmärrys. Pyrinpähän artikuloimaan selvemmin tulevaisuudessa. Tällä hetkellä verbaalinen ulosantini taccuilee ja kurkkuchakrani on totaalisen tukossa. Sinuiitti ja kurkkuongelmani kertonevat siitä, etten ole ilmaissut itseäni riittävän avoimesti, vaan olen toiminut Itseäni vähätellen ja myöskin Itseäni vastaan. Kuume puolestaan on vihastumistani ja ärtymystäni itseäni kohtaan, ja päänsärky juoruaa vääjäämättä hyödyttömän ajattelemisen aiheuttamista ongelmista, koska en ole siis ilmaissut ajatustyöni hedelmää. Muleta on heilahtanut. Sadonkorjuun aika.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 05.12.2006 14:08:34 » |
|
Yleisin ymmärrys ihmisten välillä on väärinymmärrys.
loistava oivallus. Pyrinpähän artikuloimaan selvemmin tulevaisuudessa. Ja minä puolestani lukemaan/tulkitsemaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|