Tuntuu hyvältä lukea kaipuusta johonkin, jonnekin... kannustuksia, ajatuksia, näkökulmia... Ihan kuin pukisitte sanoiksi munkin ajatuksiani ja haaveitani
Mä olen jo jonkin aikaa nähnyt unia, jotka kertovat muutoksesta. Välillä mulla on voimakas tunne siitä, että jotakin
on tapahtumassa. Ihan kohta. Ja miten pettynyt olenkaan, kun huomaan, ettei se ollutkaan se työhakemus, jonka lähetin, tai suunnitelma, jonka tein... Mutta niinhän se on, ettei kukaan meistä pysty täysin elämäänsä hallitsemaan - eikä pidäkään pystyä.
Samanlainen tunne muutoksesta mulla oli 7 vuotta sitten (tuo maaginen 7...), jolloin lopulta muutin joksikin aikaa ulkomaille, erosin, muutin taas, aloitin uuden työn ja uuden parisuhteen suunnilleen vuoden ajanjaksolla... Se oli MUUTOS, joka tuntui pitkään etukäteen kaipuuna johonkin ja jostakin pois. Sinänsä tällä kertaa hiukan vähempikin riittäisi
Astraali, mä ymmärrän hyvin sun huolesi taloudellisesta puolesta... Mussakin asuu pieni realisti, jonka köyhyys aikanaan on opettanut. Siksi mäkin ajattelen, etten voi "astua tyhjänpäälle" ja jättää nykyistä työtäni. Totta onkin, että se mahdollistaa monta asiaa, jotka ennen eivät olleet mahdollisia - ja jotka mä koen arvokkaiksi. Toinen puoli musta kuitenkin inhoaa mm. työroolini kovuutta - ja tietää, että mun todellinen paikkani elämässä on jossakin muualla. Täällä on tullut paljon kannustusta siihen, että alkaisi rakentaa omaa haavettaan rinnakkain nykyisen arjen kanssa. Kiitos siitä munkin puolestani
Kuunnelkaa ystävät sydämenne ääntä - mäkin yritän