Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kenellä on sama tuntuma henkimaailman kanssa?  (Luettu 26015 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 10.12.2006 15:38:35 »

Kyllä on nähnyt.Ja kasvojen muutokset myös.Toinen oli ystävä ja toinen Reiki-Masterini.

Oletko nähnyt ns.opetusunia?Sillä lailla,että heräät siihen ja tiedät ettei uni ollut tavallinen,muttet muista sitä.Ikään kuin se pyyhittäisiin heti pois?Kait siinä on samasta ilmiöstä kyse.samoin keinoin keräät tietoa.
Jos vielä kysyisin. Näkeekö tämän muutoksen myös naapurin Jorma vai pitääkö olla tarkkana havaintokyvyn kanssa?

Enpä ole tainnut opetusunia nähdä, kun olen niin vähän aikaa opetellut tätä maailmaa. Kerran kävin unissani (tai ehkäpä irti kehostani ja olin) teltassa. Kuulin vain että minulle ei näytetä kaikkea mitä haluaisit nähdä.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 10.12.2006 16:22:25 »

2funny

Eipä taitaisi naapurin Jorma nähdä. 2funny
Tosin en ole kysynyt.Voipi olla että naapuri soittaisi valkotakkiset hakemaan.

Ehkä ainakin jonkin asteinen herkkyys,tai selvännäköisyys.Lapsenusko ehkä myös.

Siitä valokuvasta esim.pojan näkivät melkein kaikki,paitsi silloinen avomies ja eräs toinen.Tosin en näyttänytkään kuin ihmisille,joilla jotain tuntumaa.
Mutta paras näkijä oli kyllä taas tuo tyttären tytär.
Kysyin kuka kuvassa on?Vastasi että mamma.Minä:no,näetkös muita?Katsoi minua hieman turhautuneena ja vastasi,että tuo poika tietysti. Wink
tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 10.12.2006 17:43:48 »

nyt menee ohi topikin, mutta tulipa mieleeni noista eri kasvoista...
Eräällä kurssilla katsoimme toisiamme vasempaan silmään ,ja hupsista mitä mieleni alkoikaan näyttää...lähes kaikkien kanssa olin elänyt aiemminkin, ja näin sekä ymmärsin ,miksi (esim. sellainen ihminen jonka kanssa tuntui jotakin negatiivista heti alkunäkemältä,)tunsin niin. Shocked

En tiedä näkivätkö tai tunsivatko kaikki yhtä vahvasti.Siis kun katsoimme toisiamme vasempaan silmään,niin hänen kasvot muuttuivat. Shocked
Ja samalla jonkinsortin kuvanauha,tai tietoisuus siitä miten ja missä olen tämän sielun aiemmin tavannut.

Siellä oli myös eräs mies, jonka kasvot muuttuivat "alieniksi", tai sinne päin, ja vähänkö ensin hätkähdin, mutta tunne joka tästä oliosta tuli,olikin hyvin "kiltti" ja tuttu. Smiley

Kokeilkaa joskus tuttujen kanssa, mut älkää hämmästykö... Grin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 10.12.2006 19:11:18 »

Niin,aika hämmentäviä ne ovat,kun ensimmäisiä kertoja kokee/näkee itse.
Minulla alkoi jostain tuolta ajalta,jolloin Neandertaalilaiset asuttivat maapalloa.
Yritin selittää millaisia kasvoja näen,kunnes kerran tavaratalon musiikkiosastolla jähmetyin kuin seinään. Shocked

DVD ja kannessa juuri saman näköisiä kasvoja.Ihmiskunta aikojen alussa,tai jotain sinne suuntaan.Pakko se ostaa oli.

Mutta jos mietitte minkä näköisiä he olivat,ymmärtänette varmaan,että ajattelin nyt näkeväni jonkun muun kuin yläkerran luomuksia. buck2

Olen testannut tuota toisen kasvojen katsomista,mutta vain aivan läheisellä ihmisellä.Toimii se,kyllä sitä filminauhaa tulee.Minä koen sen enemmän kolmannen silmän kautta katsoen.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 10.12.2006 22:34:19 »

Tuulispää! Cheesy

Miksi katsoitte juuri vasempaan silmään ja näkivätkö kaikki nuo muutokset?
Oliko se joku henkisen kehityksen kurssi?

En ole tällaisilla kursseilla käynyt,mutta nämä kaikki omat kokemukseni ovat noin kahden vuoden ajalta.Ja tosiaan vähän kerrallaan on kaikkea tapahtunut.

Hyvä niin,sillä kiire ei ole,eikä ole halua mihinkään pelottavaan.
Varmaan ihmisillä,jotka ovat skeptikkoja,on jokaiselle asialle oma selityksensä.Minä uskon siihen energiaan joka tapahtumahetkillä ympärillä on.Siihen olotilaan ja sisäiseen ääneen.

On toki käynyt lapsuksiakin,, Grin
Asioita joita olen silmät ymmyrkäisinä ihmetellyt. Shocked
Ovatkin sitten loppupeleissä osoittautuneet aivan muuksi,joskus pilailuksikin. smitten
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 11.12.2006 00:14:00 »

Nyt kokeilin kauemmin katsella itseäni kolmannen silmän kohdalle. Ensin näin sellaisen kohokuviojutun joka piirrustusohjelmista tulee harmaalla taustalla. Sitten kun muutaman kerran katsoin uudestaan näin itseni oman näköisenä, mutta minulla oli kihara tuuhea tukka. Oikeasti päänpäällä ei ole kovinkaan paljon hiuksia.

Hiusten kasvattaminen on helppoa  Grin
Olipas vain temppu 
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 11.12.2006 08:34:49 »

No niin Lari! smitten

Siitä se alkaa ja sulla varmaan tilaus siihen.En ole asiaa nyt paljon harrastanut,mutta käyn silloin tällöin katsastamassa,että tuo valo on tallessa.Mieli kun menee välillä harmaaksi. Grin

Näetkö yleensä värejä?Jos,niin ne varmaan tulevat jossain vaiheessa kuvaan mukaan.
Saitko selvää kohokuviosta?
Minulle nousee välillä kirjaimia,toisinaan joku symboli.Ja juu,hiukset voivat olla aivan erilaiset,kuin omat.Siksi on käynyt mielessä,onko jollain kenties minulle,vai muille asiaa?

Eivät vaan suostu vielä kommunikoimaan.Katselevat vain. smitten
Pieni silmäinen mummo on aika yleinen vieras.Itselläni melko suuret silmät,että eivät ainakaan minun ole. Grin
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 11.12.2006 10:36:17 »

Kyllä ensin näkyi pääni ympärillä valorajaus. Jonkin verran hakalaa oli saada symmetrinen katse jolloin kasvoistani tuli ikäänkuin naamari, jotka irtaantuivat kohoten peilistä. Silloin kuva oli puhdas ja selkeä. Se oli lähes täydellinen kopio itsestäni tukkaa lukuunottamatta.

Joitan muita pieniä, ehkä väärentäviä kasvojen kohtia näin. Lukemani mukaan auran katsomisessa silmien symmetrian epätasapaino saattaa tuottaa epätyydyttävää tulosta.
tallennettu

Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 11.12.2006 11:31:48 »

Yksi kokemus tuli kanssa mieleeni,tapahtui vuonna 99-2000.

Sama toistui tasan 2 viikkoa.

Eli iltaisin 24.00-03.00 välillä alkoi ensin ovikellon soittelu iltasella usein 24 nurkilla,katsoin rappuun se oli pimeä,ja ei siellä ollut ketään.

Tämä tapahtui enimmäkseen kun olin yksin valveilla.

Sitten se siirtyi parvekkeen oven voimakkaaksi koputteluksi,asun man tasalla.'

Välillä molempia.

Ex-miéheni piti mua ensin tärähtäneenä. uglystupid2

Kunnes kerran tuli 23 aikoihin kotiin,ja todisti kanssani tuota ilmiötä.

Kaikki hiljeni yhtäkkiä 2 viikon kuluttua,kuin seinään.

Pihan rouva tuli kertomaan että naapurini vanha rouva kuoli noihin aikoihin kun kaikki loppui.. Huh
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 11.12.2006 18:34:28 »

Miksi katsoitte juuri vasempaan silmään ja näkivätkö kaikki nuo muutokset?
Oliko se joku henkisen kehityksen kurssi?

Tuo oli helmikuussa talvipäivillä Iittalassa, tavallaan henkisiä asioita siellä pohdiskeltiin,mutta myös ravinto-asioita ja speltistä, sekä lisäravintoaineista...

Siksi vasempaan silmään, koska vasen puoli on meillä se todellisempi puoli, ja siksi että sieltä näkyy "kristusminä" Cheesy
Oikea puoli on kontroloitu puoli.

Aika usea taisi nähdä, oli joku kun sanoi minulle ettei hän näe,mutta minä taas näin hänenkin silmän kautta.
Eräs jonka silmän kautta itse näin vain jotakin hämärää, näki minun olevan oma lapsenlapsensa, mutta hän oli menehtynyt ennenkuin olin vuoden vanha ollut.Valtava lämpö pyyhkäisi ylitseni,mutten vain hänen kohdalla nähnyt.Hän alkoi itkeä...
Kyllä mieleen jäi. Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.12.2006 18:42:07 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lake
Vieras
« Vastaus #40 : 12.12.2006 08:49:54 »

Siksi vasempaan silmään, koska vasen puoli on meillä se todellisempi puoli, ja siksi että sieltä näkyy "kristusminä" Cheesy

Myös "liskominä" näkyy vasemmasta silmästä. Smiley
Jos vasen silmä dominoi ja katsoo ensimmäisenä, oikea silmä on esim hiusten alla niin on kuulema selvä tapaus. Smiley
http://educate-yourself.org/dc/lillysreport07aug04.shtml
"NOW, it was creepy because her hair was covering her right eye, the only thing showing was her LEFT EYE which started to get bigger and bigger and blacker. WOW!!! Cbsworks says that reptilian would always lead with their left eye (refer to www.ethericfire.com)"

Lainaus
Siellä oli myös eräs mies, jonka kasvot muuttuivat "alieniksi", tai sinne päin, ja vähänkö ensin hätkähdin, mutta tunne joka tästä oliosta tuli,olikin hyvin "kiltti" ja tuttu.

Varmaan "alieniminäkin" näkyy samalla tavalla.

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #41 : 12.12.2006 09:03:50 »

Myös "liskominä" näkyy vasemmasta silmästä. Smiley
Jos vasen silmä dominoi ja katsoo ensimmäisenä, oikea silmä on esim hiusten alla niin on kuulema selvä tapaus. Smiley

Shocked "liskominä" ??  Huh
Juuri pari viikkoa sitten silmälääkäri kummasteli silmieni 'käyttäytymistä' (ei johdonmukaisen kaavan mukaan toimi nämä) ja sanoi, että sinä olet sitten vasensilmäinen niinsanotusti. Vasen silmäsi on se, jolla periaatteessa katsot ensin (kohdistat katseesi) ja oikea vain avustaa...
 Shocked Eli olen siis liskonkatseella katseleva...  Grin
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #42 : 12.12.2006 11:15:32 »

Shocked "liskominä" ??  Huh
Juuri pari viikkoa sitten silmälääkäri kummasteli silmieni 'käyttäytymistä' (ei johdonmukaisen kaavan mukaan toimi nämä) ja sanoi, että sinä olet sitten vasensilmäinen niinsanotusti. Vasen silmäsi on se, jolla periaatteessa katsot ensin (kohdistat katseesi) ja oikea vain avustaa...
 Shocked Eli olen siis liskonkatseella katseleva...  Grin
Kai se liittyy tuohon aivojen rakenteessa perittyyn osaan joka on samanlainen liskojen kanssa. Aivot aivojen sisällä!
http://www.crystalinks.com/reptilianbrain.html
http://www.psycheducation.org/emotion/triune%20brain.htm

Sieltä juontaa ilmeiseti juurensa kaikenlainen addiktoituminen herkkuihin, nautinnonhalu, primitiivinen toiminta,.. Aivojen lisko-osa hallitsee siis silloin toimintaa.
http://paultyma.blogspot.com/2006/01/damn-you-lizard-brain.html
"Your perfectly rational mind can take days or weeks of consideration about how you'll plan your diet so long as the lizard stays asleep. Keep in mind, he is a benevolent master. Lizard brain is directly tied into your pleasure centers and he's damn well not afraid to use them. You give him strawberry cheesecake, he gives you seratonin (i.e., brain candy). Its a fair deal."

Liskoaivot vain täytyy pitää kurissa Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 11:25:23 kirjoittanut Lake » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #43 : 12.12.2006 11:31:07 »

Sieltä juontaa ilmeiseti juurensa kaikenlainen addiktoituminen herkkuihin, nautinnonhalu, primitiivinen toiminta,.. Aivojen lisko-osa hallitsee siis toimintaa. Kai se sitten joillakin näkyy katseesakin(?)

Liskoaivot vain täytyy pitää kurissa Smiley

Hmm... noh, sinänsä ihan jees, sillä olen kokenut, että juuri 'primitiivisyydessä' on tämän hetken prinsiippi, sitten lopun viimeksi kierteen kautta.  Wink Enkä ole muutenkaan kurinalaisuuden ja hallinnan kannalla...  Wink
Se on loputon juoksu oman hännän perässä... oravanpyörää niinsanotusti.
Mutta tosiaan, jokaisella meillä on juttunsa, polkunsa ja haasteensa, omansa.
Harmi ettei tuo englanti taitu kirjaimia lukemalla niin hvyin, jotta voisin perehtyä linkkeihisi.
Sen verran olen muuten aivoijen toimintoihin ja anatomiaan opiskelujeni myötä aikanaan tutustunut, ettei se ole ihan suoranaisesti jaettavissa vain oikeaan ja vasempaan puoliskoon... karkeasti jaoteltuna kyllä... muttei anatomisesti ja toiminnallisesti.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: