Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 05.12.2005 19:30:20 » |
|
Kaikki tänne just nyt heti!!! Eli kärsivällisyyden valitsin. Sitä olisi hyvä olla lisää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #16 : 05.12.2005 20:43:58 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #17 : 05.12.2005 22:56:59 » |
|
No itsekuria tietenkin .Kadehdin ihmisiä jotka pystyvät aina pysymään päätöksissään..... minulle se ei ole helppoa
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Sowelu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 05.12.2005 23:09:08 » |
|
Äkkipikaisuus.. Punainen raivo nousee sekunnin sadasosassa.. Ylipäätään olis hyvä jos oppisin vähän hillitsemään mielialojani. Onneksi nauran kuitenkin yhtä herkästi kuin itken tai raivoan. On vaan läheisille välillä aika rankkaa...ja itelle myös. No, onhan sitä onneksi jo vähän rauhoittunut, kun ei enää kuitenkaan mikään teini-ikäinen ole, vaikkei aina ehkä uskoiskaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 06.12.2005 17:35:01 » |
|
Enemmän kuin tietyn ominaisuuden kehittämistä olisi mukava yhdistää hillitön huumorintajuni osaksi muuten synkähköä ja kurinalaista ulkokuortani ilman että vaikutelma on tyystin koominen. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Loveangel
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #20 : 13.03.2009 21:58:07 » |
|
Tunteiden ilmaisu kyllä rippuu ihan ihmisistä joista pidän kyllä fyysisesti mutta henkisesti se on parempi ilmaista tunteitaan toiselle.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu-Kauris Aurinko-Oinas Kuu-Neitsyt Venus-Härkä Mars-Kaksoset Merkurius-Oinas
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 13.03.2009 22:23:49 » |
|
No ei stna, kun voi valita vain yhden vaihtoehdon! Minulla on niin paljon kehitettäviä puolia, että ei ne kuule yhdellä vaihtoehdolla ole korjattu.
Kärsivällisyys/äkkipikaisuus, miten tuo nyt pitää tulkita, että kehittääkö kärsivällisyyttä vai sitä äkkipikaisuutta, kun haluaisi olla kärsivällisempi?
No sitten asioista vähemmän stressaaminen, itsekuria ja keskittymiskykyä haluaisin nostaa.
Empaattisuutta haluaisin laskea, koska ja :na elän välillä vähän liiankin kanssa niin, että tulee annettua se viimeinen takki päältään toisen hyväksi ja sitten siinä kärsitään itse.
Valehtelemaan haluiasin oppia paremmin -vähintään ainakin muistamaan ne paremmin, että tarinasta voi pitää kiinni jatkossakin. Menee kai tuon keskittymiskyvyn puolelle?
Pikkutarkkuutta haluaisin nostaa, enkä laskea. Olen suurpiirteinen, mutta tulisiko sitten vain enemmän stressin aihetta? Mutta tuokin tukisi mielestäni sitä hyvää valehtelutaitoa.
Luottamus taitanee olla ihan kohdillaan minulla. En luota kehenkään -tippaakaan.
Anteeksi antaminen, hmmm.. olisiko parempi muistin menetys noissa kohdin parempi..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #23 : 14.03.2009 16:25:41 » |
|
Äkkipikaisuutta. Räjähtävyyteni on välillä ihan dynamiitin tasoa
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #24 : 15.03.2009 07:25:18 » |
|
Luullakseni menee tuon itsetunnon kehittämisen piikkiin. Sain kasvatuksen kovassa kurissa ja aina piti todistella loputtomiin haukkuville vanhemmille, eipä siinä silti auttanut vaikka miten hyviä todistuksia olisi kotiin kiikuttanut jne. No, saavat syyttää vain itseään että olen läheisempi tätien ja kummien kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #25 : 20.03.2009 19:01:25 » |
|
Voi että elämä yrittää opettaa minulle tuota 'kärsivällisyyttä'! ÄÄh!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #26 : 20.03.2009 20:25:46 » |
|
Rohkeus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #27 : 27.05.2009 07:54:30 » |
|
Nopeutta, voimaa ja tarkkuutta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #28 : 27.05.2009 19:58:47 » |
|
Kärsivällisyyttä ja rauhoittumista ja kärsivällisyyttä ja kärsivällisyyttä!!!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 27.05.2009 20:11:51 » |
|
No huh, on täältäkin taas viestiä lähtenyt.
Mitähän vikaa kahdessa viestissäni oli, jossa toisessa kommentoin, että kärsimättömät ihmiset ovat oikeastaan aika suloisia -yleensä tosin vasta jälkikäteen, ja itselleni heitettyyn kysymykseen, että mitä puolta haluaisin itsessäni kehittää, niin että valehtelutaitoani, -tai ainakin oppia muistamaan ne paremmin.
Olisko nyt moden liipaisinsormi pikkyyysen herkkä?
Esmiralda, olen miettinyt, että mihin sitä kärsivällisyyttä oikeastaan tarvitsee ja mitä varten loppujen lopuksi, niin kuin in the end of the day? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|