ishtar
Satunnainen astroilija
every man, and every woman, is a star.
|
|
« Vastaus #15 : 22.11.2005 17:25:56 » |
|
...katselin nuita äänestystuloksia, ja kuulun jonkinlaiseen vähemmistöön ainakin äänestyksessä. kuten totesin tuossa äsken 6. huoneen keskustelussa, eniten tungosta syntymäkartalla on 8. huoneessa ( , , ja ), ja 7. huone on kai eräänlainen kakkonen, siellä on sitten , ja . sitä piti kysyäkin, että mistä täällä foorumilla löytää "yleiskuvauksen" huonesymboliikasta? ei muista, ei löydä. ...ja mitä tuo kahdeksannen huoneen vahva kuvio viestittää?...
|
|
|
tallennettu
|
"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 22.11.2005 21:53:54 » |
|
http://netti.nic.fi/~astrolog/huoneet.htmJassoo tulisko tosta linkki...? No jos ei tule niin kasista sanotaan näin: 8. Minä sulautuu ja sitoutuu yhä syvemmälle ihmissuhteiden verkostoon, kokee yhdessä herättäviä ja voimakkaita elämyksiä ja tunnetiloja, jotka joko vahvistavat parisidosta tai tuovat eteen kriisejä, jotka pakottavat muuttumaan, tarkistamaan oman minän tilaa ja etsimään lisää itsetuntemusta tai syvempiä väyliä maailman tuntemukseen. Vaiheen ihmistyyppi on psyyken asiantuntija, psykiatri, psykologi, mutta myös okkultisti, maagi, tutkija, kaivautuja, totuuden paljastaja, vallan- ja rahan aktiivinen käyttäjä. Mulla myös kasissa tunkua ja ysi jo täynnä!
|
|
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
Saana
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #17 : 23.11.2005 13:09:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aur Neitsyt Asc Skorpioni Kuu Leijona
|
|
|
Outolintu
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 23.11.2005 13:26:00 » |
|
Sen verran tasainen jako kartalla että täytyy jättää äänestämättä. Kolmos huoneessa & . Kutosessa ja . Seiskassa & . 12. ja . Jos nyt kuitenkin jotain pitäisi sanoa niin kyllä tuo 7. huone noista omimmalta tuntuu. Tai 12. Tai ehkä kolmonen. Kutonen ei kuitenkaan natsaa. Hmm, nousu-vaaka ei tällä kertaa osaa päättää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #19 : 23.11.2005 14:14:53 » |
|
Aurinko, Kuu, Venus ja Chiron 12. huoneessa, joten eiköhän tuo liene hallitseva..? :
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
windwind
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 23.11.2005 15:12:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #21 : 23.11.2005 15:24:19 » |
|
Oma astro karttapiirros näyttää seuraavaa.... 12. huone - 11. huone - ja ihan sykerönä päällekkäin ja kuunsolmu 9. huone - 8. huone - elikkä ? laitoin rastin ruutuun 12. Kuulostaa minuimmalta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 23.11.2005 18:35:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alegría
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 23.11.2005 19:33:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Au rapu Kuu skorpioni Asc jousimies
|
|
|
hannam
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #24 : 23.11.2005 23:17:57 » |
|
Minulla on 1. ja 10. huoneessa yhtä paljon tavaraa ja sen kyllä huomaa. Olen oikein tyyppiesimerkki ihmisestä, jolla on planeetat kasassa parissa huoneessa ja elämänalueet sitämukaa. Jos en säädä itseni kanssa, niin sitten säädän urani kanssa. Ja näiden eri variaatioita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
ylämäkialamäkiylämäkialamäki
|
|
« Vastaus #25 : 24.11.2005 06:48:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ishtar
Satunnainen astroilija
every man, and every woman, is a star.
|
|
« Vastaus #26 : 24.11.2005 13:49:18 » |
|
http://netti.nic.fi/~astrolog/huoneet.htm8. Minä sulautuu ja sitoutuu yhä syvemmälle ihmissuhteiden verkostoon, kokee yhdessä herättäviä ja voimakkaita elämyksiä ja tunnetiloja, jotka joko vahvistavat parisidosta tai tuovat eteen kriisejä, jotka pakottavat muuttumaan, tarkistamaan oman minän tilaa ja etsimään lisää itsetuntemusta tai syvempiä väyliä maailman tuntemukseen. Vaiheen ihmistyyppi on psyyken asiantuntija, psykiatri, psykologi, mutta myös okkultisti, maagi, tutkija, kaivautuja, totuuden paljastaja, vallan- ja rahan aktiivinen käyttäjä. Mulla myös kasissa tunkua ja ysi jo täynnä! ....oooh... ...jopas...jopas.... kas vain, sanoi -
|
|
|
tallennettu
|
"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #27 : 24.11.2005 13:53:54 » |
|
Kiitti linkistä Mathilda http://netti.nic.fi/~astrolog/huoneet.htm12. Minä uppoutuu tässä huoneessa tekemään tiliä omasta kehityksestään maallisena olentona ja joutuu usein kohtaamaan oman kehityksensä heikkoudet, vääristymät ja tekemättömät muutokset. Huoneessa on mahdollista puhdistautua, irrottautua yksipuolisista aineellisista siteistä todellisuuteen ja kääntyä psyykkiseen tai henkiseen itseriittoisuuteen. Se viittaa transsendenttisen elämän tarpeisiin ja haluun ymmärtää kokonaisvaltaisesti sekä omaa kehitystä että koko maailman tilaa. Se viittaa usein kollektiivisiin kokemuksiin, joissa oma minä on vain osa kokonaisuutta vailla erityistä merkitystä tai edes nimeä ja tarkoin määriteltyä identiteettiä. Huoneen ihmistyyppi on sosiaalinen sivullinen, irrottautuja, tarkkailija, vetäytyjä, luopuja, rangaistu, epäkelvoksi tuomittu tai pitkään normaaleista elämänkuvioista poissaoleva. Siispä taidan olla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 24.11.2005 16:27:11 » |
|
3. Minä tarvitsee kehittyäkseen suhteita ulospäin ja niiden välittäjäksi asettuu mieli ja sen ruumiilliseksi välineeksi aivot. Mieli tarvitsee kieltä voidakseen luoda asioiden välille yhteyksiä ja ilmaistakseen näitä havaittuja, opittuja ja sanallisesti yhdistettyjä asioiden kokonaisuuksia. Alkaa oppimisen, itseilmaisun ja älyllisen elämän kausi. Huoneessa näkyy ihmisen tarpeet kommunikoida, välittää viestejä, kirjoittaa, oppia hallitsemaan mentaalista maailmaa ja vieläpä luoda sen avulla jotain uutta. Huoneen ihmistyyppi on sisaret ja veljet, naapurit, koulutoverit, satunnaiset tuttavuudet, Voisiko tuota osuvammin sanoa! :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #29 : 24.11.2005 19:27:57 » |
|
11. Minä on osa sosiaalista tapahtumista, jossa pyritään löytämään täydennystä virallisille hierarkioille ja systeemeille. Tässä huoneessa avaudutaan ajankohtaisille asioilla ja yhteiskunnalliselle ja kulttuuriselle kehitykselle. Se viittaa haluun olla luomassa "mahdollisia maailmoja", jotka eivät ole vielä totta, mutta jotka voisivat olla, jos sosiaalinen kehitys kääntyisi siihen suuntaan. Vaiheen ihmistyyppi on uuden totuuden etsijä, kokeilija, utopisti, aatteiden aktivoija, uusien tuulien välittäjä, ryhmähengen nostattaja, suunnannäyttäjä. Tuohan pitää paikkaansa Itselläni on outoja ajatuksia ja ideoita joita moni ei ymmärrä useinkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|