Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jone Nikula ?  (Luettu 22640 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« : 19.11.2005 12:02:26 »

Mielenkiintonen persoona ja kiinnostas tietää miksi  Huh
Olisko jollain Jonen syntymäaikaa ja paikkaa tiedossa...

smitten -Oinas73-
tallennettu
Tähdenlento
Vieras
« Vastaus #1 : 19.11.2005 21:23:04 »

Terve  Smiley

En tiedä kellonaikaa, mutta Joonas "Jone" Nikulan syntymäpäivä on  30.3.1970 ja paikka mitä todennäköisemmin helsinki. Syntymäpäivä löytyy silikonitieto.netistä.
Tälläkin vähäisellä tiedolla saa jo paljon aikaan, kun katsoo missä merkeissä taivaankappaleet on sinä päivänä. Ainakin hän on Oinas, niinkuin sinäkin  Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 19.11.2005 21:58:21 »

Iltaa Tähdenlento  ja kiitos sulle vastauksesta   Cheesy

No mä aattelinkin että jotakin Oinasmaista Jonessa on, kun se on sellanen sotahullu tyyppi ja varsin suorasanainen mies  Shocked
Lisäks sillä on sellanen huumori joka puree muhun ja jota kaikki ei varmasti ymmärrä  Grin
Luulin kyllä muutaman vuoden vanhemmaks   :Smiley Mutta maybe jos parran vetäis veke ja hiuksia lyhentäs , nin se nuorentuis  Wink
Ei vai sitten se ei olis enää niin persoonallisen näkönen uros  Tongue

smitten      -Oinas73-
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 19.11.2005 22:30:19 »

Höh...mistäs tiedät?

Mutta onpahan kuitenkin aika komee nenä....
 Wink
tallennettu
Tähdenlento
Vieras
« Vastaus #4 : 19.11.2005 23:29:21 »

Moi!

Voisikohan hänellä olla Saturnus lähellä Askendenttia tai Kauris (ehkä Vesimieskin) nousevana merkkinä :Smiley Niissä merkeissä olen havainnut isohkoja tuulenhalkaisijoita -en tosin kaikilla edellisten merkkien omaajilla.

Tunnen myös yhden Oinasmiehen, joka on innoissaan sotilasjutuista, Rapunousuinen ja sitten on yksi Leijonanousuinen Rapumies, joka kertoo isoisänsä sotajuttuja aina, kun vain kuuntelijoita riittää. Armeija-aikaakin molemmat muistelevat lämmöllä  Smiley

Tiesitkö sitä, että Jone on kansanedustaja Paavo Nikulan poika? Paavo on Leijona ja syntynyt 15.8.1942 ja päätähuimaavan pitkä ansioluettelo "Pavella" on  Shocked Lakimies ym. ym. Poikakin on toiminut Idols -tuomarina  Smiley  -Sellainen pitkätukka hevirokkari, jolla minustakin on hyvä huumori ja Idolseja on ollut hauska seurata aina, kun on ehtinyt  Smiley

Olisipa mukava saada kellonaikakin... Yhdeltä www.sivulta löytyy jonen sähköpostiosoite.. Uskaltaisikohan tarkkaa syntymäaikaa kysyä  smiley6600
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 20.11.2005 11:45:13 »

En tienny että Jone on kansanedustaja Paavo Nikulan poika...
Veikkaanpa että Jonella on kauris nousumerkkinä  Wink

smitten -Oinas73-
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #6 : 20.11.2005 11:55:39 »

Minä tiesin...olisi varmaan pitänyt kertua. Cry Joo, voisi olla kauris nousumerkkinä. Mutta entä se koukkunokka? Ainakin viiltävät kommentit ja karisman voisi liittää kauriiseen, iak. Kuvitelkaa Jone pitsimekossa..,,,,,

2funny
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 20.11.2005 11:57:51 »

Lainaus
Kuvitelkaa Jone pitsimekossa..,,,,,

Paistaahan se hänen 'sisäinen keveys ja kauneus' ilman tuota mielikuvaakin...  Wink
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 20.11.2005 12:10:16 »

mä olen pitkään luullut Jonea joko leijonaksi(hiuspehkosta voisi kuvitella niin),  skorpioniksi, jousimieheksi tai kauriiksi!
Yllätyksekseni hän onki oinas..olisikohan hänellä nousevana leijona tai kaksonen sen vertaa suorasanainen mies on! ehdottomasti yksi parhaimmista tuomareista ikinä!
« Viimeksi muokattu: 20.11.2005 12:14:28 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Tähdenlento
Vieras
« Vastaus #9 : 20.11.2005 15:40:08 »

Moikka!

Voisihan Jone olla nousuleijonakin. Ainakin on ihan Aurinkoleijona-isänsä näköinen, josta tässä kuva:
http://www.vihrealiitto.fi/EU96/PaavoNikula.html
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #10 : 20.11.2005 16:20:30 »

Pelottavan näköinen mies. Cry  Kasvattaisi afron ja ottaisi oppia Ron Jeremyltä niin ihan Ok :Smiley.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 20.11.2005 17:00:41 »

Joo no voi se kyllä olla nousuleijonakin    idiot2
Mähän oon aina ollu hulluna nousuleijoniin  Cheesy
Tarttee tsiikata tänäin Idolsia paremmin  Wink

smitten        -Oinas73-

askendentti kuu    jousimies
                           venus oinas
                            mars kauris
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 07.02.2006 09:15:20 »

Mitkä on tuon Paavon muiden lasten nimet?tietääkö kukaan?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 07.02.2006 15:32:10 »

Jone Nikula on asenneäijä!  Cool
Verbaalisesti tosi lahjakas mies, joskus oikeen ihmettelee että mistä ne jutut oikeen tulee.  Huh   Grin
Suorapuheisuudesta ei kyllä tosiaan oo puutetta ja aikas persoonallinen on ulkonäöltään ja muutenki. Olen nähnyt kyseisen herran ihan livenäkin, mutta oli niin pelottavan olonen tyyppi etten uskaltanut tehdä lähempää tuttavuutta.  Cheesy
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #14 : 08.02.2006 11:32:18 »

Jone Nikula on asenneäijä!  Cool
Verbaalisesti tosi lahjakas mies, joskus oikeen ihmettelee että mistä ne jutut oikeen tulee.  Huh   Grin
Suorapuheisuudesta ei kyllä tosiaan oo puutetta ja aikas persoonallinen on ulkonäöltään ja muutenki. Olen nähnyt kyseisen herran ihan livenäkin, mutta oli niin pelottavan olonen tyyppi etten uskaltanut tehdä lähempää tuttavuutta.  Cheesy

hehee..olen minäkin jonen nähnyt kerran tampereella!on tosiaan hieman "pelottava" tyyppi..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: