Äänestys
Kysymys: Minkä sukupuolen edustajaksi itsesi tunnet?  (Äänestys päättynyt: 03.01.2007 13:28:10)
Nainen - 19 (41.3%)
Mies - 3 (6.5%)
Molempia - 12 (26.1%)
En kumpaakaan - 3 (6.5%)
Siltä väliltä (androgyyni) - 4 (8.7%)
Vaihtelee ajoittain - 5 (10.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 31

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sukupuolta olet - VAI OLETKO?  (Luettu 10405 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 05.12.2006 18:17:20 »

Tulipa näistä aivopuoliskoista ja oikeasta ja vasemmasta mieleeni, että kävin juuri silmälääkärillä ja kuulin ensimmäisen kerran ilmauksen, kun lääkäri sanoi; "Olet vasensilmäinen"  Cheesy
Silti olen kyllä oikeakätinen...  :Smiley Mutta siis vasen silmäni on se ns'tarkempi' ja jolla pääasiassa kohdistan ensimmäisenä katseeni...
tallennettu
mopomies
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 05.12.2006 18:37:01 »

*kurkistaa* Shocked
Mieshän mä... Sekä fyysisesti että henkisesti pääosin. :Smiley

Sillä kyllä mä kykenen tekemään sekä "miesten että naisten" töitä.Vaikka paljohan se on asennekysymys.

Eikös sitäpaitsi kaikilla ole feminiininen tai maskuliininen puoli...tai sitten vaikka on sukupuoleton.Pääasiahan kaiketi on se että on se mikä tuntee olevansa !
Jaa,putkimies... Grin
Kyllä mä pystyn useampaankin asiaan keskittymään vaikka yhtäaikaa.Riippuu kylläkin asiasta.Eihän kelloseppäkään kelloa korjatessaan  lattiaa lakaise.  crazy2 2funny
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #17 : 05.12.2006 21:43:05 »

Tässä kyselyssä vähän enemmän vaihtoehtoja, ja kyseessä ehkä enemmänkin "gender" kuin "sex". Eli siis sosiaalinen sukupuoli tai -puolettomuus.
 Smiley
Vastasin molempia, mulla on sukupuolineutraalisuus, eli katson, että omaan sekä miestä että naista. Mutta mikään androgyyni en ole
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 05.12.2006 23:47:56 »

Molempia. En tiedä mitään naisten ja miesten töistä. Se tekee, joka osaa. Luulen, että suomessa ollaan aina oltu avarakatseisia tämän suhteen. On ollut pakko. Karut olosuhteet ja vähän ihmisiä.

Ulkoisesti olen nainen, mutta muuten... Pystyn ja haluan keskustella kaikesta. Olen myös kiinnostunut monenlaisesta asiasta.

Uteliaisuus jne. Suomen naiset ovat aina olleet vahvoja. Ehkä se vaikuttaa tähänkin?
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: