Kaide
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #105 : 30.07.2006 22:52:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #106 : 31.07.2006 22:59:56 » |
|
10. huone=kosminen tehtävä, ura ja ammatti. Olet hyvin urakeskeinen ihminen? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #107 : 05.08.2006 16:40:22 » |
|
10. huoneeseen liitetään myös elämäntehtävä ja päämäärät.. Ne eivät välttämättä liity mitenkään uraan ja ammattiin.. Käytännöntyö liittyy ehkä enemmänkin 6. huoneeseen. Esim. omalla radixillani 10. huoneessa vain eikä oma elämän päämääräni ole löytynyt/ toteutunut ainakaan vielä... Työssä toteutan 6. huoneen sisältöä enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Drial
Kohtuuastroilija
Elämä on valintoja
|
|
« Vastaus #108 : 06.08.2006 11:13:59 » |
|
Minulla on eniten tunkua huoneisiin III ja VIII Muuten aika tasaisesti on jakautunut.
III VIII
8. Minä sulautuu ja sitoutuu yhä syvemmälle ihmissuhteiden verkostoon, kokee yhdessä herättäviä ja voimakkaita elämyksiä ja tunnetiloja, jotka joko vahvistavat parisidosta tai tuovat eteen kriisejä, jotka pakottavat muuttumaan, tarkistamaan oman minän tilaa ja etsimään lisää itsetuntemusta tai syvempiä väyliä maailman tuntemukseen. Vaiheen ihmistyyppi on psyyken asiantuntija, psykiatri, psykologi, mutta myös okkultisti, maagi, tutkija, kaivautuja, totuuden paljastaja, vallan- ja rahan aktiivinen käyttäjä.
Sinällään ihan sopivaa, että teen töitä ihmisten mielten kanssa.. Tosin en ole psykologi tai psykiatri sinällään. Minua on aina kiinnostanut enemmän työ ihmisten arjen kanssa kuin diagnoosien. Okkultismista olin joskus nuorena jonkun verran kiinnostunut, mutta niinhän jokainen nuori mustaa musiikkia kuunteleva..
|
|
|
tallennettu
|
~Aurinko Vesimies Nousu Vaaka Kuu Härkä~
"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again. I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
|
|
|
ti0
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #109 : 06.08.2006 14:58:00 » |
|
No 5. ja 12. huoneessa on kolme planeettaa, mutta 12. huoneessa on merkurius, aurinko ja venus niin se on tärkeämpi. Sitten siellä on myös joku lilith. Kyl se 12. huone on aika sellanen "mun huone", piilotetut jutut, yksinäisyys, mitä kaikkee. Viholliset, sairaalat, vankilat..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
_Sofia_
Vieras
|
|
« Vastaus #110 : 06.08.2006 21:45:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sunflower
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #111 : 07.08.2006 18:48:10 » |
|
minulla ei missään huoneessa ole kai kuin yksi ja yhdessä kaksi planeettaa minkä planeettajärjestelmän mukaan ne katsotaan? yhden mukaan minulla on h.5 kolme planeettaa, toisen mukaan kaksi ja yhden mukaan ei muistaakseni kai yhtään ! h.2 voi olla kaksi planeettaa mutta se tosiaan riippuu huonejärjestelmästä
|
|
|
tallennettu
|
aurinko: oinas kuu: kauris AC: skorpioni merkurius: kalat venus: kalat mars: rapu
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #112 : 15.09.2006 20:22:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #113 : 15.09.2006 20:48:50 » |
|
R=Retrograde eli perääntyvä planeetta.
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #114 : 15.09.2006 20:53:53 » |
|
Kiitos, mutta miten se niin, kuin tarkoittaa. En ole vielä kuullu tollasta. vai onko se sittenkin Px.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.09.2006 21:02:23 kirjoittanut MetalLady »
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #115 : 15.09.2006 21:08:58 » |
|
Täältä maasta taivaalle tähytessä planeetat näyttävät joskus siltä, että lähtevät peruuttamaan radallaan (tai ovat pysähtyneet). Sinä olet syntynyt sellaisella hetkellä, että Merkurius on ollut näin.
Nikula mainitsee kirjassaan perääntyvien planeettojen merkkaavan "tehtävän kääntymistä luonnon suuntaa vastaan. tästä voi olla seurauksena monenlaisia, hienovaraisia muutoksia yksilön psyykkisessä suuntautumisessa."
"Merkurius R: Peräytyvä Merkurius symboloi joko sisäistettyä älyllistä elämää ja havaintoja, jotka voivat olla hyvin subjektiivisia ja vaikeasti välitettäviä muille ihmisille tai se osoittaa vasahankaisuutta ilmaista asioita suoraan ja yksinkertaisesti." (Nikula)
"Merurius R: hautoo ja mietiskelee, ilmaisee itseään mieluummin kirjallisesti kuin suullisesti, syvä ja herkkä ajattelu, vaistoaa toisten mielialan, seksuaalisuudessa ajattelu ohittaa fyysiset ja emotionaaliset tarpeet, hyvä keskittymiskyky, sukulaissuhteet rasittavia." (Nummela)
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #116 : 15.09.2006 21:16:35 » |
|
Kiitos tulkinnasta, johan olikin textiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #117 : 16.09.2006 18:00:47 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 18:03:43 kirjoittanut the_planet »
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #118 : 16.09.2006 18:12:23 » |
|
minulla ei missään huoneessa ole kai kuin yksi ja yhdessä kaksi planeettaa minkä planeettajärjestelmän mukaan ne katsotaan? yhden mukaan minulla on h.5 kolme planeettaa, toisen mukaan kaksi ja yhden mukaan ei muistaakseni kai yhtään ! h.2 voi olla kaksi planeettaa mutta se tosiaan riippuu huonejärjestelmästä Kyllä, olet oikeassa, kaikki riippuu huonejärjestelmästä. Kukin käyttää sitä huonejaottelua, joka omasta mielestä sopii itselleen parhaiten. Kun tutkii syntymäkarttan huoneiden ja taivaankappaleiden sisältöjä suhteessa toisiinsa löytää kyllä itseään parhaiten kuvaavan huonejaottelun.Tässä apuna huoneiden ja taivaankappaleiden merkitykset/ avainsanat. (Käytän sanaa taivaankappale, koska kaikki mitä kartalta katsotaan eivät ole planeettoja) Itse käytän Placidusta; www.astro.com antaa sen automaattisesti defaultista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #119 : 16.09.2006 18:13:47 » |
|
Minä tuossa yritin vielä kysästä, että onko se varmasti R vaiko Px. Jos oikein tarkkaan katsoo sitä kirjainta, niin ei se tavallien R ole. Olis hyvä, jos löytyis sellanen sivu, jossa kerrotaan tarkemmin noi pienemmätkin merkit.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 18:15:26 kirjoittanut MetalLady »
|
tallennettu
|
|
|
|
|