Hei Tina
Olen pohtinut transiitteja. Minun on kyllä vaikea havainnoida muita kun juuri yhtymät ja ehkäpä oppositiot etc., mutta kaikenkaltaiset kvinkunssit ovatkin sitten jo hepreaa.
Et suinkaan ole ainoa, yhtymät
ja opparit
ovat niitä helpoimpia saati sitten muut aspektit tai karttatulkinnat
Uranus transitoi suurta määrää planeettojani. Ehkä silloin tapahtui niin paljon ja nopeasti, ettei kerta kaikkiaan ehtinyt. Joka tapauksessa maailmani mullistui, uudistui ja ennen kaikkea parani.
Tuo on kiva "kuulla", että asiat ovat paremmin nyt
Nyt olen ollut Neptunuksen kourissa jo aivan liian pitkään, ja alan olla jo täysin väsynyt. Se on yhtymässä Aurinkooni, Venukseen, Jupiteriin ja Merkuriukseen (niin ja Pholukseen ja Amoriin) sekä neliössä natal-Neptunukseen.
Mullahan tuo TR-
on käynyt
,
,
,
ja viimeisen
, joten luulen tietäväni, mistä puhut. En haluaisi moista kenellekään, jolla on haaveileva minuus, kuten minulla tuollaista transiittia kohdalle.
TR-
laittoi KAIKEN SEKAISIN JA HÄMÄRSI TODELLISUUDEN
Taidat olla samanlainen kuin minä – suora ja rohkea (=tosikko), mutta samalla toivot että kaikki "pitäisivät" sinusta? Mahdoton, lapsellinen, typerä yhtälö.
Siihen pyrin aina - suoruuteen, ei minussa ole hienotunteisuutta
. Jos en voi ilmaista/sanoa omaa näkemystä asioista, olen mielummin vaiti, kuin pahoitan toisten mielen tai aiheuttaa riitaa. Eikä sitä paitsi joka paikassa tarvii mielipiteitään tuoda julki. Vaikeneminen on kultaa, niinhän sitä sanotaan.
Niin tai näin, ihmetyksestä ymmyrkäisenä odotan, miten tästä transiittisumasta selviän ja minkälaisena violettina vishnupallona täältä ulos puserrun. Välillä tuppaa tökkimään, mutta sitten taas naurattaa täysin hervottomasti. Niin että tunteellisia ollaan täällä, ja ihan sekaisin, kuten tekstistä ilmenee.
Kyllä Sinä selviät! - Usko pois!