Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 6.12.2006 ITSENÄISYYSPÄIVÄ - mitä sinä silloin teet -  (Luettu 18076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« : 06.12.2006 00:08:38 »

Minä taas kysyin kauniisti ukoltani, että saanko minä jäädä kotiin tänä vuonna. Saan (pienen nurinan kanssa). sitten halasin ukkoa.
Hän sitten että 'sinä varmaan nukut koko päivän'. Ja minä hyvin oppineena: 'Voinhan viettää päivän pyjamassa, niin kuin jotkut viisaat ruukaavat'. - Jaha.

Siis vihdoinkin olen poissa itsenäisyyspäivän juhlista! Pidän omat! Eläköön vapaa ihana Suomi!  Grin

Hei Ystäväin

Nappasin tämän Joulu ahdistaa osiosta

Mitä sinä teet itsenäisyyspäivänä

Klikkaa lippua
(http://www.yle.fi/opinportti/kouluportti/openpaja/ajankohtainen/juhlat/itsenaisyys/3dflagsdotcom_finna_2fawl.gif)
ITSENÄISYYSPÄIVÄ

smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 06.12.2006 00:16:22 »

Kiitos kysymästä! Nautin vapaapäivästä ja poltan kynttilöitä klo 18.00.
Niin ja joulukortit pitäisi kirjoittaa.
  angel
« Viimeksi muokattu: 06.12.2006 00:18:17 kirjoittanut cancer » tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 06.12.2006 00:21:11 »

Eipä suunnitelmia..

Kuskina alku yöstä, mutta muuten vapaa menemään ja tulemaan.

IDEOITA?

Mukavaa ITSENÄISYYS päivää jokaiselle! smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 06.12.2006 00:31:36 »

Hei Ystäväin

Päivä ei ole minulle mitenkään tärkeä

Tonttujen touhuja saatan tehdä
- ompeluhommia on vielä kesken
ja joulukorttien askartelua teen,
jos siltä tuntuu

Kynttilöitä poltan ikkunalaudalla 18.00-20.00

Löysin luumupiparien teko ohjeen
- voisi kokeilla leipoa niitä,
jos jostakin saan luumusosetta

Klikkaa kuvaa
(http://www.pirkka.fi/files/recipe/pv0074sv.jpg)

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #4 : 06.12.2006 01:12:50 »

Nukun pitkään, koska ei ole pakko nousta  smitten ja sitten kirjoitan rästissä olevat kirjeet ja mukaan joulukortit (osa on vielä tekemättä ) ulkomaille ja siinähän se päivä kuluukin  Smiley . Kynttilöitä poltan kaikkien niiden vuoksi joiden elämä loppui niin nuorena meidän kaikkien vuoksi ja isäni muistolle, joka aina sanoi kun yritin udella sodasta, että "se oli niin hullua touhua, että toivottavasti sinun ei koskaan tarvitse sellaista kokea " .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Jinx
Vieras
« Vastaus #5 : 06.12.2006 03:35:05 »

Niin tosiaan LINNANJUHLAT...
Tulikos teille kutsu?
Omani taisi kadota postissa  2funny
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 06.12.2006 09:30:23 »

Rauhallinen aamu. Lapset maailmalla. Kynttilät jo palavat. smitten

Suomen itsenäisyys...hhmmm...Joskus tuntuu ettei ole aihetta juhlia kun tuntuu että joku muu päättää meidän asioista, eikä omaa markkaakaan enää ole  idiot2

Joulukorttien teko, harjojen maalaus, ovikranssit tänään ohjelmassa. Mummo lupasi tehdä juhla-aterian, nam. Ja illalla tietysti iltapukujen arvostelua  Wink.

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 06.12.2006 10:15:48 »

Heh...hassua, olen yleensä katsonut linnan vastaanoton kättelyineen,sillä aivan ammatinkin puolesta tykkään seurata millaisia kampauksia...millaisiin pukuihin pukeutuneita.Aivan odotan sitä. Cheesy

No,nyt sitten kun minulla ei ole televisiota,niin olenkin ollut hieman huolissani.Olen aivan välillä unohtanutkin,että mistäs katson,kun ei ole tv:tä.Ajattelin mennä tyttären luo katsomaan,mutta kun ei häntä kiinnosta,ja hänelle tulee kavereita kylään,niin eipä se kovin kivaa olis puolin tai toisin,jos mutsi möllöttää koko illan siellä linnanjuhlia,heh buck2

Jes...äsken huomasin että yle näyttää sivuillaan koko linnan juhlien vastaanoton! laugh
Voin siis istuskella koneella,ja seurata juhlia. smitten
Mikäs sen mukavampaa,kynttilöitä,ja jotakin hyvää mussutettavaa...
Mukavaa Itsenäisyyspäivää!!!
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 06.12.2006 11:07:14 »

Mulle itsenäisyyspäivä on ihan tavallinen päivä. Poltan ehkä kynttilää pimeän tullen jos muistan. Tänään pitäis lukea tenttiin, tehdä ruokaa, viedä koira lenkille, käydä kuntosalilla, siivota. Siivoominen taitaa kyllä jäädä viikonloppuun..
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
jasmi
Kohtuuastroilija
**

§§~Hopelessly devoted to you~§§

Profiili
« Vastaus #9 : 06.12.2006 11:46:33 »

Menen äidin ja sisarusten luo synttärikaffeeille koska olen syntynyt itsenäisyyspäivänä..mulla on myös tapana katsoa tuntematon sotilas, se koskettaa minua niin paljon. En mie paljon muuta oikein tee paitsi tietenkin kynttilät sytytän sitten kotona. muuten ihan tavallinen päivä  Smiley
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 06.12.2006 12:21:14 »

Piiitkään nukuttu... ja pyjamapäivä.  smitten
Hiljakseen kait teen wc:hen maalauksen pohjatyöt, kittaan, hion ja pohjamaalaan ja sitten huomenna pääsee maalaamaan.  :Smiley
Linnanjuhlia saatan katsella, ne puvut lähinnä kiinnostaa. Niitä on hauska 'arvostella' ja miettiä, että onpas sitä kaunedella monta näkökulmaa..

Kynttilöiden polttamista, kuten muutenkin aina jokapäivä näin, kun illat pimenee..
Pizzan valmistamista ja herkuttelua...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 06.12.2006 12:26:57 »

töissä
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 06.12.2006 12:42:11 »

Kynttilä! Hyvä kun muistutitte, sen pitäis kai olla lähempänä ikkunaa.

Vihdoin aikaa tutkia omia uusia työasioita kun lapsi meni kaverin kanssa jonnekin koko pv:n pikkujouluun..

Hyvää itsenäisyyspäivää.. viime vuonna sain toivotukset eräältä, enää en, enkä toivota, vaan muille.. muistatteko G Michaelin biisin "last xmas I gave you my heart the very next day you gave it away, this xmas.."  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 06.12.2006 15:21:40 »

... olen syntynyt itsenäisyyspäivänä..

Hei "Jasmi"

Kurkkaappas tänne

(https://www.astro.fi/foorumi/Themes/default/images/bdaycake.gif)

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=3463.msg107216#msg107216

tallennettu

ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 06.12.2006 15:50:53 »

Mä taidan ottaa rauhallisesti ja viettää aikaa yksin. Täytyy olla itsenäinen kun on itsenäisyyspäivä. Smiley Voin rauhassa fiilistellä ja velloa ajatuksissani ja tuntemuksissani.

Äsken kävin kävelyllä ja nyt vähän surffailen netissä ja sitten minun täytyy tehdä vähän kouluhommia mutta aika hiljalleen tää päivä varmaan menee. Ehkä katson linnanjuhlia sitten telkkarista jos ei ole muuta tekemistä mutta haluaisin olla yksin enkä mennä ihmisten ilmoille, muut keskeyttävät ajatukseni ja järkyttävät mielenrauhaani liikaa.

Tuntuu ihan viikonlopulta jo kun on niin rauhaisaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: