Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikeat ihmissuhteet  (Luettu 22502 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #15 : 04.12.2006 00:14:18 »

Koitapa kestää  smitten  smitten

Parhaani yritän.  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #16 : 04.12.2006 00:26:34 »

Tuosta unettomuudesta vaan;

Viikkovillitys tiistaille:
Mikäpä sopisi vauhtiviikkoon paremmin kuin Kaksosten merkistä loistava Täysikuu. Unettomia öitä on luvassa kaikille kuuhulluille ja muillekin voi surutta povata tavallista herkkäsävyisempiä hetkiä etenkin alkuviikosta. Hermot ovat tiukalla ja ote lipsuu, jos edessä on liikaa hoitamattomia asioita.

Kaksoset
Täysikuu paistaa sinun merkistäsi ja alitajunnasta nousee outoja ja ehkä pelottavia tuntemuksia, jotka vaikeuttavat uneen pääsyä. Täysikuun aikana valvominen on tarkoituksenmukaista alitajunnan herättämistä ja kuuluu luonnollisena osana elämään.

JES!!! LISÄÄ TÄLLAISTA...
Aivan kuin ei jo muutenkin väsyttäs ihan pirusti!
Olenko kuuhullu vai hullu muuten vaan?

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 04.12.2006 00:35:10 »

Tuosta unettomuudesta vaan;

Viikkovillitys tiistaille:
Mikäpä sopisi vauhtiviikkoon paremmin kuin Kaksosten merkistä loistava Täysikuu. Unettomia öitä on luvassa kaikille kuuhulluille ja muillekin voi surutta povata tavallista herkkäsävyisempiä hetkiä etenkin alkuviikosta. Hermot ovat tiukalla ja ote lipsuu, jos edessä on liikaa hoitamattomia asioita.

Kaksoset
Täysikuu paistaa sinun merkistäsi ja alitajunnasta nousee outoja ja ehkä pelottavia tuntemuksia, jotka vaikeuttavat uneen pääsyä. Täysikuun aikana valvominen on tarkoituksenmukaista alitajunnan herättämistä ja kuuluu luonnollisena osana elämään.

JES!!! LISÄÄ TÄLLAISTA...
Aivan kuin ei jo muutenkin väsyttäs ihan pirusti!
Olenko kuuhullu vai hullu muuten vaan?

Cheesy Et ole ainoa! Grin

Minä rakastan täysikuuta! smitten
Täyden kuun aikaan ei edes kannata miettiä muuta kuin
hulluja ja ulvoa..
-siis valvoa! Grin

Täällä ei ole vielä täysikuuta, mutta melkein! Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #18 : 04.12.2006 00:37:19 »

Muuten sopis mainiosti, mutta voimat alkaa ehtyä...
Aamulla peilistä katto takasin kävelevä zombi eikä normaali aamuäreä Jinx...

Umph!  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 04.12.2006 17:02:29 »

YMMÄRRYS

Enkeliohjauksesi on tutkia itseäsi ja nykyistä tilannettasi, niin että sinulla on selvä tietoisuus syistä, jotka ovat johtaneet nykyiseen tilanteeseesi ja haasteisiisi.
Persoonallisuutesi ymmärtäminen on perusta ymmärtääksesi henkistä itseäsi ja tehtävääsi maailmassa.
Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua.
Pyri ymmärtämään itseäsi ja elämääsi.

(maistuis varmaan sullekin)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jinx
Vieras
« Vastaus #20 : 04.12.2006 18:16:32 »

YMMÄRRYS

Enkeliohjauksesi on tutkia itseäsi ja nykyistä tilannettasi, niin että sinulla on selvä tietoisuus syistä, jotka ovat johtaneet nykyiseen tilanteeseesi ja haasteisiisi.
Persoonallisuutesi ymmärtäminen on perusta ymmärtääksesi henkistä itseäsi ja tehtävääsi maailmassa.
Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua.
Pyri ymmärtämään itseäsi ja elämääsi.

(maistuis varmaan sullekin)

Siis oliko tää niinku joku ennustus miulle vai mitä?
Vika on siis miussa, selvä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 04.12.2006 18:28:09 »

Ja seuraavaksi sinua alkaa suututtaa kun joku sanoi näin.

En ryhdy tähän leikkiin enää olen luvannut itselleni.  Cool 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jinx
Vieras
« Vastaus #22 : 04.12.2006 18:35:13 »

Ja seuraavaksi sinua alkaa suututtaa kun joku sanoi näin.

En ryhdy tähän leikkiin enää olen luvannut itselleni.  Cool 2funny

Minkähän takia väittely siun kanssa muuttuu aina jonkin sortin riidaksi.
Lisää vaikeita suhteita  2funny
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #23 : 04.12.2006 18:38:53 »

Siis vaikka olen pyytänyt hätä jättämään miut rauhaan, se on kuitenkin miun vika ettei hän tee niin?

Käsittämätöntä.
Taidan lopettaa kaikki ystävyys ja seurustelu suhteet ja rueta erakoksi jos kaikki on näin monimutkaista!
  2funny 2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 04.12.2006 18:40:07 »

Siksi että et ymmärrä käänteistä huumoria. Suututko ihan oikeasti? Minä vain lasken leikkiä ja koetan saada sinut havahtumaan.  :Smiley
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #25 : 04.12.2006 18:40:16 »

Jinx, otan osaa tuon riivatun miehenketaleen takia.

Oletko ollut hänelle liian kiltti? Itse olen joutunut tuollaiseen kierteeseen joskus, kun sanoin että ei kiinnosta jne. mutta ystävälliseen sävyyn ja hymyillen. En oikein osaa sanoo ei kovin vakuuttavasti ja ajattelen liikaa että en vain loukkaisi.

Joskus kannattaa olla tyly, ei ilkeiä, mutta välinpitämätön ja sanoa suorat sanat ja vähän enemmänkin. Antaa aihetta toiselle inhota sinua edes sen verran, että ei halua enää yrittää.

Vaikka kaksosena ehkä oletkin äärimmäisen flirtti,  Wink joidenkin ihmisten kanssa ei vain kannata flirttailla, sillä he käsittävät sen aina väärin. Erityisesti exät.

Unettomia öitä on täälläkin ollut ja ihme sekoilua.
Kyllä se siitä tasoittuu,
kun tuo kuu painuu hemmettiin.
Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 04.12.2006 18:42:06 »

Ei minkäänlaista ihme sekoilua täällä.

Oma kommunikointisi vaikutti minulle loukkaavalta Jinx. Johtuuko se kaikki vain netistä vai mistä?  :Smiley Omasta mielestäsi et yrittänyt loukata eikä riidellä. Voitko asettua miekkosen asemaan (hänkin vain epätoivossaan hakee jotain) ja silti pyytää korkeampia voimia apuun? Miksi ei? Mitä siinä menettää?

Minä mietin asiaa juuri käänteiseltä kannalta. Kun minä yritin vain olla rakastava, oliko minun vika kun toinen oli kylmä? Kun pysäytin kaiken, loppui ongelmakin. Ja taisi olla joku ylempi tahokin apuna prosessissa.

Miksi muuten kaksosen täytyy olla "äärimmäisen flirtti"?  Kiss
« Viimeksi muokattu: 04.12.2006 18:51:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Jinx
Vieras
« Vastaus #27 : 04.12.2006 18:54:33 »

Ei GS en loukkaantunut...  angel

Itseasiassa nauroin! 2funny

Hmm jos asettuisin hänen asemaansa...
Miksi pitäisi? En ole hän, enkä voi sille mitään että hän on mitä on.
Ihan on oma vika jos juomisellaan pilaa kaikki suhteensa. Rakkaudella ei sellaista voi kuitenkaan pelastaa.
Mutta sille voin että ite oon mitä oon ja pysyn edelleen hänestä kaukana.

Jos ei ala tajuamaan suoraa puhetta niin älyssä tai ymmärryksessä on jokin vika.
(Viina tuhonnut viimeisetkin aivosolut.)

GS, saat miut kuulostaan katkeralta vanhaltapiialta mikä ei ole mukavaa. Kun en sellainen ole (toistaiseksi  Grin kunhan täytän 25 niin katsotaan sitten uudestaan).

Jinx, otan osaa tuon riivatun miehenketaleen takia.

Vaikka kaksosena ehkä oletkin äärimmäisen flirtti,  Wink joidenkin ihmisten kanssa ei vain kannata flirttailla, sillä he käsittävät sen aina väärin. Erityisesti exät.

Unettomia öitä on täälläkin ollut ja ihme sekoilua.
Kyllä se siitä tasoittuu,
kun tuo kuu painuu hemmettiin.
Grin

En ole "pomputelut" häntä vaan jatkoin omaa elämääni parhaani mukaan.
En edes flirttailut, parhaani olen yrittänyt lähinnä vältellä.
Mikä on välillä hankalaa tässä tuppu kylässä jossa on vain esim. kolme baaria jos haluaa mennä joskus viihteelle.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 04.12.2006 18:56:46 »

hassua peilausta edelleen.. mistä se katkera vanhapiika tuli? jälleen? sanoin vaan että rukous voisi olla nopea tie eteenpäin mutta ensin pitäisi vähän uskoa.

On monenlaisia tapoja tehdä se. Minulla esimerkiksi kirjoitetut toiveet toteutuvat. Ne voi laittaa myös jonkun pyhän kirjan väliin. tai pyytää enkeliapua. Ne auttavat. Minulla on toteutunut töihin liittyviä asioita pari kolme etuajassa.. mutta niin.. voit olla myös kuuntelematta neuvoja jos haluat vain selostaa?  :Smiley
tallennettu

Jinx
Vieras
« Vastaus #29 : 04.12.2006 19:01:59 »

hassua peilausta edelleen.. mistä se katkera vanhapiika tuli? jälleen? sanoin vaan että rukous voisi olla nopea tie eteenpäin mutta ensin pitäisi vähän uskoa.

Miksi Uskonto aina liitetään kaikkeen?

Katkera vanhapiika juttu on sisäpiiri vitsistä (siis miun ja kavereiden keksimä "tyhmä") juttu. Älä ala sitä suotta spekuloida.

mutta niin.. voit olla myös kuuntelematta neuvoja jos haluat vain selostaa?  :Smiley

Selostaa... Hmm...
Jos neuvosi ovat "jeesusteluja" jätän ne mielellään väliin.
Enkelit voivat olla asia erikseen, ne on ihan kivoja  angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: