Äänestys
Kysymys: Mitä piirteitä tahtoisit itsessäsi kehittää/piirteitä joita toivoisit itselläsi olevan?
Itsekuri - 17 (23.6%)
Itsetunto - 8 (11.1%)
Kärsivällisyys - 8 (11.1%)
Tunteiden ilmaisu - 4 (5.6%)
Järjellä ajattelu tunteiden sijaan - 1 (1.4%)
Empaattisuus - 0 (0%)
Luottamus - 2 (2.8%)
Avoimuus - 1 (1.4%)
Rohkeus - 6 (8.3%)
Rehellisyys - 0 (0%)
Huumorintaju - 0 (0%)
Asioista vähemmän stressaaminen - 8 (11.1%)
Äkkipikaisuus - 6 (8.3%)
Keskittymiskyky - 2 (2.8%)
Pikkutarkkuus - 0 (0%)
Anteeksi antaminen - 6 (8.3%)
Jokin muu, mikä? - 3 (4.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 61

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä piirteitä tahtoisit itsessäsi kehittää?  (Luettu 25193 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 17.11.2005 20:27:30 »

Jokaisellahan on piirteitä joita voisi kehittää. Mikä on sinun piirteesi? Se joka kaipaisi hieman kehittämistä? Itse toivoisin että kotioloissa ilmenevä "pikkutarkkuus" tulisi esiin myös muilla alueille, esim. työssä. Harmi että tarkkuus rajoittuu lähinnä kotioloihin. Johtunee IC neitsyestä  Smiley Haluaisiko joku luovuttaa minulle hiukkasen sitä? Huhuu neitsyet ja muut tuohon kykenevät  Wink
Toivoisin myös voivani olla kärsivällisempi ja vähemmän stressaavampi  Smiley
Valitsen kuitenkin kärsivällisyyden noista.
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #1 : 17.11.2005 20:54:03 »

Järjestelmällisyys.
Löytyisihän noita kehitettäviä piirteitä enemmänkin, mutta järjestelmällisyyden puute aiheuttaa itselleni todella paljon stressiä esim. byrokratiajuttuja hoitaessa. buck2

Neitsyestä kyllä löytyy Venus ja Pluto, mutta nekin 11. huoneessa, joten vaikka tarkkuuttakin löytyy ainakin toisinaan, niin juuri se järjestelmällisyys on jossain Saharassa..Hukkaan tärkeitä papereita, lykkään hoidettavia asioitani niin pitkään kuin suinkin jne. Josko hieman olen onnistunut itseäni kehittämään- ostin helmikuussa elämäni ensimmäisen mapin tärkeille papereilleni ja laitoin ne sinne myös. Mutta täyttämisen kanssa tässä kuluvana vuonna on ollut kyllä paljon toivomisen varaa... Sad
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 17.11.2005 22:05:33 »

Intuitio ja tunteella eläminen.
Siinä ne tärkeimmät.
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #3 : 17.11.2005 23:27:56 »

Huumorintajua.
tallennettu
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #4 : 18.11.2005 00:38:59 »

Paljon olisi kehitettävää, monta tärkeää juttua tuossakin listassa. Valitsin asioista vähemmän stressaamisen, mutta mielestäni siihen läheisesti liittyvät myös kärsivällisyys ja luottamus. Kun mulle kaiken pitäis tapahtua heti, tai pelkään ettei tapahdu koskaan  Sad  Ja stressaaja oon varsinkin aiemmin ollut, ihan mahdoton tapaus, sanoisin Embarrassed, unettomia öitä syystä tai toisesta tyyliin "entä jos huomenna sataa lunta eikä teitä aurata aamulla, enkä pääse kouluun ja sitten en tiedä miten selviän ens kuun tentistä", ihan turhaa stressiä. Onneks oon jo poisoppinut siitä aika hyvin, mutta välillä tulee isoissa asioissa stressattua (nyt vaikka syksyn opintojen loppuun saaminen ja auton ostamisen suunnittelu), vaikka elämä on yrittänyt opettaa, että aina kaikki järjestyy parhain päin   smitten Siis uskoisin että stressaamisestani pääsen, kun opin luottamaan että elämä kantaa ja odottamaan  kärsivällisesti, mitä huominen tuo tullessaan  Smiley
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


hmmm...


Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2005 00:46:20 »

Kärsivällisyyttä lisää. Ennen tuota löytyi muidenkin edestä, mutta näin ijän myötä kaikki kärsivällisyys kadonnut...  knuppel2 mihin helvataan ne on kadonneet!!!!   tickedoff  Lips Sealed
tallennettu

Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?

"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne."
Nyt on kokemisen aika.
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2005 00:47:27 »

Temperamentin hillitseminen tietyissä tilanteissa. Oppia luottamaan enemmän itseensä ja kykyihinsä. CLEO: myös mulla tuo mapittaminen  :Smiley  eli kai jotain järjestelmällisyyttä...
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #7 : 18.11.2005 02:13:53 »

Juu, mutta kun sittemmin en ole saanut uudempia papereita sinne mappiin asti enää! No, jospa jossain vaiheessa taas kävisin kaikki kertyneet paperikasani läpi ja laittaisin sinne lisää täytettä. Tilaa siellä vielä meinaan on! Grin
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #8 : 18.11.2005 09:38:02 »

Mulla olis varmaan toi tunteiden ilmaisu, surua ja negatiivisia tunteita osaan kyllä ilmaista, mutta vanhemmiten iloisuus on jäänyt paitsioon, en uskalla ilmaista sitä, kuulostaa hullulta uglystupid2,

nim. pessimisti ei pety

t. Elviira
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #9 : 18.11.2005 11:25:20 »

Tarvitsen itsekuria.
Okei, sitä löytyy joskus, mutta ei aina. Ja olisi parempi, jos pystyisin kontrolloimaan tunteitani enemmän. Kun ne nousevat pintaan, itken ja pillitän. En pysty sanomaan sitä mitä haluaisin siinä tilanteessa, vaikka sanoja tuleekin mieleeni.
Lisäksi lintsailen koulusta ja raha virtaa raivostuttavan helposti pois ulottuviltani, vaikka yleensä kyllä pärjäänkin sillä opintotuella mitä saan. Sinänsä ihmeellistä, sillä eikö Neitsyeltä pitäisi löytyä itsekuria?
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #10 : 18.11.2005 15:17:07 »

Voi minussa olisi niin paljon kehitettävää .... no potentiaaliakin on, miksei sitä joskus voisi olla unelmansa kaltainen?

Näistä valitsin tuon tunteiden ilmaisemisen.

Olen erittäin itsehillitty yleensä ja kun sitten en ole itsehillitty niin silloin tuulee ja kovaa...... Ollappa sellainen joka luontevasti kertoisi että " kultaseni, minusta niin tuntuu pahalta kun sanot noin.... " Myös ilon ilmaiseminen muille kun lapsille :Smiley Myönteisiä tunteita minun on kuitenkin vähän helpompi ilmaista kuin kielteisiä.  Cry
Ei en ole kostonhimoinen, siitä en saa tyydytystä. 

Tuossa monella tuntui puuttuvan järjestelmällisyyttä - sitä minulla on runsaasti - ihan kirjanpitäjän järjestelmällisyys.... Voitte kuvitella kun loppu-osa porukasta ei toimi NIINKUIN MINÄ SANON!!!!!!! tickedoff Juuri tyytyväisenä itseeni laitoin eräällä talousohjelmalla viime kuun pankkikorttimaksut niille kuuluuviin kuluihin!!!! Lisäksi olen tekninen piirtäjä ammatiltani joten MITTOJEN PITÄÄ SIT TÄSMÄTÄ!!!!!! Mutta nämä piirteet eivät ärsytä minua vaan läheisiäni  uglystupid2 joten en stressaa  laugh laugh
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #11 : 18.11.2005 15:46:30 »

Itsekuri ja intuitio. Kolmantena kärsivällisyys. (ja salaa toivoo, että ne kaikki-heti-mulle-tänne-NYT...?  Embarrassed)
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
windwind
Vieras
« Vastaus #12 : 18.11.2005 18:10:57 »

Kärsivällisyyttä, kiitos.
tallennettu
yonnahh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9

Back to Australia


Profiili
« Vastaus #13 : 19.11.2005 18:11:38 »

Oikeastaan olen sitä mieltä, että vain luottamusta ja keskittymiskykyä pitäisi parantaa. Muut ominaisuuteni ovat juuri hyviä sellaisena kuin ovat. En koe tarvitsevani mainittujen asioiden parantamista, koska ne ovat jo entuudestaan keskivertoa paremmat. Tongue
tallennettu

Au, Venus: oinas Nouseva: rapu Kuu: leijona Merkurius: härkä Mars: kaksoset
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #14 : 19.11.2005 21:26:45 »

Valitsin kärsivällisyyden - vaikka olisi kyllä paljon muitakin, joita olisi hyvä työstää Smiley.
Äkkipikaisuus-> Tuli ja Leimaus
Uskominen -> ei aina saa epäillä toisia knuppel2
Odottaminen -> asiat järjestyy juuri sillä tavalla kuin on tarkoituskin. Ei odottaa tai siirtää omia olettamuksia toisiin ihmisiin smiley6600 smiley6600 smiley6600
Siinäpä noita joitain......
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: