Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten riitelet ?  (Luettu 48102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #75 : 10.12.2006 19:42:15 »

Noin yleisesti riidellessä heittäydyn todella pisteliääksi ja koitan parhaalla mahdollisella tavalla loukata toista (  :Smiley ) sekä vetäydyn samalla vähän kuoreeni, suojelen itseäni. Olen mököttäjätyyppiä, joka riidan jälkeen aloittaa helposti mykkäkoulun ja toinen osapuoli saa toimia sovittelijana ja koittaa haudata sotakirvestä.. Kun suutun ihan kunnolla, huudan silloin pää punaisena ties mitä loukkauksia ja huonekalutkin saattavat lentää.. knuppel2

Kai tuo kuuleijona tuo sitä tulisuutta ja dramaattisuutta luonteeseen.. Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #76 : 11.12.2006 18:52:03 »

Kumma juttu muuten et mäkään en o Oinaitten kanssa ollu riidoissa koskaan  Smiley Mun velikin on oinas ja ollaan mainiosti tultu toimeen keskenään.
Ihme kun en o koskaan seurustellu oinasmiehen kanssa, kuinkahan se olis toiminu  idiot2
Joo toi mykkäkoulu on siis tosi vaakamaista  Angry Mä en pysty oleen ees puolta tuntia mykkiksessä vaik kuinka päättäsin  2funny
Mut munkin mielestä Vaaka ja Oinas tulee hyvin toimeen silloin kun molemmat on hyvällä tuulella  Kiss

Cheesy    Oinas73
tallennettu
Nauha
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #77 : 11.12.2006 23:57:29 »

Mä en pysty oleen ees puolta tuntia mykkiksessä vaik kuinka päättäsin  2funny

Sama homma mulla, ei onnistu sitten millään. Joskus onnistun hieman pidemmäksi mykkäkouluani venyttämään, mutta koko ajan tekisi mieli sanoa jotain. Ja varsinkin, jos olen itsekseni päättänyt nyt olla kommunikoimatta kyseisen henkilön kanssa esimerkiksi pienen ärsyyntymisen vuoksi (toinen ei siis välttämättä tiedä tätä, riitaa ei ole ollut), mykkäkoulusuunnitelmani huuhtoutuvat heti, jos tämä toinen sanoo jotain. Smiley

Ehkä meidän oinaiden suuttuminen on niin tulista, ettei ole syytä olla pitkävihainen.
tallennettu

Aurinko oinas | Asc neitsyt | Kuu leijona
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #78 : 23.12.2006 17:47:16 »

Itse olen kovin rauhallinen, enkä suutu helposti, mutta äksyilen senkin edestä Cheesy
Olen  aurinko harka se selittänee rauhallisuuden.. sitten tarpeeksi ärsytettynä KABUM ja siinä sitä taas ollaankin.
Tuo äksyily johtunee nousevasta leijonasta, eli ehkä jotain huomionkerjäämistä se on. Lapsena olin vielä rauhallisempi, mutta riidellä oon aina osannut. Kulkee suvussa nääs Wink

Saas nähä miksi muuttuu tässä elämän mittaan.. Murrosikäki jääny jo selvästi taakse, että ehkäpä alan palailla takasin sinne lapsuuteni pitkähermoisuuteen ja pitkävihaisuuteen. Äksyilyt ainakin YRITÄN jättää vähemmälle tickedoff
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #79 : 25.12.2006 14:08:38 »

Ehkä meidän oinaiden suuttuminen on niin tulista, ettei ole syytä olla pitkävihainen.

Ei tällä oinaalla...  Wink Vaik tulta ja tappuraa ollaan kans. Iahan julkisesti en pussahtele useinkaan mutta voipi olla jottei koskaan saa anteeks, ku oikein loukkaannun. Näin on käyny pari kertaa elämäni aikana muutamille henkilöille.
Suuttumisessa on eri "vahvuus"asteita; pikakuohahdus, kunnon kuohahdus, vihastuminen, kunnon vihastus on enemmänkin loukkaantumista tai niitä yhdessä, verisesti edellistä ja täysveriviha.
Kuohahduksiin kuuluu myös tuo fyysinen reaktio; vatsasta alkaa korpee myöhemmin kun oikein pussahtelee ja illalla kun näin käy, voipi yöunet mennä  :Smiley Tuohon loukkaantumiseen, verivihaan kuuluu jäätävän kylmä fyysinen olemus, vaikka sisällä kiehuu ja leimuu (tulee silmistä ulos), lihaksissa polttelee adrenaliini, pulssi kohoo ja tuo vaikutus säilyy monia päiviä, eikä tarvitse suurta, jotta roihahtaa uudestaan.

Onkos muilla myös eriasteisia kiukkuja...? On varmasti  angel olis kiva kuulla...?
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #80 : 04.01.2007 07:14:29 »

Itselläni on niin että suutun nopeasti, mutta lepynkin yhtä nopeaa.Mutta jos oikein kunnolla suutun niin en tiedä mikä siinä on mutta rupean itkemään vaikka olisi kuinka pottuuntunut silti itkua pukkaa
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Lumitassu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #81 : 04.01.2007 18:12:36 »

täällä ilmoittautuu yksi äksyilijä lisää  tickedoff En oikeastaan suutu kunnolla juuri koskaan, vaan äksyilen jatkuvasti  idiot2 varmaan  minäkin olen niin huomionkipeä - kun on nuo kuu ja askendentti leijona  Grin En ole pitkävihainen, enkä kanna ikuisesti kaunaa, niin kuin eräs tuntemani skorpioni...  Wink
tallennettu

Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.

Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: