Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 10.12.2006 01:14:44 » |
|
Tilannekatsaus 1. KAKSOSET (6 kpl) 2. LEIJONAT JA SKORPIONIT (5 kpl) 3. OINAAT, RAVUT JA VESIMIEHET (4 kpl) 4. HÄRÄT, NEITSYET, VAA'AT JA KAURIIT (2 kpl) 5. JOUSIMIEHET (1 kpl) ! nyt ryhdistäytykää jouskarit!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #31 : 10.12.2006 09:38:37 » |
|
...Tosi vähän meitä ? M. Manninen sanoikin, että hänellä käy tulkinnassa kaikkein vähiten vaakoja, sillä todennäköisimmin juuri vaaka on se, joka ilmoittaa, ettei tiedä omaa aurinkomerkkiään tai ei ole lainkaan kiinnostunut "horoskoopeista". Hm, näinköhän on?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 10.12.2006 09:50:21 » |
|
Pallaskissa, minun tuntemani vaa'at ovat kyllä pääosin sellaisia, etteivät näytä omaavan mitään mielipiteitä mistään uskon asioista, eivätkä niihin halua syventyä.. Tai juuri sellaisia "no voihan se olla niinkin, mutta en minä ainakaan usko ennen kuin itse näen"-tyyppisiä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #33 : 10.12.2006 11:52:59 » |
|
Irish, myös minun tuntemani vaa'at ovat tuollaisia. Vähän sellaisia "no jooo-no niiin - no ehkä" eivätkä oikein halua ottaa kantaa mihinkään ja usealle vaa'alle esim. astrologiaan perehtyminen on sama asia kuin ottaisi kantaa siihen, mikä ei tietenkään sovi. Vähän juuri semmoisia, että periaatteessa heitä kiinnostaa kaikki, mutta se "potku" puuttuu, että he todella ottaisivat selvää jostain...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #34 : 10.12.2006 11:58:56 » |
|
Piikkihäntähän mie (muutenkin kuin pelkkänä aurinkona...) - ja nyt muuten meni meidän lahko näköjään keulille
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 10.12.2006 12:04:33 » |
|
Dääämn.. Jostain äkkiä lisää kaksosia tänne, skorpparit hemmettiin..!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #36 : 10.12.2006 12:27:20 » |
|
Dääämn.. Jostain äkkiä lisää kaksosia tänne, skorpparit hemmettiin..! Elä kehtoo, ei kai myö nyt NIIN kamalia olla
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 10.12.2006 12:33:25 » |
|
No ettete olekaan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 10.12.2006 12:43:46 » |
|
Heh, "tähtimerkkirasismia" Muistan joskus, kun tulin yömyöhällä leffasta bussipysäkille, niin joku humalainen nuorimies tuli tiedustelemaan horoskooppiani. Vastasin ja tyyppi otti pari askelta taaksepäin ja huudahti jotta "hyi helvetti"... Naureskelin ja ihmettelin itsekseni, että mitäköhän traumoja oli reppana saanut joltain "piraijalta" sitten..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsämieli
Kohtuuastroilija
Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.
|
|
« Vastaus #39 : 10.12.2006 12:44:43 » |
|
neitsythän minä
|
|
|
tallennettu
|
ASC Rapu AURINKO Neitsyt 5. huone KUU Skorpioni 6. huone MERKURIUS Neitsyt 5. huone VENUS Neitsyt 5. huone MARS Neitsyt 4. huone MC Vesimies
Tulijänis Punainen Itsevallitseva Kuu
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #40 : 10.12.2006 13:20:12 » |
|
Muistan joskus, kun tulin yömyöhällä leffasta bussipysäkille, niin joku humalainen nuorimies tuli tiedustelemaan horoskooppiani. Vastasin ja tyyppi otti pari askelta taaksepäin ja huudahti jotta "hyi helvetti"... Naureskelin ja ihmettelin itsekseni, että mitäköhän traumoja oli reppana saanut joltain "piraijalta" sitten.. Hahah! Ihanaa! Kylläpäs nauratti! Kai sitten purit tyyppiä oikein kunnolla, että sai vielä enemmän pahoja traumoja teistä piraijoista!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 10.12.2006 13:47:37 » |
|
Mutta eikö Kaksoset saa äänestää kaksi kertaa, koska Kaksosiin kuuluu niinkusta kaksi persoonaa..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #42 : 10.12.2006 13:51:51 » |
|
vesimiäs oon
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 10.12.2006 15:04:30 » |
|
Pallaskissa, minun tuntemani vaa'at ovat kyllä pääosin sellaisia, etteivät näytä omaavan mitään mielipiteitä mistään uskon asioista, eivätkä niihin halua syventyä.. Tai juuri sellaisia "no voihan se olla niinkin, mutta en minä ainakaan usko ennen kuin itse näen"-tyyppisiä..
Miun tuntemat vaa´at on taas sellasia jyriä omien mielipiteidensä kanssa et helposti voi jäädä heidän alle. Ei pelkästään uskon asioissa vaan ihan kaikissa asioissa. Niin ja heidän milestään he ovat aina oikeassa... Mikä on raivostuttavaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #44 : 10.12.2006 15:15:34 » |
|
Minun tuntemat vaaka-immeiset taas ovat kaikki kaikin puolin täydellisiä ja kertakaikkiaan ihania ihmisiä... Niin ja vaakaa äänestin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|