Oikeastaan viimeiset seitsemän vuotta olen harjoitellut tätä, prosessoinut asioita kirjoittamalla ja jollain tavalla rakentanut koko minä-kuvaa uudestaan sitä kautta. Tossa kuukausi sitten tuli hyvin selkeästi tietoisuus siitä, että mun pitäisi raivata elämääni tilaa uusille asioille ja ihmisille, jonka jälkeen käteeni osui KonMari - Siivouksen elämänmullistava taika. En tiedä edesauttoiko asioita se, että oon niin pitkään halunnut päästä eroon tietyistä ajatusmalleistani, mutta kun visioin kirjan ohjeen mukaan itselleni elämää, jota haluan elää ja kirjoitin ne paperille, viikkoa myöhemmin niistä oli toteutunut 50%
Vieläkin ollaan toki vaiheessa, mutta valoa on jo tunnelinpäässä. Ehkä eniten yllätti se voima, jolla nuo asiat sitten lähti tapahtumaan eli kannattaa todellakin olla tarkkana sen suhteen, mitä toivoo/ajattelee, sillä vaikka esim. aikaiset aamuhetket yksin nautittuna on ihania, ne ei ole sitä kun oot valvonut kolmeen yöllä, kun aivot ei suostu rauhoittumaan, vaan "marittaa" kaikkea ja koko ajan
Mutta jos siis haluaa käytännössä testata ajatuksensa voimaa ja positiivisessa hengessä, niin eiku kokeilemaan