Olen joskus aikoinani (heh) treffaillut muutamia Härkä-miehiä, mutta ei mulle heistä mikään pelimies ensimmäisenä mieleen tule. Lähinnä aika jähmeitä tyyppejä, mutta luotettavia.
Ehkä lataan tässä kaikki yleiset sterotypiat Härkä-miehistä, mutta sellainen kokemus mulle on niistä jäänyt. Käsittääkseni heillä saattaa kestää aika kauan, ennen kuin tekevät aloitteen. Ja vaikka heitä "tapailisikin", tunteista "selvyyden" saaminen voi taas kestää jonkin aikaa...
Itse olen kuitenkin suorempi tyyppi ja tehnyt aloitteen, ja kyllä he ovat siitä tykänneet. Tulee mieleen, että ehkä he ovat tarvinneet ns. potkun persuuksilleen. Ja kun on liikkeelle lähdetty, ovat olleet tyytyväisiä siihen
Elikkäs molempi parempi; toisaalta voi edetä hitaasti ja tosiaan tutustua ja ottaa tyypistä selvää pikku hiljaa (toimii). Toisaalta jos haluaa vähän actionia hommaan, niin siitä vaan "härkää sarvista" heh (toimii myöskin)
Toinen juttu mikä tulee mieleen on se, ettei Härkä-miehen kanssa kannata leikkiä. Eli jos alkaa ahdistamaan ja tuntuu, ettei tästä mitään tulekaan, kannattaa olla itselleen(kin) rehellinen ja vetäytyä takavasemmalle aika nopeasti. Kokemukseni mukaan Härkä-mies loukattuna on tosi v-i-h-a-i-n-e-n ja muistaa loukkauksen lopun elämäänsä.
Näin jälkiviisaana voin sanoa, että mulle ei kyllä Härkä-mies sovi ollenkaan. Mutta eihän sitä tiedä, ennen kuin kokeilee
Kaikkea hyvää sulle "härkätaistelussasi", kaikki menee varmasti juuri niin kuin on tarkoituskin!