Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vahva muutoksen kaipuusi?  (Luettu 13652 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 03.12.2006 12:19:50 »

Herään yhä useammin siihen kouristavaa muutoksen kaipuuseeni.

Elän tällä hetkellä hyvinkin kiireistä arkea. Työni on erittäin hyvä, jatkossa työtehtäväni haasteellistuisivat, palkkani nousisi ja tekisin juuri sitä "unelmieni työtä", josta "aina olen haaveillut".
MUTTA -erittäin suuri MUTTA, en koe sitä enää tyydyttäväksi!!! On ollut aivan kamalaa huomata, että kaikki se haluamani ja unelmoimani on aivan käden ulottuvilla mutta en enää haluakaan sitä...

Olen kauhuissani.

Haluaisin vain tehdä tätä valontyötä, auttaa ihmisiä, rauhoittaa elämäni ja ennen kaikkea opastaa muita ihmisiä pahimpien karikoiden yli ja valaa heihin uskoa tulevaisuuteen.
Haluaisin tehdä parannustyötä täyspäiväisesti.

Taloudellisesti minulla ei ole mitään mahdollisuutta jättää päivätyötäni ja vapaa-ajallani minulla ei ole mahdollisuutta tehdä hoitoja tms.

Olen ihan patti-tilanteessa. Enkä osaa suhtautua tähän mitenkään. Silti tätä takaraivossa tykyttävä tarve muutokseen on vallannut koko kehoni ja se huutaa; haluan muuta, haluan muuta, haluan muuta....
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 03.12.2006 12:54:52 »

:Smiley

Elät ikuisuutesi kohdantoa: se, mihin olet matkalla, on matkalla ilmenemään kauttasi.

Unenrajan toisella puolella emme vain koe näitä esteitä... ja estymiä,
joita aika-avaruus-sidonnaisuus synnyttää.

Lainaus
Elän tällä hetkellä hyvinkin kiireistä arkea. Työni on erittäin hyvä, jatkossa työtehtäväni haasteellistuisivat, palkkani nousisi ja tekisin juuri sitä "unelmieni työtä", josta "aina olen haaveillut".
MUTTA -erittäin suuri MUTTA, en koe sitä enää tyydyttäväksi!!! On ollut aivan kamalaa huomata, että kaikki se haluamani ja unelmoimani on aivan käden ulottuvilla mutta en enää haluakaan sitä...

Olet kenties kiihdyttänyt energioitasi ottaaksesi harppauksen sivuun,
oikeammin: kohti jotakin uutta, mitä et voi saavuttaa nenä kiinni vanhassa.

Ehkäpä myös "kaikki se haluamasi ja unelmoimasi" on vaihtumassa toisenlaiseen ilmiasuun:
tulet valitsemaan suoremman väylän kohti itsesi toteuttamista niiltä osin kuin mitä "rakkauden tekojen" intohimosi sinulle paljastaa.

Lainaus
Olen kauhuissani.

Kuitenkin luin "Olen innoissani".

Lainaus
Haluaisin vain tehdä tätä valontyötä, auttaa ihmisiä, rauhoittaa elämäni ja ennen kaikkea opastaa muita ihmisiä pahimpien karikoiden yli ja valaa heihin uskoa tulevaisuuteen.

Tuo sanoma sinusta on kuulunut jo pidemmän aikaa.
Täyspäiväisyys voi toteutua laajentamalla tunti kerrallaan ja pysyttäytymällä hetkessä.

Kun valitset itsellesi tärkeimmän tavan toteuttaa noitakin visioitasi,
se tulee ottamaan tarvitsemansa ajan
- ajan ollessa sille muovailuvahaa.

Lainaus
Taloudellisesti minulla ei ole mitään mahdollisuutta jättää päivätyötäni ja vapaa-ajallani minulla ei ole mahdollisuutta tehdä hoitoja tms.

"Ei mitään mahdollisuutta" ja "ei mahdollisuutta tehdä" ovat niitä tuulimyllyjäsi, joita vastaan taistelemalla siirrät ja siirrät unelmiesi mukaista elämää jonnekin - rinnakkaistodellisuudeksesi.

Niin, on mahdollista elää loistoelämää toteuttamalla sitä rinnakkaisuuksina.

Se on samaa kuin että emme voi menettää mitään,
minkä jollakin tietoisuutemme tasolla valitsemme,
koska se on jo olemassa.

Lainaus
Olen ihan patti-tilanteessa. Enkä osaa suhtautua tähän mitenkään. Silti tätä takaraivossa tykyttävä tarve muutokseen on vallannut koko kehoni ja se huutaa; haluan muuta, haluan muuta, haluan muuta....

Olet into piukassa: valmistautumassa loikkaamaan häntä kolmantena jalkana vaikka Timbuktuun
- saadaksesi sen, mitä haluat elämälläsi täyttää.

smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 03.12.2006 13:04:58 »

Voi Rauhis... Ihanaa, että vastasit!

Kiitos, että valoit noilla sanoillasi minuun uskoa tulevaisuuteen! Kiitos, että toit minulle uuden näkökulman tähän ahdistukseen!
 smitten

Olen myös sitä mieltä, että kyllä sitä aikaa sitten alkaa löytyä mutta se taloudellinen puoli jyskyttää tuolla "tuulimyllynä", koska olen juuri saanut talouteni tasapainoon pitkän opiskelurupeaman jälkeen, jäänyt yh:ksi jne.
Voi veljet!

Siunausta elämääsi!
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 03.12.2006 13:10:42 »

Sitten kun sitä muutosta todella haluat,ilman"mitä jos,,"pelkoja,se sinulle annetaan.
Ei välttämättä siinä muodossa,miten sen itse suunnittelisit tapahtuvan,eikä siinä aikataulussakaan,mutta ilmaisemalla vapaan tahtosi muuttaa elämän suuntaa. angel

Niin monet ovat jo korkeista viroista luopuneet ja tekevät sitä mitä sydämestään haluavat tehdä. Smiley
Tällaiselle Maija Meikäläiselle ei luopuminen ollut vaikeaa.Ehkä se tie siihen muutokseen oli hieman sanoisinko kivinen. Grin
Mutta silosella tiellä ei kai olisi tullut tarvettakaan.

Pidä unelmaasi yllä ja toteuta se kun aika on! smitten
tallennettu

taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #4 : 03.12.2006 14:15:57 »

Olen kauhuissani.

Kuulostaa tutulta   Wink .Itse olen saman asian kanssa paininut (tosin haluan tehdä erilaisia asioita !) jo pari vuotta.Minä sitten tänä vuonna aloin muuttaa elämääni vähän kerrallaan ja "köyhempi" olen paljonkin, mutta se sisäinen onni on tärkeintä.Muutosten tuleminen ei minua häiritse vaan ajattelen sen aina eräänlaisena rikkautena, koska muutokset ovat sellaisia jotka saavat veren kiertämään ja adrenaliinin nousemaan   Grin .En taida olla niitä ihmisiä, jotka haluaa elää aina samanlaista tasapaksuista arkea, vaan sellainen tukahduttaa minut .Kyllä se sinullakin hiljaa lähtee muutos käyntiin kun tiedät vakaasti mitä haluat ja pikkuhiljaa menet haluamaasi suuntaan.Huomaat ykskaks, että tulee eteen toimintatapa joka ratkaisevalla tavalla auttaa sinua  Smiley .On ihana tietää mitä haluaa  smitten .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Jasca
Vieras
« Vastaus #5 : 03.12.2006 22:10:05 »

Mikä sinua estää tekemästä valotyötä kokopäiväisesti? Etkö elä koko päivän ja yön tavaten koko ajan ihmisiä tai hoitaen ainakin jotain ihmisiä koskevia asioita. Valon ajatuksen voit laittaa mihin tahansa keskusteluun tai vaikka laskun maksuun. Valoenergiaa voit laittaa mukaan vaikka karhukirjeeseen.  smitten

Itse pyrin koko ajan elämään valotyöntekijänä eli olemaan kokopäivätoimisesti valmis kuuntelemaan ja auttamaan tilanteessa kuin tilanteessa. Hoitopöytä on vain yksi tapa hoitaa eikä ole syytä vähätellä muuta elettyä aikaa. Jokainen ajatuskin vaikuttaa joten ei valotyötä edes voi tehdä nk. vain virka-aikana. Usko pois - olet tärkeä 24/7 teetpä mitä tahansa.   
smitten           smitten           smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 03.12.2006 22:22:29 »

Hyvä pointti Small  angel - aivan ihana argumentti  Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #7 : 04.12.2006 09:56:06 »

Niin, valotyön tekeminen ei ole olosuhteisiin sidottu kuin siltä osin, mitä itse vielä hengessään materiassa sitä totena pitäen roikkuu.

Ei ole mitään väliä mitä teet tai miten paljon teet - ainoastaan miten teet, kuinka valoa virratat lävitsesi. 

Valonvirratus jokapäiväisessä elämässä, kaikessa tekemisessä tuo tyydytyksen muutostarpeellesi - ymmärrät tekeväsi just nyt siten, miten sinun on tarkoituskin tehdä.  smitten smitten smitten
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.12.2006 10:58:22 »

Mullakin on menossa jonkinlainen henkinen muutos.

En olisi kuvitellut koskaan että olisin nykyään niin rauhallinen, ja tasapainoinenkin.. uglystupid2

Ennen niin levoton, ailahtelevainen ja paljon kärsimättömänmpi olin.. tickedoff

Nyt ihmettelen itsekkin kuinka muuttunut olen,sen nykyisen minäni on kumppaninikin huomannut.. smitten

tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #9 : 04.12.2006 17:25:40 »

Mitäpä jos vain pysähtyy - noidanpyörä saakoon jatkaa kiirettään, itse voi seisahtua ja katsella/tunnustella uutta/ikiomaa suuntaa sekä vauhtia.  Wink

Mulla on itselläkin tosi outo jakso meneillään ja tuntuu kuin jokapäivä/jokahetki pitäisi tarkistaa "kurssia".

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #10 : 07.12.2006 23:21:39 »

Lainaus

"Ei mitään mahdollisuutta" ja "ei mahdollisuutta tehdä" ovat niitä tuulimyllyjäsi, joita vastaan taistelemalla siirrät ja siirrät unelmiesi mukaista elämää jonnekin - rinnakkaistodellisuudeksesi.

Niin, on mahdollista elää loistoelämää toteuttamalla sitä rinnakkaisuuksina.

Se on samaa kuin että emme voi menettää mitään,
minkä jollakin tietoisuutemme tasolla valitsemme,
koska se on jo olemassa.

voih... ei sanoja. kiitos. Astraali... sama tunne minulla.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #11 : 11.12.2006 18:23:02 »

Kun sisuskalut lähtevät kiertymään hurjempaan vauhtiin muuttuvassa tietoisuutta, niin paniikkhan siinä iskee. Ei tämä hidas matsku ympärillä ehdi siihen reagoida. Jotenkin sen muutoksen pitäisi mukamas ulkopuolellakin silmällä havaittavissa olla. Ainakin itse vouhkaan joka päivä siihen Idän-lännen-pohjoisen-etelän-pikajunaan joka ei liiku mihinkään mutta junassa olisi kiva tunne siitä että oisi matkalla jonnekin.

Tänäänkin olen vouhkannut. Tajusin kesken haparointikohtauksen että se muutos on jo tässä, minässäni vaikka ympyrät ovat samat. "Tässä kotosalla nyt" on se aika ja paikka fyysisesti mutta tajunnassa kaikkialla. Kuten Rauhis (vitsi, pitääkö keksiä vielä uusi lempinimi Wink ) verbaalilinimenttiänsä jo ihanasti valelikin - se mihin on matkalla, on matkalla ilmentymään kauttamme.

Me loimme sen jo mikä nyt on tai tulossa, voihan sitä leipoa vielä hieman lisääkin tehdäksemme nykyisestäkin työsarasta juuri semmoisen kuin sydämemme toivoo. Me voimme Ikosin sanoin virtauttaa Valoa kaikkeen mitä teemme, mitä erilaisimmissa työtehtävissä. Uskon myös että luomme työmme muuntumaan palvellaksemme parhaiten kaikkeutta silloin kun se sydän on kohdallaan ja emme ole kiinni kokemissamme rajoituksissa. Näitä olen kovasti pohtinut kun työstäni lähdin 1½v sitten ja uusia olen tuumiskellut - motiivi ku on kohdillaan niin muutoksen tuulet eivät aina pakota hyppäämään mihinkään vaikka se olisi se ensiapu ahdistukseen. Olemmehan aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan kuitenkin?

smitten Kiss Kiss Kiss

tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #12 : 11.12.2006 22:03:38 »

On ikävä.

Ei mitenkään paha olo, mutta pohjaton ikävä, jotain, jonnekin, jotenkin.
En vain voi käsittää että kaikki olisi "tässä ja nyt" vaikka sen tiedänkin. Tiedän, mutta en osaa elää sitä todeksi. Mikä täyttäisi sen tyhjyyden? Ehkä eniten kalvaa mieltä se, että ikävöin parisuhdetta. Minulla on ikävä sitä miestä, ketä en ole vielä koskaan edes tavannut..!  Grin

Voiko elämältä vaatia vastauksia? Vai tuleeko vastaukset vasta sitten, kun hyväksyy, että niitä ei välttämättä tule?  idiot2

Minä kaipaan muutosta - haluaisin tehdä nyt heti sitä mitä tulen joskus tekemään. Tämä opiskeluaika tuntuu yhdeltä turhalta välikaudelta, jolloin viimeisetkin älynrippeet tuhotaan bilettämällä liikaa ja nukkumalla luennoilla (ööh.. kärjistetysti)...

On vain jotenkin kärsimätön koko elämän suhteen.  Grin
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #13 : 11.12.2006 22:22:18 »

Tuttu tunne. Olisipa edes se ikävä. Ennemminkin turta. Ailahtelee uskon ja epäuskon reunoilla. Hakee vastauksia joita ei ole vielä annettu.

Ei se siihen loppunut, että opiskelut loppuivat! Sitten alkoi välitila. Olisipa jo siellä minne on matkalla. Ja siitähän se ikävä tulee. Ikävä tähän hetkeen, jona kaikki olisi kauniisti. Siitä se onni tulee, että osaisi aina olla tyytyväinen siihen hetkeen missä on.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #14 : 13.12.2006 01:12:43 »

Vähän lovetettuani suosittelen omasta kokemuksesta perin juurin muutaman päivän taas ihan mihin vain kaivanneena tämä suuren murhepöperön antamista eräälle varsin tunnetulle energialle joka vaikka Rakkaudeksi tai Valoksi sanottakoon. Toimii!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: