Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: keski-aikaisen musiikin voimakas vaikutus  (Luettu 5241 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 02.12.2006 12:09:08 »

Mitenhän kuvaisin tätä tunnetta... olen aina kokenut vetoa keski-aikaan. Luulen, että olen elänyt siellä aikoinani, koska kun kuuntelen siihen ajanjaksoon liittyvää musiikkia, minut valtaa selittämättömät tunteet.

Aivan kuin ruumiini alkaisi tekemään "pakkoliikkeitä". Silmissäni vilisi kuva (tottakai kun musiikki luo sen) jostakin kellarista, missä on meneillään juhlat. Olen nuori tyttö ja tanssin kuin viimeistä päivää. On olemassa myös nuori poika samassa tilassa.

Jännää tässä on se, että nyt reagoi kehoni. Kyyneleet valuvat kasvoiltani ja menen aivan kuin jonkinlaiseen pieneen transsiin (en siis oikeaan vaan transsinkaltaiseen tilaan). Tuntuu sille kuin puristaisin ruumiistani ulos jotakin energiaa ja näen sen kuvina.  Shocked

Mietin, että voiko kartalta nähdä onko siinä viittauksia keski-aikaan?? On olemassa toinenkin paikka, jonka kohdalla minulle on käynyt samalla tavalla kuin luin tuon paikan historiaa. Mutta se on selvä, sen menneen elämän minulle ovat kertoneet muutamat selvänäkijätkin.

Keski-aika on WEIRD. Todella voimakas tunne.  Shocked
Tahtoisin tietää lisää kun siitä minulle ei kukaan ole koskaan maininnut!

edit: otin vain syntymäajan pois julkisuudesta  Wink
« Viimeksi muokattu: 02.12.2006 15:40:27 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 02.12.2006 12:54:00 »

Sinä voisit mennä regressioterapiaan, siellä sinun keskiaika-aatokset voisivat selvitä. Mielestäni sulla on niin voimakas muistoitselläsi, että sekin riittää.

Usein näitä "pätkiä" tulee juuri jonkun "ärsykkeen" myötä meille muistiin.

Voisit laittaa ylös tuon asian, ja kaikki muutkin mitä olet aiemmin kokenut.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 02.12.2006 15:39:53 »

niin...  smitten

toisaalta minulla on myös joku ihmeellinen elämän kauneuden kokemisen päivä... tai aika... perhos-olo... muttei mitään negatiivista... ei tälle ole sanoja.

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.12.2006 10:37:18 »

Heh, minullekin tuo keskiaika jotenkin iskee. Jos kuulen esim. Senaikaista musiikkia, tekee mieli vain mennä iloisesti hyppelehtimään.  :Smiley

Samoin lationorytmit saavat minut suorastaan transsin valtaan. Latinotanssit on NIIIN ihania!  Cheesy Voi, mikä tunne kun pääsee niitä tanssimaan! (Pääsin vasta aloittamaan lattaritanssi-harrastuksen)
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 03.12.2006 11:35:41 »

Cheesy
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 03.12.2006 15:30:02 »

Minä painelen muihin maailmoihin kun kuulen 10-50 -luvun musiikkia... Se on hyvin lähellä sydäntä  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.12.2006 23:49:13 »

keskiaika 800-1400 luvut,niinkös?
pukeutumistyyli luokitellaan ainakin kaloihin ja oinaaseen,
kalojen neptunus liittyisi musikaalisuuteen joka tapauksessa
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 05.12.2006 11:38:30 »

keskiaika 800-1400 luvut,niinkös?
pukeutumistyyli luokitellaan ainakin kaloihin ja oinaaseen,
kalojen neptunus liittyisi musikaalisuuteen joka tapauksessa

Meikalainen - sori, taa on ulkomaalainen kone, olen nyt koulussa - on Jousimies.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #8 : 05.12.2006 18:33:12 »

oih, oinas olen ja sideerinen kalat  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: