Herään yhä useammin siihen kouristavaa muutoksen kaipuuseeni.
:
Elät ikuisuutesi kohdantoa: se, mihin olet matkalla, on matkalla ilmenemään kauttasi.
Unenrajan toisella puolella emme vain koe näitä esteitä... ja estymiä,
joita aika-avaruus-sidonnaisuus synnyttää.
Elän tällä hetkellä hyvinkin kiireistä arkea. Työni on erittäin hyvä, jatkossa työtehtäväni haasteellistuisivat, palkkani nousisi ja tekisin juuri sitä "unelmieni työtä", josta "aina olen haaveillut".
MUTTA -erittäin suuri MUTTA, en koe sitä enää tyydyttäväksi!!! On ollut aivan kamalaa huomata, että kaikki se haluamani ja unelmoimani on aivan käden ulottuvilla mutta en enää haluakaan sitä...
Olet kenties kiihdyttänyt energioitasi ottaaksesi harppauksen sivuun,
oikeammin: kohti jotakin uutta, mitä et voi saavuttaa nenä kiinni vanhassa.
Ehkäpä myös "kaikki se haluamasi ja unelmoimasi" on vaihtumassa toisenlaiseen ilmiasuun:
tulet valitsemaan suoremman väylän kohti itsesi toteuttamista niiltä osin kuin mitä "rakkauden tekojen" intohimosi sinulle paljastaa.
Olen kauhuissani.
Kuitenkin luin "Olen innoissani".
Haluaisin vain tehdä tätä valontyötä, auttaa ihmisiä, rauhoittaa elämäni ja ennen kaikkea opastaa muita ihmisiä pahimpien karikoiden yli ja valaa heihin uskoa tulevaisuuteen.
Haluaisin tehdä parannustyötä täyspäiväisesti.
Tuo sanoma sinusta on kuulunut jo pidemmän aikaa.
Täyspäiväisyys voi toteutua laajentamalla tunti kerrallaan ja pysyttäytymällä hetkessä.
Kun valitset itsellesi tärkeimmän
tavan toteuttaa noitakin visioitasi,
se tulee ottamaan tarvitsemansa ajan
- ajan ollessa sille muovailuvahaa.
Taloudellisesti minulla ei ole mitään mahdollisuutta jättää päivätyötäni ja vapaa-ajallani minulla ei ole mahdollisuutta tehdä hoitoja tms.
"Ei mitään mahdollisuutta" ja "ei mahdollisuutta tehdä" ovat niitä tuulimyllyjäsi, joita vastaan taistelemalla siirrät ja siirrät unelmiesi mukaista elämää jonnekin - rinnakkaistodellisuudeksesi.
Niin, on mahdollista elää loistoelämää toteuttamalla sitä rinnakkaisuuksina.
Se on samaa kuin että emme voi menettää mitään,
minkä jollakin tietoisuutemme tasolla valitsemme,
koska se on jo olemassa.
Olen ihan patti-tilanteessa. Enkä osaa suhtautua tähän mitenkään. Silti tätä takaraivossa tykyttävä tarve muutokseen on vallannut koko kehoni ja se huutaa; haluan muuta, haluan muuta, haluan muuta....
Olet into piukassa: valmistautumassa loikkaamaan häntä kolmantena jalkana vaikka Timbuktuun
- saadaksesi sen, mitä haluat elämälläsi täyttää.