Rina
Vieras
|
|
« Vastaus #60 : 16.02.2006 14:34:45 » |
|
Erään koulussa olevan tyypin takia seuraan jostain syystä intialaista horoskooppia ja siellä suurin osa merkeistä on joko 6:n tai 12:n huoneen kohdalla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #61 : 16.02.2006 17:30:30 » |
|
Taitaa olla eka huone: stellium Kyseinen painotus tekee kai minusta aika itsekeskeisen, mutta olen ottanut sen kannan, että ehkä tarkoitukseni tässä elämässä on sitten olla itsekeskeinen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuulispää
|
|
« Vastaus #62 : 16.02.2006 21:00:23 » |
|
oho kahdeksan kahdeksikkoa löytyy kartaltani ja ysejä neljä. Osaisko joku kertoa näistä huoneista kun en tiedä niistä mitään..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Leijona Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Neitsyt Keltainen Galaktinen Ihminen
|
|
|
täysikuu
|
|
« Vastaus #63 : 22.02.2006 20:44:22 » |
|
Täällä ovat huoneet 8 ja 9 kansoitettu!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Q
|
|
« Vastaus #64 : 23.02.2006 00:02:28 » |
|
Omalla kartallani ei mikään tietty huone ole erityisen painottunut. Kolmessa vierekkäisessä on kuitenkin kussakin kaksi planeettaa ja yksi asteroidi ja ne ovatkin siis tasavertaisesti "ruuhkaisimmat huoneeni". 1. , , 2. , , 12. , , Vain nelonen ammottaa tyhjyyttään, muihin on ripoteltu sitten sinne tänne jokunen planeetta, kuunsolmu, onnenpiste ja asteroidi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #65 : 23.02.2006 15:00:56 » |
|
Etenkin Placidus-huonejärjestelmä vääristää aika voimakkaasti pohjoisemmassa Suomessa syntyneiden karttoja, joten huonepainotuksissakin pitäisi ottaa huomioon..? (Täällä käytössä kai Porfyrus, joka hieman tasoittaa?) Aika monella tässäkin ketjussa on planeettoja yhdessä huoneessa mutta neljän merkin alueella. Huone on silloinkin pienimmilläänkin yli 60-asteinen! Olen pikkuhiljaa kallistumassa merkkihuonejärjestelmän kannalle, vaikka siinä menetetäänkin jotain huoneiden ominaisuuksista... Placiduksessa hallitsee 5. huone (kärki Neitsyessä) ja siellä asustavat ja ja . Plus pari asteroidia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.02.2006 15:07:07 kirjoittanut Pallaskissa »
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #66 : 05.03.2006 16:05:34 » |
|
heippa kaikki! Minulla näkyy huoneessa 8. Kuu, Saturnus, Uranus ja Vesta huone 8. =Härässä. 8. huoneen kärki Oinaassa. Lisäksi 11. huoneessa ovat Aurinko, Merkurius ja Venus 10 huoneessa Pluto, Chiron ja Ceres Kertokaapa mitä ilmentää? maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Kiraze
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #67 : 05.03.2006 17:29:18 » |
|
Ruuhkaa näyttäisi olevan etenkin huoneissa 9. ja 8. - yhdeksikkö näyttäisi muutenkin olevan selvästi "minun numeroni".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #68 : 05.03.2006 18:32:51 » |
|
Minäkin olen 7 huoneen haltija, siellä on aurikin, merkurius, venus, uranus ja cheres! Vähän samantyyppinen kuin valonkantajalla. Muutenpa metsätonttukin on käynyt sellaiset kurssit, jossa sain 'valonkantajan' nimen. Hm
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #69 : 05.03.2006 19:39:32 » |
|
8. huone Onnenpiste (Placidus) Minä sulautuu ja sitoutuu yhä syvemmälle ihmissuhteiden verkostoon, kokee yhdessä herättäviä ja voimakkaita elämyksiä ja tunnetiloja, jotka joko vahvistavat parisidosta tai tuovat eteen kriisejä, jotka pakottavat muuttumaan, tarkistamaan oman minän tilaa ja etsimään lisää itsetuntemusta tai syvempiä väyliä maailman tuntemukseen. Vaiheen ihmistyyppi on psyyken asiantuntija, psykiatri, psykologi, mutta myös okkultisti, maagi, tutkija, kaivautuja, totuuden paljastaja, vallan- ja rahan aktiivinen käyttäjä Tällä selitän itselleni kiinnostuksen mystisiin asioihin... Kochin mukaan painottuu 9. huone, mutta Porphyry painottaa myös 8. huonetta, tosin eri taivaankappaleilla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mimikrija
Satunnainen astroilija
all throttles open
|
|
« Vastaus #70 : 06.03.2006 20:59:52 » |
|
Muistaakseni ainakin neljä planeettaa 12. huoneessa.. Kommunikointi on usein minulle vaikeaa, joten sanomattakin lienee selvää että Merkurius on siellä (Mutta Kaksosissa muuten, hmph). Valitettavasti taitaa olla Jupiterkin 12. huoneessa, mutta en pidä raha-asioitani sen huonompana kuin muidenkaan. Hm. Njaa. Ei vaikuta hirveästi, ainakaan vielä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 06.03.2006 21:19:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #72 : 07.03.2006 13:42:40 » |
|
Itselläni on 4.huone voimakkaimmin esillä... 4.huoneessa häämöttää uranus, neptunus, merkurius ja juno..Kaikki kauriissa. "toimivat tehokkaasti, järjestelmällisesti ja parasta hyötysuhdetta tavoitellen" 4. kodin, perheen, sisäisen turvallisuuden ja läheisten ihmissuhteiden alueellaNäin on. Pitää tosiaan paikkansa.
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #73 : 15.03.2006 22:53:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
-e-
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #74 : 18.03.2006 09:27:19 » |
|
Kyllähän tuo tuppaa näkymään..
Voimakkain huone on 5. Isoimpia huoneita miun kartalla ja sitten siellä on Venus, Mars, Jupiter, Uranus, Neptunus ja Vertex.
|
|
|
tallennettu
|
aurinkoskorpioni, nousuleijona, kuuvesimies
|
|
|
|