Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kenellä on sama tuntuma henkimaailman kanssa?  (Luettu 26048 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« : 08.12.2006 10:45:20 »

Tuntuu kuin lähelläni liikkuisi niin pieniä(lapsi)henkiä kuin aikuisiakin.

Näen vilauksia,aistin läsnäoloa,ja toisinaan tunnen hipaisuja iholla.

Ihan arkisten hetkien lomassa.

Esim.kun perheeni kanssa syöimme,tunsin pienen kosketuksen selässäni vanhvasti,samoin tunsin läsnäoloa.

Voiko kyseessä olla lapsihenget,ne joiden estin (abortilla)syntymästä luokseni?? angel

Lohduttavaa jos näin on. Smiley
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.2006 11:05:17 »

Itse olen alkanut tuntea energioita enemmän ympärilläni.. Tuntuu kuin joku olisi aina läsnä..   smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 08.12.2006 11:20:30 »

Tuntuu kuin lähelläni liikkuisi niin pieniä(lapsi)henkiä kuin aikuisiakin.

Näen vilauksia,aistin läsnäoloa,ja toisinaan tunnen hipaisuja iholla.

Ihan arkisten hetkien lomassa.

Esim.kun perheeni kanssa syöimme,tunsin pienen kosketuksen selässäni vanhvasti,samoin tunsin läsnäoloa.

Voiko kyseessä olla lapsihenget,ne joiden estin (abortilla)syntymästä luokseni?? angel

Lohduttavaa jos näin on. Smiley

Ihmisten väreilyn noston vuoksi olemme alkaneet aistia lähellämme olevia energioita ihan eri tavalla.

Lähellämme on paljon energioita, jotka haluavat auttaa meitä. Lähelläsi on aina enkelisi, oppaasi ja rakkaita vierailijoita, yksin emme ole koskaan! (voi kun me ihmiset vihdoinkin ymmärtäsimme sen...)

Olet nyt herkistynyt huomaamaan nuo energiat, jotka näkyvät silmänurkissa, väreilynä ilmassa, hipaisuna iholla, tuulen vireenä tms.

Terhi35, olet hyvin rakastettu.

smitten
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.12.2006 11:41:05 »

Kiitos  smitten
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 08.12.2006 12:36:57 »

smitten

Kyllä tuntuu samalta!Ja KIITOS Astraali muistutuksest!
Tuon ajatuksen voimin jaksaa.

Aina jos tuntuu erityisen raskaalta joku asia,niin lohtu on siinä,etten ole yksin.Tällä on tarkoitus,joka ratkeaa.
Vaikka he eivät missään muodossa toisi itseään sillä hetkellä esille,ovat kuitenkin kanssamme.

Kosketuksilla,hipaisulla se alkoi ja usein näyttäytyvät kirkkaana valona seinillä.Silloin nousee aina väkisinkin hymy huulille.
Myös ihmisten valokehoja ( ihmisenkeleitä )silloin tällöin näen.
En yleensä sano mitään,mutta viikolla sanoin luonani käyneelle ystävälle jostain syystä.
Hän tuli niin iloiseksi ja varmaan sen takia tuli sanottua. smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 08.12.2006 12:59:46 »

knuppel2

Mukavaahan teidän on sillä paistatella,enkeleinenne.

Olin tosin ollut kiukkuinen ja äreä, se nyt on

tavallista, noin yleensä, mutta kuitenkin,

Joku löi minua palleaan niin lujaa, että

menin melkein linkkuun. Joten kyllä

ne verhot ovat tainneet ohentua!

tickedoff  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 08.12.2006 13:22:16 »

2funny

Mitenkäs tulikin juuri samasta aiheesta aloitettua uusi topic! 2funny
Liikkeellä taitaa olla tuota purkaantumista.
Mutta ei se kuitenkaan sitä pois sulje,että ystävämme olisivat kaikonneet. angel
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 08.12.2006 13:49:07 »

:Smiley  Tongue

VihaMIELISET, seuraavat kuin HAI laivaa?  Niinkö?

Verhot ohenevat ja käsitteet yhtenevät!

Varjot liikkuvat jo! Oletko valmis?

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 08.12.2006 14:05:04 »

Grin

Ken leikkiin lähtee,se leikin kestäköön! knuppel2
Valmiina ollaan,entä itse?

smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 08.12.2006 19:50:35 »

coolsmiley

Todelliset vaihtoehdot lienevät vähissä, joten

kärsivällisyyttä kehiin ja päin pimeää!

Siis valoa etsiessä!   Kiss

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 08.12.2006 20:34:29 »

Onko kenelläkään tullut ajatus sellaisesta,että suojelusenkeli/henkiopas olisikin oma Korkeampi Itsemme.Se korkeampi Valo,joka Minä Olen.
Ettei olisikaan ketään ulkopuolista opasta,vaan Minuuteni joka opastaa,mutta ego vain haluaa nähdä Valon muotona(oppaan hahmona tai enkelinä)
Tästä oli tuolla toisella topikissa aiemmin juttua,mutta se tyrehtyi, ehkäpä sille pitää antaa mietintä aikaa. coolsmiley

Vielä jatkaisin että Itse luomme enkelit ympärillemme,joita ego haluaa nähdä ulkopuolisena.Kun pyydämme enkeleitä tekemään sitä tai tätä,niin itseasiassa pyydänkin itseäni, Valoa,joka on moniulotteinen. :Smiley

Toki henkimaailma on ympärillämme,mutta ulkoapäin(ulkopuolelta) ei meitä ohjata.
Herättääkö ajatuksia? Huh
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #11 : 08.12.2006 20:43:04 »

Onhan se mielessä monet kerrat käynyt...  Wink Oikeastaan omalla kohdallani sen aina tiennytkin, muille sallinut...  Wink Koska sekin on yksi tapa kokea... jotain...alitajuista hyvää... alitajuista pahaa... itsestä... kyllähän siitä riittää luomista itsen ulkopuolelle milloin millaisessakin hahmossa ja mielenkuvassa...jopa ilmentymissä...elämän tapahtumissa...

Korkein olemisen tilakin... saattaapi olla toisaalta jotain muuta mitä oletetaan...  :Smiley

Mutta nämä omat omia kokemuksiani... muut taplatkoon tavallaan...

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 08.12.2006 22:50:11 »

Kyllä asia näin on.Se on kyllä monesti näytetty ja myös ihmisissä,jotka eivät ole lainkaan kiinnostuneita henkisistä asioista.

Mitä syvempään yhteyteen Korkeimman Itsen kanssa pääsee,sen vähemmän enää tarvitsee muuta populaa ympärillä.

En erityisemmin halunnut nähdä näitä ihmisten Valokehoja.Enhän tiennyt niitten olemassa olostakaan.Jostain kumman syystä niitä silloin tällöin näytetään,ja yllättävissä tilanteissa,jossa tehdään aivan arkisia juttujakin.

Mutta minulla on kyllä vielä uskomus myös jonkinlaisista meitä tukevista oppaista,auttajista,,,
En vielä tiedä,enkä osaa selittää sitä tarkemmin.Se on sellainen oma tunne vain.
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 09.12.2006 00:46:58 »

Mutta minulla on kyllä vielä uskomus myös jonkinlaisista meitä tukevista oppaista,auttajista,,,
En vielä tiedä,enkä osaa selittää sitä tarkemmin.Se on sellainen oma tunne vain.

Tiedän että tämä aihe herättää paljon ajatuksia ja vastustustakin. Niin itsekkin vielä teen vaikka olen havahtumassa siihen omaan totuuteen. On paljon helpompi kuvitella että enkeli tulee, avaa ja puhdistaa sinua, kertoen mitä pitäisi tehdä. Vaikka apu energioineen ja ajatuksineen tuntuu ulkopuoliselta se on mielestäni meidän omaa energiaa ja ajatusta.

Kannattaa pitää se oma totuus mikä tuntuu hyvälle ja oikealle, sillä hänelle se on juuri se oikea.

Jospa uskaltaudun laittamaan tähän ensimmäisen sydämeni kanavoinnin vaikka se ei aihetta kovinkaan käsittele. Mielestäni se kertoo vain sen että en voi puhtaasti pääni sisällä käsitellä asioita ominani vaan sanamuoto on ulkopuolelta. Niin tai näin tässä se on. (poistan "kanavan puhujan" nimen)

Teidän rakkautenne on kukoistamassa häikäisevän vuoren lailla. Se on annettu korkeimman jumaluuden kautta. Ei ole mitään mikä teiltä puuttuisi vaan teidän äänenne kantautuu kaikkialle. (Jos yksikään teistä vielä epäilee, olkoon tämä sanoma sinulle/hänelle.) Vuori laulaa sellaista rakkauden sanomaa, että jokainen teistä on puhdas korkeimman jumaluuden pesemänä ja nyt on koittamassa aika sinun korkeimmalle minuudelle. On aika toimia puhtaimman minuuden puolesta ja kuunnella yhteistä jumalalllista sointia. Se tulee täyttämään tämän maan jokaisen solukon niinkuin tuuli. Puhdas ja viaton sydämmenne ääni kantautuu kalagsinne kaukaisinpaankin nurkkaan, eikä mikään jää vaille kosketusta. Tämä aika on Nyt ja se on teidän käsissänne, sillä minä olen luoja kuten sinäkin olet ja yhdessä me puhdistamme tämän maan.

Puhtaimman rakkauden puolesta.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 09.12.2006 09:28:20 »

Cheesy  Cheesy  Cheesy

Juuri tuon suuntaisia minullekin tuli!!!
Tiesin,etteivät ne ole minun luomiani ajatuksia,sillä käsi kirjoitti sellaista vauhtia,etten olisi pystynyt edes ajattelemaan siinä sivussa.

Mutta Lari,mainitsin kanavan puhujan nimen,,,
Olen ottanut vastaan tekstejä kolmelta eri kanavalta.Kumma kyllä ensimmäinen kanavointikin tuli itsestään,en pyytänyt saada kanavoida.

Kieli oli hyvin symboolista ja koen,että hän oli minulle opettaja tähän tekniikkaan.Energiaan tutustumiseen ja lähteen puhtauden tarkistamiseen.
Seuraava tuli muutaman kuukauden kuluttua ja tekstin sisältö oli jo yleisempää.Kertomusta siitä,mitä tulee tapahtumaan ja uusi on jo vieraillut.Kehotti vain kohentamaan fysiikkaani ennen kuin voi aloittaa työskentelyn kanssani.
No,en sitä nyt ole juurikaan kohentanut,,,Mutta ei ole niin valtaisaa hinkuakaan kanavoimiseen.Ei kait ole vielä aika ja omasta halusta ja valinnastahan tässä on kyse.

Niin,juttu taas hieman paisui.Siis nuo nimet,joita he itsestään käyttävät?Mistä mielestäsi ne sitten tulevat,jos Korkein Minäni luo tuon kaiken tiedon?
He puhuttelevat myös minua toisella nimellä,kuin tämän elämäni nimi on?
Kertoisitko mielipiteesi? angel
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: