Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menestyminen ja/tai kuuluisuus  (Luettu 13198 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.12.2006 14:00:45 »

minulle kun kakun sisus on tärkeempi kuin koristelu..sori suorasukaisuuteni,minun näkemyksenihän tämä vain on,
tuo oppositio plutoonkin kertoo jotakin siitä tiedostamisen tarpeesta mitä tuohon alitajuntaan tulee,
siis tarkoitan että voipi tehdä itselleen ns. hallaa jos ei tunnista omia tuntemuksiaan,ehkäpä hän siksi kaipaakin parisielukseen vahvan alitajuista  juno kalat,
ja jos sinulla äitinä on vahva yhteys alitajuntaan niin mikseipä hän
ottaisi mallia oppiakseen kuuntelemaan mitä sielu sanoo,
kvinkunssin olen käsittänyt sellaseksi ehdottomaksi,joko /tai-jutuksi,
härkä-ihmisenä voipi olla vielä peräänantamaton kaiken lisäksi,
siis toivoisin ettei suotta hakkaisi päätänsä seinään jääräpäisyydessään,
voisipa olla aika periaatteellinenkin ihminen ellei kuukaksonen heitä häränpyllyä...
tallennettu
Fish66
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 07.12.2006 15:41:19 »

Lähinnä säikähdin sitä, kun ensimmäinen ajatukseni luettuani viestisi, oli: saatat hyvinkin olla oikeassa. Suorapuheisuus on tuolle härkätytöllenikin tyypillistä, josta olen tyytyväinen. Itseltäni tuo ominaisuus puuttuu pitkälti ja olen sitä tietoisesti joutunut opettelemaan, kuten puolensa pitävyyttä muutenkin.
Ja kyllä, varmasti tyttöni on määrätietoinen, jääräpäinenkin varmaan ja uskoisin, että on periaatteellinen.

Tutkailin tuossa jellonanousuisen tyttöni karttaa. Huone 1 on tyhjä, 5 löytyy  juno  mars  venus ja  pluto ja huoneessa 11 noususolmu. Aurinko siis 6-huoneessa. Joku kysyi aiemmin, missä hällä on saturnus, niin se on huoneessa 12 (jos se on se numeron 5 mallinen merkki). Siellä on myös kuu.
tallennettu

Aurinko Kalat
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijonassa
Noususolmu härässä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 07.12.2006 19:20:08 »

"joku" kiittää,
ja pysyy veikkauksessaan entistä vahvemmin kuunsolmunkin myötä..
entäs se vertex vielä..?
tallennettu
Fish66
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 08.12.2006 09:33:46 »

Ei aavistustakaan mikä on vertex. En oikein jaksa paneutua asiaan noin syvällisesti.  Huh Undecided buck2
tallennettu

Aurinko Kalat
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijonassa
Noususolmu härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #19 : 08.12.2006 13:28:45 »

Meikällä onneksi yksi vaan eli neitsyt/nousuleo joten sen pitää menestyä.. laugh Hänellä tosin Saturnus kympissä tuo hankaluutta mutta kutosessa sentäs Uranus Neptunus ja Kuu; ja Aurinko kakkosessa. Se sama kuin minulla sekä Venus ykkösessä, tuo sosiaalista menestystä. Kodissa Pluto eli muutoksia ja sen olen huomannut heh. Perintöjen huoneeseen menee Juppari eli paljonhan se periikin. Henkisyyden huoneessa Mars.

Huomasinpa ekaa kertaa että hän on kuukauris. No ilmankos ne tunneongelmat ja ilmaisuvaikeudet, huh.  angel

Venus Conjunct Ascendant

Venus conjunct the Ascendant indicates that you have a personable manner and social charm, which win you the approval of everyone you deal with. This is exactly the sanction you seek, for above all, you want to be accepted. You find it easy to make whatever compromises are necessary to get what you desire. However, you may not succeed in convincing everyone that you are only acting the part of the conniver. Regardless of the image you present to observers, underneath the surface is a calculating machine on which you count the advantages and disadvantages of every association or friendship, every social contact and social function.

You are usually well behaved and refined, but when you can not get what you want, you become extremely aggressive and demanding.

Learn to tone down your self-seeking and spend some time developing the more substantial talents that will make you worthy of the gifts you seek.

Sun in the Second House

The Sun was found in the second house at the time of your birth. This position makes financial matters - and the act of physical conquest and possession - the central motivation of your existence.

It is virtually a necessity that you address yourself to gaining material security. The obligations of giving still exist for you as a real difficulty which you must learn to deal with.

You should enjoy your own wealth and also instruct yourself in the art of giving. You wish to be respected in financial matters and like to be regarded as a person who is self- sufficient.

There exists a great amount of faith in your abilities; you believe that no matter what happens, you will always endure financially. These influences of the Sun grant strong possibilities for success in life.

Your weaknesses in money include a tendency to be very demonstrative, a desire for money because of the power it wields. As you reach mature age, the doors of opportunity will open for you through persons highly placed in government. Don't miss the chance.

« Viimeksi muokattu: 08.12.2006 13:38:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 08.12.2006 22:31:27 »

3. Jousimies-tyttö
   nousumerkki leijona
   aurinko jousimiehessä ja huoneessa 6
   kuu ravussa
   merkurius kauriissa
   venus skorpionissa ja
   mars skorpionissa     

melko hatusta tän vetäisen mutta musta tässä 3. flikassa on potentiaalia: ulkonäköä (nousu leijona on sitä usein), intohimoinen ja vahva (venus&mars) ja vieläpä toi kauriissa oleva merkkari antanee erottelukykyä ja tarkuutta jota menestymiseen tarvitaan, siis että tietää mistä narusta kannattaa vetäistä.

Ja huono vitsi vielä perään: saahan sitä nimeä ja mainetta helpostikin jos vaikka menee jonkun 'mattinykäsen' kanssa naimisiin. ei varmaan kummosta karttaa siihen tarvita  Wink

« Viimeksi muokattu: 08.12.2006 22:39:32 kirjoittanut Nomadi » tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Fish66
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 09.12.2006 15:01:36 »

Varmasti löytyy kaikkia noita ominaisuuksia, kuten ulkonäkökin. Nyt jo on nähtävissä, että kaunis on kasvamassa tummanruskeine silmineen ja vaaleine hiuksineen sallittaneen minun sanoa.
Joo, mielenkiintoista seurata, minne kohtalo johtaa lapsukaiset ja tämänkin tyttösen.  :Smiley
tallennettu

Aurinko Kalat
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijonassa
Noususolmu härässä
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #22 : 12.12.2006 17:10:11 »

Pakko liittyä keskusteluun, sillä sun tyttösi kartta on lähellä minun Cheesy
 itse olen Härkä-tyttö
   nousumerkki leijona
   aurinko härässä ja huoneessa 5
   kuu kaksosissa
   merkurius härässä
   venus kaksosissa
   mars vesimiehessä

Ja mitä minulle on sanottu: menestykseen mahdollisuudet, luovuutta ja esiintymiskykyä löytyy. Joten uskon, että härkätyttösi on tuo "menestyvin" siis tuolla mainetasolla.. Etenkin kun hänessä on vielä jousimiehen vilkkautta vähän vauhdittamassa muuten turvallisuuden kaipuutapotevaa härkää Smiley

tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 12.12.2006 20:52:53 »

cheva
sulla onkin nousujellona..
ja kokonaisuus sitä myöten aspekteineen ihan omanlaisesi luulen ma..
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #24 : 12.12.2006 23:08:54 »

no totta kai on, mutta yhtäläisyyksiä muuten paljon.
Nousuleijona ei kumminkaan muuta ihan kaikkea. Ainakin näin olen ymmärtänyt Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: