Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Arvet?  (Luettu 16705 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 15.01.2007 13:19:14 »

Minulla on myös poskessa arpi, himmeät kaksi viivaa jotka muodostavat L-tai [_ kuvion. Hassuinta on se että veljelläni on täsmälleen samanlainen, eikä kummallakaan ole mitään mielikuvaa siitä miten ne ovat tulleet..? Kenties samassa heimossa jo edellisessä elämässä.. Smiley
Lisäksi olen huonosti arpeutuvaa tyyppiä eli vaikka on ollut minkälaisia haavoja ja kolhuja niin minulle ei jää arpia, iho paranee hyvin- tämä posken arpi vaan on semmoinen ainokainen pysyvä jälki.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 13:25:25 kirjoittanut Silver Pearl » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #16 : 22.01.2007 17:58:15 »

Minulla on arpi vasemman käden ranteessa, tuossa peukalon kohdalla, ihan reunassa. En tiedä yhtään mistä se on tullut, eikä osaa äitikään kertoa minulle. Minulla on myös ylähuulessa, vasemmalla puolella aika amorinkaaren vieressä pieni punainen pystysuora arpi. En tiedä mistä sekään on tullut.

Olen huomannut kanssa sen, että vaikka minulle tulisi pieni haava jostakin, siitä saattaa jäädä  hillitön arpi, ja isommasta haavasta jossakin toisessa kehonosassa ei jätä jälkeäkään. Uskon entiseen elämään, olen vissiin siis viillellyt itseäni ja saanut sanalla sanoen kuonooni, jos tuota huulen arpea mietin?
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
dolp83
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 25.01.2007 14:07:39 »

minulla on kummassakin kyljessä vaaleat pilkut  Huh ja ovat olleet siinä niin kauan kun muistan. pikkutyttönä kysyin äidiltäni mitä ne ovat,hän ei tiennyt. ne ovat ihooni verraten ihan valkoisin ja kylkiluiden kohdalla. ei niinkään arpia.  Huh
tallennettu
anathema
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 27.01.2007 22:48:24 »

minulla myös syntymämerkkejä,ne ovat ihan hassuja ja hassuissa paikoissa. Joku sanoi kerran että kohdun vesi ei ole huuhdellut ihoani puhtaaksi,kohdussa ollessamme meillä on kuulemma ohut karvapeite ja luomet olisivat jäännöksiä.. tiedä sitten miten se menee.Kertoo ken tietää. crazy2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 23.02.2007 13:16:15 »

Kuten todettua, arvet, jotka ovat pysyviä (ja tulleet jostain tapaturmasta) kertovat, että siihen kohtaa kroppaa oli jäänyt jokin menneen elämän selvitämätön asia kiinni. Menneet elämät eivät jää ainoastaan sieluumme tai Akaasisiin kirjoihin vaan myös kroppaan. Siksi jostakin hirveästä kolhusta ei jää jälkeäkään ja pikku viillosta kamala arpi! Grin

Tuosta L-kirjaimen muotoisesta arvesta tuli mieleen, Silver Pearl, että kyseessä on hyvin vanha entinen elämä, jossa olette nykyisen veljenne kanssa olleet myös sisaruksia. Näkisin, että olette tummaihoisia veljeksiä jossain heimossa, jossa tuollainen ihon viiltäminen on yksi osa aikuistumisriittiä. Ilmeisesti riitti on ollut teille molemmille hyvin tärkeä (ehkä odotitte molemmat sitä innoissanne), koska siitä on jäänyt teille muistot vielä tähänkin elämään.

Kaikki menneistä elämistä mukanaan tulleet arvet, jotka meillä on syntymästä lähtien eivät tarkoita, että ne olisivat tulleet jostain negatiivisesta tapahtumasta Smiley
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 15.02.2008 23:41:03 »

minulla on niskakuopassa punainen linnunsiiven muotoinen merkki,ollut syntymästä asti.Äitini on sanonut että, ainakin lapsena, kun suutun se muuttuu tulipunaiseksi  Cheesy mistä tuo on merkki,mitä lie sattunut edellisessä elämässä...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 16.02.2008 00:41:10 »

Arpia on monenlaisia, mutta tuli mieleen sellainen henkinen arpi, jonka minussa kerran näki eräs romaanimies laivalla.

Istuin itkutihruisena ja varmaan onnettoman näköisenä kerran Ruotsin laivalla. Oli kamala sydänsuru. Viereeni istahti ohikulkeva romaanimies varmaankin lohduttelu mielessä. Muistan aina hänen sanansa:

'Haukan kynnet, pahat kynnet,
niistä voi päästä irti,
mutta niistä jää pahat jäljet".

Sitten hän nousi, taputti minua olalle ja muistutti, että kyllä suru jättää, ja arvet ovat elämisen merkki.

Kyllä jokainen onneton rakkaus jättää jonkinlaisen arven johonkin mielen pohjalle.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta