rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #75 : 19.12.2006 22:19:16 » |
|
Korjaus Ladybird, tuli vaiko ILMA voittaa...
T. Rautis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #76 : 20.12.2006 10:13:56 » |
|
Silloin olet kauris, vaikka aika täpärästi kyllä. No, joo sovitaan niin, vaikka Aurinkoni vaeltaakin Edistetyllä ja Solar arcilla Vesimiehessä Eli on Vesimies tai sitten en?!
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #77 : 20.12.2006 10:16:46 » |
|
Korjaus Ladybird, tuli vaiko ILMA voittaa...
T. Rautis
Näin sitä oppii kaikenlaista. Olen AINA pitänyt vesimiehiä vedellisenä elementtinä, ja minusta se on ollut loogistakin kun leijona on tuli ja tuli tarvitsee vettä ettei ihan roihuksi yllä Hitsit noitten sekoittavien sanojen kanssa. Kiitos oikaisusta!
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #78 : 20.12.2006 10:53:23 » |
|
viittaus edelliseen: Minun pieni poikani muistaa kaikki horoskooppimerkit, mutta vesimiehestä tulee hänen suussaan joskus putkimies...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #79 : 20.12.2006 13:55:17 » |
|
..tai sammakko..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #80 : 20.12.2006 15:30:45 » |
|
Kumpi mä olen: Kauris vai Jouskari? Aurinko vain 0'37 astetta Kauriin puolella? Eikö siinä auringon alla ole tai merkki siitä sä nimittäin näet kumpi sä oot. ...vaikka se meneekin kauriin puolelle niin ei se välttämättä tarkoita kaurista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #81 : 20.12.2006 18:39:22 » |
|
tunteellinen oinas ilmoittautuu paikalle
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
astrofriikki
|
|
« Vastaus #82 : 20.12.2006 19:05:57 » |
|
Täytyy tässä kilvassa kauriittenkin pistää parastaan
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kauris Kuu - Härkä AC - Jousimies
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #83 : 21.12.2006 15:28:28 » |
|
Täytyy tässä kilvassa kauriittenkin pistää parastaan Toki - toki Syntymäkartalla mulla aurinko nipinnapin Kauriissa, mutta lukeudun nyt Vesimiehiin, nimittäin näin minä olen päättänyt
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Jinx
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #84 : 28.12.2006 16:27:37 » |
|
Eläinradan merkkien ominaisuuksien ja elementtien kaksinaisuus
Kutakin merkkiä vastaa yksi laatu ja yksi elementt. Näiden kahden yhdistelmä määrää luonteenomaisen käyttäytymisen. Me voimme kuitenkin valita tuommeko esiin ominaisuuksiemme positiiviset vai negatiiviset puolet.
Oinas Itsenäinen dynaaminen - pöyhkeä, hätäinen. Härkä Uskollinen, vakaa - omistushaluinen, itsepäinen. Kaksoset Sopeutuvainen, hyvä kommunikoimaan - vehkeilevä, juoruileva. Rapu Myötätuntoinen, herkkä - manipuloiva, ärtyisä. Leijona Itsevarma, jalomielinen - mahtaileva, itserakas. Neitsyt Arvostelukykyinen, humaani - pikkumainen, nurkkakunta. Vaaka Hienostunut, diblomaattinen - piittaamaton, häilyväinen. Skorpioni Tutkiva, intohimoinen - epäluuloinen, mustasukkainen. Jousimies Intomielinen, rehellinen - omahyväinen, töykeä. Kauris Vastuuntuntoinen, taloudellinen - estynyt, saita. Vesimies Epäitsekäs, oikeudenmukainen - vaikeaselkoinen, kaksinaamainen. Kalat Uhrautuvainen, intuitiivinen - laiska, epäluotettava.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kaksoset Asc - Kauris Kuu - Vaaka Merkurius - Rapu Venus - Leijona Mars - Kauris
|
|
|
snug
Satunnainen astroilija
Toivossa on hyvä elää..
|
|
« Vastaus #85 : 05.01.2007 02:19:43 » |
|
Neitsythän ei ikinä arvostele tai keskustele arvostellen mistään itse olen kyllä oppinut lisäämään aina "minun mielestäni"-lausahduksen moniin asioihin ennen kuin sanon mitään...tuntuu että aina on kaikesta mielipide ja ihmetyttää ne ihmiset joilla ei ole mielipidettä yhteenkään asiaan no, mukavaa olla tällainen kun viihtyy itsensä kanssa ja osaa nauraakin itselleen..mikä tärkeintä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt] Kuu, Uranus - Jousimies Merkurius, Mars - Leijona Venus - Rapu Jupiter - Vesimies Saturnus, Pluto - Skorpioni Neptunus - Kauris
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #86 : 05.01.2007 13:47:18 » |
|
Täytyy tässä kilvassa kauriittenkin pistää parastaan Toki - toki Syntymäkartalla mulla aurinko nipinnapin Kauriissa, mutta lukeudun nyt Vesimiehiin, nimittäin näin minä olen päättänyt mun kohdalla vastaavanlaisesta päätöksestä päätti ihan tuo (auringon takana silloin näkyvä ) tähtikuvio ja aurinko vielä melkein keskellä ko. tähdistöä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.01.2007 13:57:41 kirjoittanut sign9 »
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #87 : 12.12.2010 22:37:58 » |
|
Tämä on hyvin haasteellinen aihe, koska astro.fi karttojen mukaan olen 0 astetta 0 astetta, kun taas astr.comilla 29 59' 35''. Satu Ruotsalaisen tekemän kartan mukaan olen myös 00' 00 astetta, mutta taas erään toisen astrologin mukaan sama kuin astro.comilla. Mikä hiisi se minun aurinkomerkkini nyt sitten on?
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|