Hello Cristian!
Hmmm... taidat olla oikea hurmuri...? Kuva on ainakin söpö! :
No, heippati hei. Kyllä ne Sisäiset Lapset kaikilla sööttejä on.
Minulla se tuossa vain ryöstäytyi näkyväksi!
Minulle tämä astrokieli on vielä täyttä hebreaa...
Mitä ihmettä
~kuunsolmut ovat? Onko minussa niitä? Pitääkö niitä availla? :
Juu, Synapsi jo ehätti niistä tietoa heittämään. Kyllä ne voivat oikeinkin "solmussa olla. Pitää vain avata ja käsitellä niiden kertoma. Itse sain apua tuolla toisella osiolla näiltä Viisailta Tietäjiltä, joita tämäkin foorumi on pullollaan.
Olen miettinyt monta kertaa, että onkohan noilla astrologeilla jotain Kaksosia vastaan tai ovat vähintään ainakin hyvin puolueellisia tai hyvin suppea katseisia. Lähes joka kerta tulkinnat menee ohi käytetyn viisvaihteisen Jupiterini tussahtaen Merkuriuksen kautta Uranuksen räntälumikinokseen, niin että kuupöly humahtaa.
Jos haluaa tietää, mikä sopii parhaiten Kaksosen kanssa, niin ei varmasti mikään tai sitten kaikki ikään, sukupuoleen, naamaan, karvoitukseen tai hengityksen hajuun katsomatta.
Kyllä ne kaksosvakatkin kansiaan näyttävät löytävän.
Minusta olisi paljon hauskempaa, jos aamulla voisin tarkistaa astrokartastani, kenelle kannattaa lirkutella sinä paivänä, niin ei menisi aikaa hukkaan. Minulla kiireisiä päiviä ja niiden sisältö pitäisi jotenkin organisoida.
Esim. hetket, jotka ovat otollisia pyytää pomolta palkan korotusta ja uutta työsuhde autoa (mielellään joku kiva kaksi paikkainen punainen/hopea/musta/tai ehkä keltainen tehokas sportti, josta saa katon alas ja jossa kiva töötti, jolla voi kiinnittää komeiden uroiden huomion) ilman, että tarvitsee lupautua mihinkään sellaiseen-intiimiin-kanssakäymiseen-jota-ehdottomasti-vastustaisin-jos-pomo-olisi-hurjan-ruma. :
Niin, pointti on löytää ja olla juuri sillä hetkellä paikalla, kun se transiitti tykittää sen pomon "vastustuskykyä" ja löystää sen kukkaronnyöriä.
Nii-in, taitaisi ferrarin kiilto himmetä, jos moisen hörhön joutuisi kaupanpäällisinä ottamaan ajelulle.
Hmm... mitähän Seppo laskuttaisi moisesta kartastosta...?
Siellä se hinnasto löytyy, mutta hintaan ei taida sisältää käytännön soveltaminen.
Iloa, valoa ja rakkautta!
Asterix
Kiitos Asterix ja samanlaista takaisin!