|
sirahvi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 06.12.2006 23:00:15 » |
|
Hei, Itselleni tepsivät seuraavat: musiikki, hyvä seura - iloiset ystävät piristävät aina, ei tee mitään väkisin, maukas ruoka, kynttilät, mieleenkiintoinen kirja, juoru lehdet - aivot narikkaan, vitamiinikuuri
|
|
|
tallennettu
|
kauris, nousu leijona.
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #2 : 06.12.2006 23:02:16 » |
|
Frendit maraton, suklaa, hyvä kirja, vihreä tee missä vähän jasmiinia ja saippuakuplat-ne toimii aina (makoilen punkassa ja puhaltelen )!
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 06.12.2006 23:05:25 » |
|
hmm, jos tuollainen morkkispäivä on vain yhtenä päivänä, niin pyöriskelen suosiolla sen omissa oloissani ja ns. nuoleksin haavojani. Tekee joskus ihan hyvää antautua syövereihin (lue itsesääliin). Useimmiten siihen työlääntyy lopulta itse ja ainakin seuraava päivä on jo erilainen. Ja ehkä sitä sitten siinä märehtiessä huomaa, mitkä asiat tarvitsevat muutosta. Minusta se ei ole vaarallista. Mutta sitten jos masis jatkuu, niin varmaan kannattaa huolestua..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 06.12.2006 23:08:31 » |
|
hmm, jos tuollainen morkkispäivä on vain yhtenä päivänä, niin pyöriskelen suosiolla sen omissa oloissani ja ns. nuoleksin haavojani. Tekee joskus ihan hyvää antautua syövereihin (lue itsesääliin). Useimmiten siihen työlääntyy lopulta itse ja ainakin seuraava päivä on jo erilainen. Ja ehkä sitä sitten siinä märehtiessä huomaa, mitkä asiat tarvitsevat muutosta. Minusta se ei ole vaarallista. Mutta sitten jos masis jatkuu, niin varmaan kannattaa huolestua.. Jepjep...miksi pitäisi aina olla pirteä ja iloinen, joskus sitä on ihan terapeuttista sekin että "antaa kyynelten tulla"... Enemmän minä siitä ahdistuisin jos pitäisi teeskennellä hyväntuulista hampaat irvessä, vaikka kuinka olisi sydän ruvella..Tämmöisiäkin näkee, ja se on hieman pelottavaakin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 06.12.2006 23:12:45 » |
|
Enemmän minä siitä ahdistuisin jos pitäisi teeskennellä hyväntuulista hampaat irvessä, vaikka kuinka olisi sydän ruvella itseä se varsinkin pelottaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #6 : 06.12.2006 23:26:59 » |
|
hmm, jos tuollainen morkkispäivä on vain yhtenä päivänä, niin pyöriskelen suosiolla sen omissa oloissani ja ns. nuoleksin haavojani. Tekee joskus ihan hyvää antautua syövereihin (lue itsesääliin). Useimmiten siihen työlääntyy lopulta itse ja ainakin seuraava päivä on jo erilainen. Ja ehkä sitä sitten siinä märehtiessä huomaa, mitkä asiat tarvitsevat muutosta. Minusta se ei ole vaarallista. Mutta sitten jos masis jatkuu, niin varmaan kannattaa huolestua.. Jepjep...miksi pitäisi aina olla pirteä ja iloinen, joskus sitä on ihan terapeuttista sekin että "antaa kyynelten tulla"... Enemmän minä siitä ahdistuisin jos pitäisi teeskennellä hyväntuulista hampaat irvessä, vaikka kuinka olisi sydän ruvella..Tämmöisiäkin näkee, ja se on hieman pelottavaakin.. Olen samaa mieltä kanssanne. Joskus on ihan terveellistäkin olla omissa oloissaan ja itsensä kanssa. Punnita sen hetkistä tilannetta. Monia ihmisiä vaan tuntuu pelottavan itsensä kohtaaminen. Sitten yritetään olla tekopirteitä ja vetää toiset siihen samaan jamaan. Minua ainakin tällä hetkellä masentaa ja kyrsii. Enkä 'sure' sitä yhtään. Aikani kun tämä kana hautoo tilannetta, niin eiköhän sitä taas jonkilainen aikaansaannos tästä munasta kuoriudu. On se sitten eropaperi tai mikä tahansa. Pääasia, ettei jää koukkuun mihinkään tilanteeseen - jumiudu, sen takia että pelkää kohdata omat matalavireisetkin tunteensa. Mutta kysymys kuului : mitä tehdä, kun mikään ei huvita?Vastaan kuten lapsillenikin: ei sitä tarvitsekaan aina tehdä jotain. Joskus on ihan terveellistä vaan olla.(nousuneitseen pilkunviilaamista, tarkoitan siis minua, en sinua, Elämänilo)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 06.12.2006 23:29:53 » |
|
Kun vettä sataa ja ulkona on pimeää, lähden sateeseen lenkille ja uhmaan pimeää! Tosin en aina, kuten en tänäänkään... mutta usein se tepsii. Veri alkaa kiertää ja maailmankuva hieman laajenee. Huomaan, että olen sittenkin sinut tämän pimeyden kanssa ja pystyn nauttimaan siitä! Sitten vain saunaan ja jotain hyvää syömistä ja juomista, kynttilät palamaan, musiikki soimaan, hyvä kirja tai tänne astroon pyörimään! Parasta vaan kun hemmottelee itseään miten vain parhaiten taitaa, ja jos todellakaan mikään muu ei huvita niin nukkuminen yleensä aina huvittaa.
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #8 : 07.12.2006 08:48:06 » |
|
Minua ainakin tällä hetkellä masentaa ja kyrsii. Enkä 'sure' sitä yhtään. Aikani kun tämä kana hautoo tilannetta, niin eiköhän sitä taas jonkilainen aikaansaannos tästä munasta kuoriudu.
On se sitten eropaperi tai mikä tahansa.
Se on ainakin totta, että kun hautoo aikansa niin aina jotakin taphtuu. Omat kanani kun ovat hautoneet, niin aina munasta on kuoriutunut toistaan suloisempi tipu. Yhden kerran tuli tosi ihana musta kaunis tipunen Jos yhtenä päivänä ei huvita mikään, niin varmaan on paras olla tekemättä mitään, olla vaan ja möllöttää. Mutta, kun alkaa olla mennyt kohta puoli vuotta ja edelleenkään ei oikeesti mikään jaksa huvittaa tai kiinostaa... Kyllä kun itsensä pakottaa tekemään ja elämään niin saa jotakin aikaiseksi Mutta kaikesta puuttuu se elämänilo. Omassa tapauksessani luotan siihen että vain aika auttaa.
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Keiju71
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 07.12.2006 09:53:32 » |
|
Saatan käydä ostamassa levyn suklaata ja pussin karkkia, sitten sohvannurkkaan kattomaan telkusta jotain hömppää tai peiton alle lueskelemaan jotain kevyttä (esim harlekiinia) ja torkkumaan. Yleensä sitten muutamassa tunnissa on jo pakottava tunne nousta ja alkaa jälleen 'elämään'. Kun tuossa kesällä maailma kaatui ja loputkin räjäytettiin silmille, niin otin paperia ja kynän ja aloin miettimään, mitä haluan tästä eteenpäin elämältä ja mitä haluan elämässä muuttaa. Sitten vain tein toimintasuunnitelman ja sitä noudattaen tässä mennään eteenpäin eikä enää pitkään aikaan ole tuntunut pahalle. Skorpparina tunnistan itseni eräästä yleistulkinnasta, että tunnen eläväni, kun on jotain actioniä meneillään. Jos liian pitkään on tasapaksua, niin kyllästyn ja masennun. Taitaa olla opiskelun paikkaa tuossa tasapaksun kestämisessä, vaikka ei just nyt.
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #10 : 07.12.2006 11:55:44 » |
|
Piristävää itselleni on hyvä leffa, hyvä kirja, herkuttelu, vanhojen valokuvien katselu ja muistelu on mukavaa, vaahtokylpy/saunominen, ystävälle soittaminen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 07.12.2006 18:09:40 » |
|
Olen ihan samoilla linjoilla monien muiden kanssa; jos ei huvita eikä jaksa, niin antaa olla.
Paha olo menee ohi ajan kanssa, ei väkisin yrittämällä. Eilen oli jotenkin ihan hirveä olo koko päivän, en pystynyt tekemään mitään. Mutta kun yön yli nukkui niin johan elämä näytti paremmalta! On hyvä kohdata oma avuttomuutensa, se jos mikä tekee oikeasti ihmisen vahvaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 08.12.2006 15:19:55 » |
|
Tänään oli sellainen päivä et olis tehny mieli jäädä peiton alle makaamaan. Päivä ei valjennut tänään ollenkaan. Ruskea silmäpari tapitti mua kuitenkin lattialta, et mitä sä vielä nukut? Koira on siitä (kin) ihan otus että on pakko aina lähtee ulos satoi tai paistoi. Ilman koiraa olisin varmasti pitäny pyjama päivän. Pyjama päällä kun ei voi oikeen ulkoilla . Mutta samaa mieltä kun muut: aina ei tartte olla pirtee. Joskus on ihan hvyä vähän ryvetä itsessäälissäkin.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #14 : 08.12.2006 18:48:11 » |
|
Toisaalta, miksi aina auttaakaan? Mikä on todellista? Maailma on aina täys ongelmia.. voi auttaa muita tai voi auttaa itseään tai yhdistää asiat. Tai olla tekemättä mitään ja nauttia vaahtokyvystä. Minulla on nykyisin niin erilainen tunne hetkestä toiseen, että sen takia ei jotenkin ehdi pitkästyä, vaikka se onkin minulla usein vaarana.. elämässä turvallisuuden ja muutoksen ja uusien näkökulmien tasainen jatkumo.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.12.2006 18:50:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|