Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeat ihmissuhteet  (Luettu 22287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« : 03.12.2006 16:06:59 »

Olen väsynyt.
Äärimmäisen väsynyt!
En ole saanut nukuttua neljään yöhön kunnolla. Joskus neljän aikaan vihdoin viimein nukahan näkemättä unta ja kun herään klo 11-14 välillä olen edelleen äärimmäisen väsynyt.  Undecided

Mutta sitten asiaa.

Viime yönä soitti jälleen eksäni kännissä kuin käki ja baarista tulossa. Tilitti miten hänellä oli mennyt poikki edellisen eukkonsa kanssa ja kysyi saako tulla miun luokse halailemaan ja suukottelemaan kun on niin kova ikävä.

Jotenkin tästä tuli kamalan halpa olo!!!
En ole koko äijää nähnyt pariin kuukauteen ja sitten kun hänellä menee uuden akan kanssa poikki ensimmäisenä soitetaan miulle jos baarista ei löydy uutta vosua pantavaks.
Kuvitteleeko hän saavansa miulta jotain?
EI IKIMAAILMASSA!!! Käsittämätöntä miten edes kehtaa soittaa miulle kun suhde on loppu aika päiviä sitten.
Halvan olotilan kruunasi vielä se kun ennen puhelun päättymistä hän toivotti miulle hurjaa seksielämää ja toivo että saan rajusti joka asennossa. Tämän jälkeen paiskasi luurin korvaan. (Siis tietysti se olisi aika toivottavaa saada vielä joskus, eipä sillä mutta...  Wink )

Erossa ollaan oltu kohta kaksi vuotta ja tasaisin väliajoin hän soittelee ja pyytää saada tulla käymään. Vuosi takaperin joulun tienoilla hän kurkisteli yöllä ikkunasta sisälle kun olin nukkumassa (jalan jäljet lumessa ikkunan alla >> tunnustus jälkeen päin) ja kesällä soitti aamu kuuden aikaan ovikelloa ja halusi viedä miut aamupalalle.

Olen vaihtanut puhelinnumeron ja se on salainenkin ja silti hän saa numeron kaivettua aina jostakin.

Viime yönä kuten kaikkina edellisinäkin kertoina sanoin EI älä tuu tänne ja miusta olisi tosi hienoa jos voisit olla soittamatta ja olla ottamatta yhteyttä ja hän lupaa. Kunnes seuraava kerta taas tulee.

Mitä pitäs tehdä?

En ole enää käynyt pahemmin kaupunkini baareissa koska on inhottavaa törmätä häneen. Hän alkaa seuraamaan baareissa ja tanssilattialla liimaantuu kiinni eikä hänestä pääse millaan eroon.
Usein on käynytkin niin että portsari on joutunut viemään hänet pihalle.

Alan olla jo täynnä tätä paskaa!!!
Miksei hän jätä rauhaan?

(muoks. tekstin väri luettavuuden helpottamiseksi)
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 16:44:25 kirjoittanut Jinx » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 03.12.2006 16:13:31 »

Mites ois lähestymiskielto? Tai sanot hommaavasi sellaisen jos ei jätä rauhaan? Tai nostavasi syytteen kotirauhan rikkomisesta/häirinnästä?

Ellei siis ukon päähän mene esim. se, että jatkatte vaan kavereina.. Sad
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 03.12.2006 16:16:38 »

Mites ois lähestymiskielto? Tai sanot hommaavasi sellaisen jos ei jätä rauhaan? Tai nostavasi syytteen kotirauhan rikkomisesta/häirinnästä?

Oisko se vähän liittoelua?
Eiks lähestymiskiellon saa vaan jos on kokenut väkivaltaa tai jotain sellasta?
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 16:44:50 kirjoittanut Jinx » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 03.12.2006 16:18:39 »

Oisko se vähän liittoelua?
Eiks lähestymiskiellon saa vaan jos on kokenut väkivaltaa tai jotain sellasta?

No siis jos vaan uhkaat sellaisella, eihän sen tarvitse tietää sitä, aiotko toteuttaa asian va et.. Wink
Sitä paitti jos se kaivaa sun numeron jostain, vaikka se on salainen, niin kyllä siinä varmaan jo jotain yksityisyyspykälää loukataan..
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #4 : 03.12.2006 16:22:42 »

No siis jos vaan uhkaat sellaisella, eihän sen tarvitse tietää sitä, aiotko toteuttaa asian va et.. Wink
Sitä paitti jos se kaivaa sun numeron jostain, vaikka se on salainen, niin kyllä siinä varmaan jo jotain yksityisyyspykälää loukataan..

Pitää ens kerralla kokeilla... Jos tää nyt vielä toistuu!  Grin

Enpä tiedä tosta yksityispykälistä, meillä kuitenkin on noita yhteisiä ystäviä joilta saa sen numeron kaivettua aika helposti vaikka oon sanonu et älkää antako tätä numeroo kellekkää.
Mut minkäs teet, ihmiset ei aina ymmärrä tuottavansa harmia.
Auttaessaan toistaa vaikeuttaakin toisen elämää.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 16:45:20 kirjoittanut Jinx » tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #5 : 03.12.2006 16:22:55 »

Vaikuttaa siltä, että sopassa on paljon testosteronia, hallinnan halua ja valtaisa määrä pelkoa. Syntyy siis mielikuva rentusta reppanasta, joka ei itsekään tiedä mitä haluaa ja seilaa vaan kukasta kukkaan onnea etsimässä.  Cry Välillä yrittää myös ex-kukkaa, kun ei satu muita olemaan lähettyvillä tai kaikki muut on jo antanu pakit sinä yönä.   Kiss   Undecided

Jos ei ole väkivaltainen ja lähtee pyynnöstä pois, niin ole vaan tiukkana ja osoita missä raja kulkee. Kerjääminen loppuu noin viidessä vuodessa tästä eteenpäin katottuna. Jos on pikkasenkaan hankala eli rikkoo kotirauhaa, niin elä jää odottamaan vaan ilmota poliisille. Pyydä siis poliisia poistamaan henkilö. Tällanen tapaus tarttee jämäkkää otetta ja rajojen vetämistä. Tiedän, että tekee mieli sääliä, mutta sääli on sairautta. Joskus rajojen antaminen on paras apu.   knuppel2  police 
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #6 : 03.12.2006 16:30:24 »

VIIS VUOTTA?  knuppel2

Sehän on pien elinikä!!!  Shocked
Niin tidän tuon säälin..
Aluksi se oli vaan huvittavaa ja oli parhaan kaverini kanssa viikon vitsi, mutta nyt alkaa jo vituttamaan.

Jos sanoo EI niin kai se nyt pitäs tajuta että se on EI.

Miten voi olla noin itseriittoinen (onkohan nyt oikee sana kuvaamaan) ja tyrkyttää itsiään väkisin muille?
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 16:45:42 kirjoittanut Jinx » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2006 16:41:58 »

Tiedan Jinx, etta olet vasynyt.
Mista, varmaat kysyisit.
Kirjoitat haalealla oranssilla-jota on hieman vaikea lukea(ainakin minun vanhoilla silmilla)
Et myoskaan nae unia-joka ei ole hyva merkki-ainakin nain sanoit.Ja seuraavaksi varmaan kysyisit miten muutan tilannetta.
Tiedan,etta sinua on loukattu henkisesti ja nyt Jinx ota neuvosta vaarin:ala salli itseasi kohtaan noin torkeaa kayttaytymista-loppujen lopuksi sinun kiellostasi alkaa hanen poistuminen elamastasi-kiellosta joka tepsii.Sinahan maaraat oman elamasi rajat ja nyt varmasti ajattelet etta hyvahan sielta on laukoa neuvoja.
Mutta kuka antaa vilpittomasti neuvoa auttaakseen toista ja jos SINA hyvaksyt sen-jo huomenna olosi on parempi.
Lupaathan, etta valitat itsestasi enemman.  smitten
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #8 : 03.12.2006 17:00:23 »

Noin, muutin tekstin värin tummemmaksi jotta sitä olisi helpompi ja kivempi lukea.

Kiitos diamond!  smitten
En ymmärrä tätä unettomuutta. Sitä on jatkunut jo neljä päivää eikä ole edes täysikuu tai mitään vastaavaa mikä voisi valvottaa (täysikuuhun 2 päivää aikaa).
Olen yrittänyt jos mitäkin kikkaskonsteja unen saamiseksi. Pitänyt huoneen viileänä ja raikkaana ym. ei auta.
Sitten kun vihdoin viimein nukahdan, herään yhtä väsyneenä kuin yrittäessäni nukahtaa. Tää on aika raskasta kun tuossa nousin sohvalta silmissäkin kihisi pisteitä.
Mutta minkäs teet väkisinkään et voi nukkua jos uni ei tule.
Sitä valvoo niin pitkään ennenkuin oikeasti on ihan loppu ja nukahtaa pelkästään siihen että on niin uupunut.

Yritän pitää itsestäni huolta, välillä se ei ole niin helppoa kuin luulisi (mikä tuntui miusta yhdessä vaiheessa käsittämättömältä jotenkin).

Mitä tulee tähän eksääni niin sanon EI ihan niinkuin joka kerta kun hän soittaa. Tätä linjaa olen pitänyt alusta asti, mutta ei tunnu äijä tajuavan.
Se on loukkaavaa mielestäni että hän soittaa silloin miulle kun ei muualta saa, vaikka ei saa edes miultakaan.
En todellakaan ole mikään huora jolle soitetaan silloin kun panettaa. Se on halventavaa ja tuntuu äärimmäisen pahalle.  Cry
Käsittämätöntä, miten joku voi olla noin epätoivonen että käy läpi kaikki eksänsäkin...

tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 03.12.2006 17:08:02 »

Kiva kun muutit varia-ala huolehdi nukut sitten kun olet viela vasyneempi  2funny-kylla se uni ja unet viela tulee.
Toi exasi on aika p*a-luo itsellesi TODELLINEN LOPPU,ihan vaan mielessasi-niin siita tulee loppu-vaikka poliisin kautta soittokielto,kylla sina ansaitset paremmanja saat sitten kun haluat.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #10 : 03.12.2006 17:14:12 »

Loppu tämä ihmissuhde onkin minun osaltani ollut jo pitemmän aikaa.
Ei ole esineitä eikä tavaroita mitkä edes muistuttaisi hänen olemassa olostaan, paitsi kaksi sormusta joista en raaski luopua. Ja nekin on jemmassa korurasiassa.

Ei ole tunteita, paitsi hänen yhteydenotoistaan aiheutuva ahdistus joka kestää aina sen pari päivää kunnes menee ohi.

tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 03.12.2006 17:49:09 »

Soittaako omasta numerostaan? Älä vastaa! Ja laita puhelin kiinni sen jälestä tai äänettömälle.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Jinx
Vieras
« Vastaus #12 : 03.12.2006 17:54:07 »

Soittaako omasta numerostaan? Älä vastaa! Ja laita puhelin kiinni sen jälestä tai äänettömälle.

Välillä, on soittanu joskus tuntemattomasta sekä oudoista numeroista.
Äänettömälle oon useimmiten laittanu puhelimen ekan soiton jälkee.
Se vaara vaan siinä on ellei vastaa, tulee hän sitten pihalle norkoilemaan... Pari kertaa on koputellut ikkunaan. Ei sitäkään usein tapahdu kun asun kuitenkin taas vanhempien luona "turvassa" (ei uskalla tulla), mutta entäpä jos asuisin itsekseni ja hän tietäisi osoitteen?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 03.12.2006 18:37:51 »

Pakkomielteinenhän tuo mies päästään on. uglystupid2

Minulla on ollut muutama tälläinen tapaus,
joista kukaan ei ollut mikään ex,
mutta tuollaisia ihailijoita, joiden kanssa oli käynyt
kahvilla/illallisella ja todennut,
että kiitos, mutta EI kiitos.

Ne voivat olla vaarattomia, mutta perkeleellisen
harmillisia puhelin, e-mail, työ ja koti terroristeja. tickedoff

Kaikki on koti -ja työpaikkarauhan rikkomista.

Kaikilla ihmisillä on oikeus elää ja työskennellä rauhassa. Smiley

Lähestymiskieltoon riittää näyttö
jatkuvasta yhteydenotoista ja puhelin/sms/e-mail/kodin tai työn
lähellä hiippailu ilman asianmukaista asiaa.

Lähestymiskiellon määrääminen ei ole sama kuin tuomitseminen
rikoksesta ja mies ei saa rikosrekisteriä siitä.

Lähestymiskielto on kerrallaan voimassa vuoden,
jonka jälkeen sen tarpeellisuus käsitellään uudestaan.

Poliisi kyllä ymmärtää,
jos nainen on pakotettu exän tai muuten vain itsepintaisen
ihailijan/häirikön vuoksi hakemaan oikeutetun oman rauhansa
viranomaiskeinoin.
Niitä nimittäin haetaan todella paljon. Wink

tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**

§§~Hopelessly devoted to you~§§

Profiili
« Vastaus #14 : 03.12.2006 22:15:50 »

Joo samaa ihmettelen. Minun eksäni ei vieläkään hyväksy jos olen muiden miesten kanssa vaikka hänellä on jo lapsi ja nainen itsellään...Välillä hänkin soittelee humalapäissään ja haluaa nähdä ja hokee jotain vanhoja juttuja että olen luvannut olla sen ikuisesti.  tickedoff
Sun täytyis vaan sanoa että jättää sinut rauhaan ja elää omaa elämäänsä ja antaa sunkin tehdä samoin. Koitapa kestää  smitten  smitten
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: