Tätäpä aina välillä mietin...tuossa kävi yksi ihminen kylässä ja ihmetteli, että miten voi olla noihin ikävuosiin nähden tuommonen määrä elämän pääomaa...hän käytti noita sanoja, joista mieleeni juontui sitten tämä 2.huoneen painotus.
Onko teillä muilla, joilla vahva 2. huone, paljon koettua elämää? Siis että jo nuorena, vaikkapa 20v. olette kokeneet enemmän erilaisia tapauksia elämässänne, kuin moni ihminen eläessään joutuu kohtaamaan? Ja siis oletteko selvinneet myrskyistä suurinpiirtein ehjin nahoin, katkeroitumatta, kaatumatta katuojaan?
Minä olen pistänyt merkille, että yleensä vahva Saturnus, Pluto tai Uranus kartalla (AC:lla tai yhtymässä, oppositiossa tai neliössä Aurinkoon ja erityisesti Kuuhun) tai vastaavasti vahvat (Au-Kuu-AC) Skorpioni, Kauris tai Vesimies kouluttavat jo lapsena tai viimeistään nuoruusiässä.
2. huoneessa Pluto, mikä aikalailla hallitsee karttaani.
Mulla ainakin on tuntunut, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä helpommaksi elämä käy
Ihanaa!
Tämä aihe tuli oikeastaan mieleen, kun mietin tässä jonkin aikaa elämääni, ja tuntuu että pahimmat monsterit on jo käyty läpi.
ellei nyt joku sarjamurhaaja osu kohdalle... tai tietenkin aina voi tulla eteen kaikkea, mutta olen vahvempi, koska olen jo niin nuorena käynyt läpi asioita, mitä muut ikäiseni ei välttämättä ikinä kohtaa.
Pahimmat kriisit on käyty ihan lapsesta saakka, ja huipennettuna n. 20 v. asti...
Tietenkin elämässä tulee aika-ajoin tiettyjä "kriisejä", mutta tuntuu, että mun tehtävä on vain vahvistua ja vahvistua...
ja oikeastaan, se tuntuu hyvälle... vahvistaa itseäni. Ei ne kokemukset tietenkään mitään herkkua ole, ja koitan kaikin keinoin välttää niitä. MIKÄÄN ei ole tullut valmiina, ja tuntuu että välillä taistelee tuulimyllyjä vastaan, mutta loppujen lopuks kiitos on saatavilla.
vaikeuksia "nauttia" elämästä välillä.
Nuorempana olin kateellinen kavereille, keillä oli niin valmis ja helppo elämä. Mutta aikaa myöden muodostui ajatus, että ainakin olen itsenäinen ja vahva ja osaan itse paljon ja pärjään.
tunnen hyvin suurta myötätuntoa ihmisiin, ketkä kohtaavat haasteita elämässä ja yrittävät taistella itsensä puolesta.
Mutta niitä kohtaa saatan katsoa vähän nyrpeämmin, ketkä ovat ylimielisiä ja valittavat elämää, eikä edes yritä itse korjata elämäänsä, vaan jättää aina kaiken toisen varaan.