|
Dimma
|
|
« Vastaus #1 : 08.12.2006 21:31:22 » |
|
(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_12.gif)
|
|
|
tallennettu
|
To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #2 : 08.12.2006 22:04:24 » |
|
Kaurishan minä. Aika jännä että täällä on neitsyitäkin. Nimittäin oman kokemukseni mukaan neitsyt on se kaikkein jääräpäisin merkki näissä tällaisissa uskonto-/yliluonnollis/etc. asioissa, jopa siihen pisteeseen että se skeptisyys menee ihan skitsoiluksi asti. : Poikkeuksia onneksi (!) löytyy! Aina pitää olla utelias uusia asioita kohtaan, mutta rajansa tietenkin kaikella.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 08.12.2006 22:34:59 » |
|
Kaksonen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 08.12.2006 23:56:23 » |
|
Kaksonen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinkle
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 08.12.2006 23:59:23 » |
|
(http://forum.doctissimo.fr/images/lion.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #7 : 09.12.2006 00:03:53 » |
|
Aurinkomerkki HARKA!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 09.12.2006 00:08:25 » |
|
(http://www.vitasclipart.dk/images/horoscop/skytten.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 09.12.2006 00:15:18 » |
|
Kaksonen Meillä on samana päivänä näemmä syntymäpäivä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 09.12.2006 00:58:19 » |
|
Apuva! Hmm...miten kuvailisit itseäsi? Joskus taannoin menneisyydessä kyselinkin sinulta oletko jotenkin viestintään/kirjoittamiseen liittyvällä alalla ( sinullahan taisi olla merkurius myös omassa merkissään kaksosissa? )mutta taisi se osio/aihe jäädä unholaan jo. Ja taidatkin olla Pr-alalla? Itse mainontaa opiskelen Myymäläpäällikkönä toimin tällä hetkellä vaatealalla, joskin pyrkimässä tältä alalta poispäin pikkuhiljaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunea
|
|
« Vastaus #12 : 09.12.2006 01:04:33 » |
|
Vesimies.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 09.12.2006 01:31:10 » |
|
Apuva! Hmm...miten kuvailisit itseäsi?
: No vähän seko hullu..? : Joskus taannoin menneisyydessä kyselinkin sinulta oletko jotenkin viestintään/kirjoittamiseen liittyvällä alalla ( sinullahan taisi olla merkurius myös omassa merkissään kaksosissa? )mutta taisi se osio/aihe jäädä unholaan jo. Ja taidatkin olla Pr-alalla? Itse mainontaa opiskelen Merkurius on :ssa ja työskentelen kommunikaation ja suhdetoiminnan ylijumalana, diktaattorina, hirmuhallitsijana ja Iivana Julmana ja Public Relations on valtakuntani.
Työskentelin aiemmin eräässä tunnetussa kansainvälisessä yrityksessä PR ja Markkinointi päällikkönä, mutta markkinointi aiheuttaa minulle päänsärkyä. Minusta ei ole tekemään secmentointeja ja analyyseja ja toisekseen minulta puuttuu se tietty "autokauppiasmaisuus", joka on oleellista kaikille markkinointiväelle.
Mainonta oli toinen vaihtoehto, mutta valitsin kuitenkin PR:n ja kommunikaation
Itävallassa me kutsumme kaikkia markkinoinin ihmisiä leikkisästi automyyjiksi, josta ne ei oikeasti ole kovin otettuja, mutta kuitenkin.. : Myymäläpäällikkönä toimin tällä hetkellä vaatealalla, joskin pyrkimässä tältä alalta poispäin pikkuhiljaa.
No minäkin työskentelin kaupanalalla kosmetiikassa kun opiskelin. En ollut kovin järin innostunut ja minua ärsytti kaikki itseään tärkeänä pitävät asiakkaat, jotka tekivät ongelmia ihan älyttömistä asioista.
Minun teki mieli ampua niitä välillä mielikuvituskonekiväärilläni.
Mutta ajattelin niin, että parempi sekin mielenterveydelleni, kuin olla vuoropäällikkönä hampurilaiskäryssä palvelemassa finni-juustonaamaisia teinejä ja juoppoja.
En sano arvostellakseni moisia töitä, sillä kunnioitan todella niitä urhoollisia, jotka jaksavat päivästä toiseen olla kaupan alalla kuuntelemassa idioottien marinoita.
Minusta siihen ei ole.
Vaihdoin sitten nuo opiskelutyöt journalistityöhön ja toimin toimittajana saadakseni rahaa opiskeluihin. Se toimi erittäin hyvänä pohjana nykyiselle PR-uralleni.
Onnea ja menestystä opiskeluihin ja siihen tulevaan huippukivaan työpaikkaasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|