Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olisko huoneen vaihto parempi.  (Luettu 10064 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 09.12.2006 15:21:42 »

Mietin tuossa tänään että olisiko huoneen vaihto parempi kun aika usein näen painajaisunia. Sukulaistyttö kuulemma ennen näki painajaisia joten hän vaihto sängyn paikkaa niin painajaiset loppu siihen.

Mitäs mieltä itse olette. Huh
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2006 21:29:16 »

Feng shuin mukaanhan tuo on täysin mahdollista. Nyt vaan en näin 'kylmiltäni' osaa kertoa missä mahdollisesti vika ja miten päin sängyn tulisi sijaita. Ainakaan mitää näkyvää palkkia tms. ei saisi olla katossa siinä kohtaa missä pääsi on.

Oletko kuullut unisieppareista? Niitähän on monissa kaupoissa nykyään myytävänä. Itsellä ei kokemusta, mutta ajatus on kiehtova Smiley.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2006 21:45:04 »

Oletko kuullut maasäteilystä?
Ehkäpä siellä on vesisuonia,tai muita risteämiä sinun sänkysi alla. Huh
Oletko muuten terve,paitsi että näet painajaisia?
Painajaiset voi olla myös puhdistumis-prosessia.
Jos ilmenee myös terveysongelmia,kannattaa sängyn paikka muuttaa.

Tässä linkki: 
http://www.maasateily.com/
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
MetalLady
Vieras
« Vastaus #3 : 10.12.2006 15:51:06 »

Kiitos vastauksistanne. Smiley

Hmm......unisiepppari, jostain olen kuullut, mutta nyt en muista mikä se oli.

Mun sängyn alla on alakerta(olohuone) ja olkkarin alla on sellanen tunneli. Tässä paikassa oli ennen viljapelto, joten en tiedä mitä voi olla muuta tän talon alla. Huh
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 10.12.2006 17:09:29 »

Mun sängyn alla on alakerta(olohuone) ja olkkarin alla on sellanen tunneli. Tässä paikassa oli ennen viljapelto, joten en tiedä mitä voi olla muuta tän talon alla. Huh

Grin en tarkoittanut aivan kirjaimellisesti,mitä siellä sängyn alla on... Grin  (oletko tarkistanut ettei mörköjä.. Grin )

Niin jos kävit tuolla linkissä,niin varmaankin selvisi se,että nuo hartmann-, curry,- ym linjat säteilevät korkeallekin, ja vaikka niitä ei maatasolla tuntuisikaan, niin joskus korkeammalla niitä risteämiä on. Ne ovat eräänlainen "verkko", joka kattaa maanpinnan ja ilmakehän.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
MetalLady
Vieras
« Vastaus #5 : 10.12.2006 17:21:48 »

Juu mua ihan pikkasen huvitti kun kerroin mitä sängyn alla on. Grin..hyvä etten vielä villakoiria maininnut. Grin

Voi hitsi mun piti käydä siinä linkissä mutta kun huomasin että mulla on privaviesti tullu joten... Cheesy

tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #6 : 11.12.2006 10:21:20 »

Ennen huoneenvaihtoa voisit myös energiasiivota
sänkysi ja huoneesi.
- korkeavärähteistä musiikkia, mantralauluja, santelisuitsuketta, merisuolaa, eteerisiä öljyjä ym. tavallisen siivouksen päälle.
Jos olet reiki-ihminen tai sinulla on reikituttuja, niin symboleja mukaan.
Ja enkeliapuja. angel

Jo tämäkin voisi auttaa.
Itse kokeilisin myös unisiepparia
ja siirtäisin sängyn paikkaa
toiselle puolelle huonetta.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #7 : 11.12.2006 13:48:04 »

Kiitos Aion. On ehkä parempi että vaihdan vaan sängyn paikkaa tuo muu mitä mainitsit menee yli äyräiden, minulta kun ei löydy muuta musaa kuin Hard Rockia ja Heavy Metallia. Cheesy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8 : 11.12.2006 16:11:35 »

Jostakin olen kuullut, ettei makuuhuoneessa saisi olla peilejä...? Just tuon painajasiten vuoksi ja toisaalta ei myöskään sähköisiä laiteita, jotka ovat yölläkin päällä... sähkökentän vuoksi, häiritsee unta.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #9 : 12.12.2006 13:00:54 »

Jaspis, aika jänskä juttu tosin mulla ei ole makkarissa muuta peiliä kuin käsipeili, sähkölaitteet sammutettu paitsi kelloradio.
tallennettu
Nauha
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 13.12.2006 00:36:35 »

Olen jonkin verran äitini Feng Shui -innostuksen vuoksi kuullut makuuhuoneeseen liittyvistä jutuista, mutta en nyt kuolemaksenikaan muista niitä. Äidillä on Feng Shuihin liittyviä kirjoja, joista varmasti löytyisi kyllä neuvoja. Pitänee viikonloppuna tutkailla, sillä itsellänikin on vikana se, että painajaiset vaivaavat aika ajoin. Yleensä toki kuitenkin silloin, kun olen sairastumassa tai sairaana.

En muista, liittyykö seuraava Feng Shuihin, mutta jostain muistelisin kuulleeni/lukeneeni, että sängystä pitäisi olla näköyhteys huoneen ovelle ja ikkunoihin. En sitten tiedä, miten tämä suhtautuu siihen, jos esimerkiksi ikkuna on pään takana. Omasta mielestäni se ei kyllä muutenkan kuulosta kovin kiehtovalta. Smiley

Eräs ihan käytännön juttu on se, että nukutko sopivassa lämpötilassa? Itse näen painajaisia, jos minulla on liian kuuma (esimerkiksi kuumeisena juuri). Niin ja älä ajattele ikäviä asioita sängyssä, sillä lopputuloksena on vain levoton uni ja painajaisia.
tallennettu

Aurinko oinas | Asc neitsyt | Kuu leijona
MetalLady
Vieras
« Vastaus #11 : 14.12.2006 10:05:33 »

Eräs ihan käytännön juttu on se, että nukutko sopivassa lämpötilassa? Itse näen painajaisia, jos minulla on liian kuuma (esimerkiksi kuumeisena juuri). Niin ja älä ajattele ikäviä asioita sängyssä, sillä lopputuloksena on vain levoton uni ja painajaisia.

Mun makuuhuoneessa ei ole lämpö päällä ja nyt olen voinut pitää ikkunankin auki lähes joka yö.
Mun ajatukset sängyssä harhailee yleensä unelmissa.

Tossa alkuviikosta puoleksi unessa pomppasin ylös ja isolla äänelllä sanoin mun kattolampulle että no niin tasko sitä yritetään tosin heräsin siihen ja toivoin ettei mun poika herännyt siihen. :Smiley...rupeenko kohta käveleen unissani. Huh
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 14.12.2006 10:13:12 »

Vähän Feng Shui-oppia, kirjasta "Fengshui, salat jotka säätelevät elämääsi":

-asunnossa tulisi olla erillinen ovella varustettu makuuhuone. Jos se ei ole mahdollista, niin tila pitää järjestää niin että nukkuma-alue on tarkkaan rajattu ja että sitä suojaa öisin esimerkiksi kirjahylly tai sermi.
-erityistä huomiota tulisi kiinnittää makuuhuoneen oven ja asunnon muiden ovien ja aukkojen välisiin suhteisiin. Jos huoneistossa makuuhuoneen ovi on samassa linjassa etuoven kanssa, se on erityisen turvaton pohjaratkaisu (energia virtaa liian voimakkaasti). Makuuhuoneen tulisi olla asunnon kaikkein perimmäisin ja yksityisin paikka. Makkarin oven ei tulisi olla samassa linjassa myöskään kylpyhuoneen tai keittiön kanssa (hajut, katkut, myrkylliset energiat).
-sänkyä ei tule laittaa kiinni oven viereiseen seinään, koska siitä ei näe kuka tulee huoneeseen
-huoneen keskiosa on liian suojaton
-ei ovea vastapäätä, silloin se on keskellä sisään tulevan energian reittiä

Että siitä vaan tooosi näppärästi makkarin järjestystä vaihtelemaan Tongue. Ikkunoidenkin sijainnit vaikuttaa, mutten nyt ehdi niistä kirjoittaa. Kannattaa lainata vaikka kirjastosta alan kirja jos kiinnostaa Smiley-
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
MetalLady
Vieras
« Vastaus #13 : 14.12.2006 10:49:24 »

Että siitä vaan tooosi näppärästi makkarin järjestystä vaihtelemaan Tongue. Ikkunoidenkin sijainnit vaikuttaa, mutten nyt ehdi niistä kirjoittaa. Kannattaa lainata vaikka kirjastosta alan kirja jos kiinnostaa Smiley-

Nuo ei kyllä vastannu mun asunnon huoneita ja ovia... :Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 14.12.2006 15:23:58 »

Mietin tuossa tänään että olisiko huoneen vaihto parempi kun aika usein näen painajaisunia. Sukulaistyttö kuulemma ennen näki painajaisia joten hän vaihto sängyn paikkaa niin painajaiset loppu siihen.

Mitäs mieltä itse olette. Huh

Muistaakseni töllössä väitettiin, että eräälle nuorelle tytölle
aiheutti painajaisia kelloradion muodostama sähkömagneettinen
kenttä. Kun hän luopui mainitusta vekottimesta, painajaiset
loppuivat siihen.
Intialaiseen veda-arkkitehtuuriin kuuluvan vaastun mukaan
nupin olisi käsittääksemme hyvä osoittaa nukkuessa itään... tiedähäntä...

crazy2
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: