Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi vedän ilman merkkejä puoleeni??  (Luettu 7644 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« : 10.12.2006 22:58:02 »

Olen muuten huomannut, että melkein kaikki miehet, joiden kanssa on ollut säpinää, ovat olleet ilman merkkejä. Itse räiskyväluonteinen tulimerkki, jousimies. Kumma homma.. Huh  Avo on kaksonen ja onpas tuossa pari vaakamiestä yrittäneet (turhaan) piirittää.. Ja historiaan on jäänyt myös lisää "ilmamiehiä". Meikäläisen kartalla on ilmamerkkejä tosi vähän, tuli on aivan ylivoimaisesti edustettuna, seuraavina aika tasoissa maa ja vesi.

Onko muilla ollut "valloituslistalla" erityisesti jonkun elementin merkkejä?

Ja pakko kysyä vielä lopuksi, että kumpi parempi, jousmiesN + kaksosM vai sama naikkonen + vaakaM? Osaako joku noin karkeasti kertoilla ko. yhdistelmien arjesta ja yhteensopivuudesta, noin karkeasti, mitään tarkkaa analyysia en tarvitse Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2006 23:16:33 »

Jaahas.
Itselläni veden merkkiä on vähiten kartalla, ja taidan vetää vettä puoleeni minäkin...Ehkä sitä etsii toisesta sitä, mikä itseltä puuttuu?
Kaksonen ja jousimies ovat loistavia yhdessä, polaarimerkkejä kun ovat.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 11.12.2006 00:25:40 »

Ilma saa tulen leiskumaan... Niinhän se on!  Wink

Itse kuulun ilmamerkkeihin, ja kaikki elämäni miehet ovat olleet tulta ja tappuraa (lähinnä Aurinko- tai Kuu-Oinaita).

Sekä Kaksonen että Vaaka sopivat Jousimies-naiselle hyvin. Aurinkomerkit ovat kuitenkin vain murto-osa koko paketista, joten koko kartta tulisi aina ottaa huomioon.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2006 00:27:15 kirjoittanut Lunea » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2006 08:03:12 »

Minulla ollut vain vesi ja maa merkkejä  Smiley
Kaipa sinä tuli elementtinä vedät ilmaa puoleesi  Smiley
Minulla kai tuo nouseva rapu taas vetää puoleensa maa ja vesielementtejä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.12.2006 13:25:22 »

Niin, tuli ja ilma sopivat perinteisesti hyvin yhteen.

Haa, ex-files....itsellä on ollut 9 suhdetta, jotka ovat kestäneet väh. 2-3 kuukautta. Näistä 6 on ollut tulimerkkejä ja näistä kuudestakin 4 on ollut Oinaita. Loput 3 olivat Vesimies, Vaaka (ilmamerkkejä) ja Kauris ainoana maamerkkien edustajana.

Ja minä olen siis  aurinko kaksoset

Selitän tätä tulimerkkimagnetismia seuraavilla syillä:

-ilma ja tuli ovat yleisesti ottaen hyvä yhdistelmä
-omalla kartalla tulta on vähiten ja tätä kompensoidaan parisuhteiden kautta
-Venus nousevana planeettana voisi vetää puoleensa Mars-tyyppejä (Oinaita)
-DC:n hallitsija Saturnus sijaitsee Oinaassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2006 15:55:22 »

Itse viisinkertaisena vaakana ja venus-nousuisena tunnen hurjaa vetoa juuri oinaisiin...
Jostain syystä en ole koskaan kuitenkaan seurustellut ainakaan vakavasti oinas-miehen kanssa, enkä kyllä minkään muunkaan tulimerkin edustajan kanssa. Kartallani on myös ehdottomasti kaikkein vähiten tuli-elementtiä.
Outoa.
Muuten kyllä kuulostaa nämä aiemmat viestit tosi loogisilta.
Minä vedän jostain syystä puoleeni härkä-miehiä. Nykyinen miesystäväni on härkä ja pystyn mainitsemaan ainakin kaksi härkämiestä (mieheni lisäksi Wink), jotka ovat saaneet minusta jopa jonkin asteisen vuosia kestävän pakkomielteen. idiot2 (tosin yleistämään kuin lähdettiin, niin pakkomielteinen suhtautuminen naisiin on lienee härkämiehille melko tavallista)
Kartallani ei ole härässä yhtä ainoaa planeettaa eikä asteroidia, eikä kyllä vastamerkissään skorpionissakaan muuta kuin Vesta.
Toisaalta myös mm. tyttäreni, äitini, veljeni ja toinen parhaista ystävistäni on härkä. Olen yrittänyt kartastani etsiä viitteitä härkämaniaani, mutta yksiselitteistä vastausta en ole keksinyt. Mahdollisesti  askendentti, kuu ja  venus maamerkeissä, sekä voimakas plutonisuus...(?)
Kuka näistä tietää, mystisiä ovat vetovoimat...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.2006 17:02:33 »

Pluto- pistitpä miettimään noita x-iä  :Smiley
Suurimmat suhteet ja kiihkeimmät rakkaudet ovat olleet härkiä ja nykyinenkin on  smitten
Sutinaa ja kipinää leijonien kanssa, mutta ne voivat olla myös (yleensä sekä-että) riidan poikasiakin  :Smiley Oinasmiehien kanssa on oikeastaan turha edes yrittää syvällisempää keskustelua... ollaan heti kalistelemassa sarvia yhteen  2funny
Ystävyyssuhteissa tuo vesi elementti (vesimies) onkin ollut usein edustettuna, vaikuttaakohan tuo samaa sukupuolta oleminen...?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 11.12.2006 17:22:00 »

Pluto- pistitpä miettimään noita x-iä  :Smiley
Suurimmat suhteet ja kiihkeimmät rakkaudet ovat olleet härkiä ja nykyinenkin on  smitten
Sutinaa ja kipinää leijonien kanssa, mutta ne voivat olla myös (yleensä sekä-että) riidan poikasiakin  :Smiley Oinasmiehien kanssa on oikeastaan turha edes yrittää syvällisempää keskustelua... ollaan heti kalistelemassa sarvia yhteen  2funny
Ystävyyssuhteissa tuo vesi elementti (vesimies) onkin ollut usein edustettuna, vaikuttaakohan tuo samaa sukupuolta oleminen...?

Sama täällä, oinas nainen ja mies ei mielestäni oikein sovi yhteen  Grin Itse en ainakaan voisi kuvitella oinasmiestä rinnalleni.
Itselläni on joku ihme fiksahdus rapu ja kaurismiehiin. Kaikki miehet lukuunottamatta yhtä kalaa ovat olleet rapuja ja kauriita. Sillä on pakko olla tekemistä nousuravun kanssa.
Pluto, vastakohdat vetävät puoleensa  Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.12.2006 17:57:26 »

Minä vedän puoleeni epäsopivia miehä.  :Smiley Muutama jousimies, härkä, muutamat kaksoset, kaloja vaikka joka sormelle, rapu, kauriita, neitsyt, vaaka...olikos vielä muita... :Smiley Kaksoset ovat todellinen no-no, jousimiehet myös. Ymmärrän kyllä tavallaan kun ihmiset valittavat kauriista, nimittäin en tule oikein muiden kauriiden kanssa toimeen. Hirveitä perfektionisteja, ottavat itsensä niin hemmetin vakavasti, koko elämä on yhtä pessimismiä ja suorittamista. Hoh hoijaa. Ei kiinnosta tuollainen pätkääkään. Neitsyet olivat liian pidättyväisiä, liian saamattomia, jotenkin ujoja ja liian pikkuasioihin tarttuvia. Vaaka oli todellinen pohjanoteeraus, aivan surkea ja täysin tyydyttämätön suhde kaikin puolin. Härät ovat jotenkin liian jähmeitä, kalat liian alkoholiin ja huumeisiin taipuvaisia jotenkin niin syvällä, etteivät tajua tästä maailmasta mitään. Oikeastaan ainoa hyvä suhteeni oli tosiaan tähän rapuun, mikä ei olekaan yllätys, koska olen kuu-rapu. Sekään suhde ei pidemmän päälle toiminut (yllättäen kun olemme eronneet  Cheesy). Oinaat ovat loistavia kavereita (niin naisissa kuin miehissä), ehkä hiukan liian tulisia ja äkkipikaisia miehekseni.

Hoh, mitäs tässä on testaamatta vielä. Leijona, Skorppari, vesimies...Äitini on leijona ja isäni vesimies, joten jonkinlaista käsitystä näistäkin merkeistä on. Cheesy Ehkä se on sitten se skorppari. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 16.01.2007 22:30:55 »

Pidemmissä parisuhteissa olen minäkin jämähtänyt ilmamerkkeihin, ex oli Kaksonen ja nykyinen on Vaaka. Mutta itselläni onkin Vaaka-painotusta reippaahkosti (nousu, tarkka Uranus/Jupiter-yhtymä ja laskusolmu) joten lienen sitten tykästynyt enempi samanlaisuuteen kuin erilaisuuteen.

Miehelläni on planeettoja melkoisesti löyhässä rivissä, ja näistä Uranus osuu askendantilleni, Aurinko ja Kuu löyhästi askendanttini yhtymään.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: