Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkämies... kertokaa jos tiedätte!  (Luettu 8651 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
christa88
Vieras
« : 06.12.2006 18:48:33 »

Joo....siis pitkä stoori, mutta olin lauantaina ulkona tyttöjengin kans, ja mukana oli eräs poika. merkiltään Härkä.
Tultiin juttuun, ja lopulta tanssittiin hitaita, ja oli hyvä fiilis. Kysyin häneltä "mitä nyt tapahtuu" ja hän sanoi että sain päättää.
hän tuli meille yöksi, mitään ei tapahtunut, ja nyt en tiedä miten suhtautua.
Hänen kanssaan oli hyvin turvallinen olo, ja en tiedä jos hän pettyi koska juttu ei johtanut sinänsä seksiin.
Hänellä on paha maine, ja vaikuttaa olevan traumoja viimeisestä suhteestaan, hän sanoi jotain siitä, ja vaihtoi sitten aihetta. kun näin hänet koulussa hän ei tervehtinyt vaan katsoi minua vihaisesti. puhuin vähän hänen kanssaan ja hän vaikutti hyvin ärsyyntyneeltä, vaikka oli ollut niin herrasmies ja huolehtivainen lauantaina. ovatko härkämiehet yleensä pelimiehiä vai???
Oon ihan sekaisin....  Shocked
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #1 : 06.12.2006 18:58:46 »

Kuule Christa... monet nuoret miehet haluaa kokeilla ja haalia yhden yön suhteita, mutta jos sinä tahdot vakavampaa suhdetta kyseiseen herraan niin usko pois, enemmän arvostetaan tyttöjä, jotka eivät heti harrasta seksiä. Siitä jää semmoinen käsitys, että sitä tekee kaikkien kanssa. Valitettavasti tämä perinteinen käsitys jyllää monilla syvällä kasvatuksessa ja alitajunnassa. Ole huoleti. Asiat järjestyy aina ja kaikki menee kuten pitääkin.

halein  smitten Yulunga
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #2 : 06.12.2006 19:12:09 »

Viisas vastaus, kiitos siitä!  smitten joo no tiesin että ei kannata, mutta voi olla että loukkasin tyypin egoa. hänellä on vähän pelimies maine, ja ehkä palautin hänet maan pinnalle.  Smiley en vaan oikeen tiedä et miten tästä edetä...
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 06.12.2006 19:14:48 »

Grin no hyvä palauttaakin sitten  Grin

MUTTA

"pelimiesmaine"  voipi olla vain ulkoapäin tullut leima! Kun tutustut häneen paremmin, saatat huomata, että se on vain kateellisten panettelua!

Cheesy
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #4 : 06.12.2006 19:26:12 »

viisaita sanoja!!!!  :)todellakin!  smitten jotkut puhuu paskaa hänestä, mutta voi olla että hän vain on vielä haavoittunut viime suhteestaan. En tiedä, ei kannata mennä paljoa sanomaan. erään tytön kommentti: " se tuijotti kaikkien rintoja ylä-asteella"-olin purskahtaa nauruun, sillä sitä kaikki pojat tekevät....  Grin ainakin yläasteella. sain kyllä tyypistä sellaisen hyvän vaikutelman, ja hän ei ollut edes kauheen kännissä kun puhuin hänen kanssa kun oltiin yksin. saa nyt vaan nähdä mitä tapahtuu....  coolsmiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5 : 07.12.2006 12:06:52 »

Kokemusta härkämiehistä ystävinä ja aviopuolisona yli 20v. ajalta.
En ole nähnyt yhtään varsinaista pelimiestä tuosta merkistä, ne muutamat jotka ovat kulkeutuneet suhteesta toisen ovat kovettaneet itsensä ja sen vuoksi kylmän oloisia. Pääsääntöisesti olen kokenut härkämiehet vanhoillisiksi, turvallisiksi ja luotettaviksi. Suututtamaan niitä ei kannata huvin vuoks  buck2 ovat härkäpäitä ja useimmiten voimaa löytyy... Anteeks saaminenkin on temppu!
Ole oma aito itsesi ja rehellinen hänelle, niin kyllä se siitä  smitten Mutta käyppä katsastaan tuo astron sivu Ilmaispalveluiden saralla, jossa kerrotaan minkä tyyppinen kaveri on kiikarissa  Wink
Sori, kun en osaa laittaa suoraa linkkiä tähän  Undecided opetelen itsekkin vasta...
« Viimeksi muokattu: 07.12.2006 12:09:16 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #6 : 07.12.2006 16:53:38 »

Suurkiitos!!! Tuo vähänkin vahvistaa sitä kuvaa minkä olen kyseisestä nuoresta miehestä saanut.  Smiley Olen jo katsonut tuota ilamispalvelu juttua, mutta en oikeen voinut ymmärtää kaikkea sillai konkreettisesti. tai mitä se konkreettisesti tarkoittaa..  Cheesy jeps...tyypillä on paha maine, mutta oli minun seurassani aivan ihana!! En vain tiedä jos hän on minusta kiinnostunut, kyl kännipäissään puhui jotain et ollaan oltu koulus samoilla pitkän matematiikan tunneilla, ja lyhyt matikka tunneilla...eli ehkä on kuitenkin minut aikaisemmin huomannut. noh....katsotaan. ei vaikuta yhtä vihaiselta enää ainakin...  Wink smitten ehkä pitäis vaan kysyä suoraan et jos haluaa vielä tavata, mut aattelin antaa sille vähän enemmän aikaa. vasta pari päiväähän tässä on mennyt, ja härät on hitaita jos ymmärsin asian oikein.  coolsmiley

suurkiitos vastauksesta!!! saa kyl kertia lisää jos tietää!  smitten
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #7 : 07.12.2006 20:21:04 »

Olen joskus aikoinani (heh) treffaillut muutamia Härkä-miehiä, mutta ei mulle heistä mikään pelimies ensimmäisenä mieleen tule. Lähinnä aika jähmeitä tyyppejä, mutta luotettavia.

Ehkä lataan tässä kaikki yleiset sterotypiat Härkä-miehistä, mutta sellainen kokemus mulle on niistä jäänyt. Käsittääkseni heillä saattaa kestää aika kauan, ennen kuin tekevät aloitteen. Ja vaikka heitä "tapailisikin", tunteista "selvyyden" saaminen voi taas kestää jonkin aikaa...

Itse olen kuitenkin suorempi tyyppi ja tehnyt aloitteen, ja kyllä he ovat siitä tykänneet. Tulee mieleen, että ehkä he ovat tarvinneet ns. potkun persuuksilleen. Ja kun on liikkeelle lähdetty, ovat olleet tyytyväisiä siihen  Wink Elikkäs molempi parempi; toisaalta voi edetä hitaasti ja tosiaan tutustua ja ottaa tyypistä selvää pikku hiljaa (toimii). Toisaalta jos haluaa vähän actionia hommaan, niin siitä vaan "härkää sarvista" heh (toimii myöskin)  Wink

Toinen juttu mikä tulee mieleen on se, ettei Härkä-miehen kanssa kannata leikkiä. Eli jos alkaa ahdistamaan ja tuntuu, ettei tästä mitään tulekaan, kannattaa olla itselleen(kin) rehellinen ja vetäytyä takavasemmalle aika nopeasti. Kokemukseni mukaan Härkä-mies loukattuna on tosi v-i-h-a-i-n-e-n ja muistaa loukkauksen lopun elämäänsä.

Näin jälkiviisaana voin sanoa, että mulle ei kyllä Härkä-mies sovi ollenkaan. Mutta eihän sitä tiedä, ennen kuin kokeilee Wink

Kaikkea hyvää sulle "härkätaistelussasi", kaikki menee varmasti juuri niin kuin on tarkoituskin!
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 11.12.2006 10:51:45 »

Tuo pisti silmään, että on pettynyt edellisessä suhteessa. Oman härkä-kultani kanssa olen törmännyt noihin samoihin "monstereihin", hurjaa katkeruutta exäänsä kohtaan. Jonkun verran hän on alkanut noista puhua - minulle ihan sama puhuuko minulle vai jollekulle muulle, kunhan puhuu ja/ tai jotenkin purkaa. Hassua sinällään on se, että puheidensa mukaan katkeruus tulee materialistisista asioista (exä yritti pissiä linssiin taloudellisissa asioissa jne), minun jouskariymmärrykseni tämä ylittää... vai onko se sitten helpompi sanoa niin, vaikka oikeesti juuri sitä romanttista tunnepuolta olisi kolhaistu taikka loukattu...

Ihana rakas mörökölli tuo sarvekas on enivei Smiley Ei puhu kuin ruuneperi mutta yhdellä kosketuksella kertoo niin paljon. Tai melkeinpä haluaisin uskoa että minä olen vaan vihdoin oppinut kuuntelemaan... Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
christa88
Vieras
« Vastaus #9 : 12.12.2006 18:04:10 »

kuulin kaverin kautta että tyyppiä ei kiinnosta suhde, ja näin kun asiaa mietin niin tiesin sen kyllä sisimmässäni et tästä ei tuu mitään. mutta hyvä niin! on kuulemma aina tollanen pelimies, ja pröystäilee sit kuinka on joltai tytöltä saanu. eli onneks ei sekstailtu. olis ollu iso moka. sen kaverit sanoi et se aina leikkii kilttii ja huolehtivaista ja sillai ja sit ei halua muutakaan. Kukaan ei ansaitse miestä joka haluaa vain seksiä, joten hyvä näin.  Cheesy Wink Smiley smitten

muuten kyllä uskon että härkämies on hyvä tyyppi. "but there's always some bad apples"... Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: