Hauska aihe
Muistan ihan alle kouluikäisestä haaveilleeni, että minusta tulee psykiatri/psykologi (aah, kun katseli sitä maailman menoa, kai pieni tyttönen ajatteli sen olevan tarpeeseen)
ja toisekseen halusin paljon lapsia ja olla niiden kanssa sekä myös aikomuksena tulla kirjailijaksi ja lopuksi tietysti kuuluisaksi kaiken 'mestarilliseni' työni ansiosta.
Kaikkien ns.'syrjäytyneiden' tukeminen, on myös ollut aina sydäntä lähellä....
Ja mitäkö näistä on toteutunut...
Varsinaista psykologia tai psykiatria minusta ei tule kai koskaan, enkä edes haluaisi, silloin ei vain ollut tiedossani alalle muita nimikkeitä. Alalle olen kyllä suuntautunut vahvasti ja opiskelenkin alaa ja olen opiskellut. Ammattinimikkeen alla en vielä työtä ole tehnyt, mutta luontaisesti kyllä ... :
Monenlaista 'terapiamuotoa' olen opiskellut ja tehnyt...
Lapsiahan minulla on monta ja heitä olen hoidellut, joten sekin työnkuva on toteutunut.
Kirjailijaksi tuloni antaa vielä odottaa
jotain pieniä juttuja joskus jossain 'alan julkaisuissa' ollut ja mappi öössä myös...
Myös tuo kuuluisuus antaa odottaa itseään...
Tosin en sitä nyt oikeastaan kaipaa enkä havittele, melkein päinvastoin....
Aika näyttää...
Silti koen, että minulla on ollut jonkinlainen 'profiili' ihan jostain viisi vuotiaasta lähtien, minkä tyyppistä työtä tai lähinnä elämäntehtävää tulen tekemään, mutta siihen ei ole ollut sanoja, koska sellaisia töitä ei ole silloin vielä ollut....
Joten tuo kirjailijakin voi muuttaa muotoaan sekä kuuluisaksi tuleminen.
Psykiatrikin on hieman muuttanut muotoaan...