Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oinas+kauris  (Luettu 7033 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mhjk
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.12.2006 13:38:22 »

Mitäpä sanotte astrologiaan perehtyneemmät seuraavasta pariskunnasta:

Nainen
Nousumerkki Rapu
Aurinkomerkki Oinas
Kuu Vaa'assa
Merkurius Kaloissa
Venus Härässä
Mars Leijonassa

Mies
Nousumerkki Kauris
Aurinko Kauriissa
Kuu Kaksosissa
Merkurius Kauriissa
Venus Vesimiehessä
Mars Härässä

Kiitos kaunis kommenteista! Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2006 13:59:51 »

Synastria kartta kannattaa tehdä astro.comin sivuilla.

Kokemusta on itselläni eräästä kauriista ja vetovoimaa oli  Wink
Miehellä oli paljonkin kaurista kartallaan ja minulla paljon oinasta. Kaksi sarvipäätä hullaantui toisistaan  Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.12.2006 18:04:48 »

Todella hyvältä minusta näyttää! Minä olen aina kauriina tullut todella hyvin toimeen oinaiden kanssa ja kaikki parhaat ystäväni ovat oinaita. Smiley

Todella kivasti ainakin kuumerkit ovat molemmilla ilman merkissä, merkurius toisella haaveilevaisessa kalassa, toisella kauriissa. Onpa kyllä sinulla kyllä Kaurismainen kaurismies siinä. Grin Todella paljon kaurista. Ongelmaksi saattaa ainoastaan tulla se, että miehellä on Venus vesimiehessä ja sinulla härässä. Härkä haluaa tasapainoa, haluaa "omistaa kumppaninsa", tukeutua tähän aina, omia kumppanin omakseen ja todella viettää aikaa tämän kanssa, kun taas vesimies haluaa vapautta (nimenomaan ajattelunvapautta), ilmaa ja omaa tilaa. Tämä saattaa kyllä aiheuttaa jonkinasteisia ongelmia. Toisaalta, venus vesimies on hyvä flirttailemaan, joten ei ihme että kiinnostusta riittää tämän oinaan suunnalta. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2006 18:12:01 »

minusta hyvältä näyttää paitsi marsien asemat ... Huh naisella ihannemies siis olisi tulinen leijona tyyppinen mutta mies onkin vakaa härkä tyyppi?  Huh voisi ajatella että leijona haluaa toimintaa ja jännitystä mutta härkä voi olla itsepäinen ja tapoihinsa piintynyt?  Huh

minulla ei mennyt hyvin yhteen kun marsit olivat neliöivissä merkeissä ...eli miehellä oli mars oinas kun minulla se on rapu ...ja hän oli todellakin liian tulinen minun makuuni  Huh minun vesi käytännössä sammutti tulen  buck2
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2006 18:53:09 »

Todella hyvältä minusta näyttää! Minä olen aina kauriina tullut todella hyvin toimeen oinaiden kanssa ja kaikki parhaat ystäväni ovat oinaita. Smiley

Todella kivasti ainakin kuumerkit ovat molemmilla ilman merkissä, merkurius toisella haaveilevaisessa kalassa, toisella kauriissa. Onpa kyllä sinulla kyllä Kaurismainen kaurismies siinä. Grin Todella paljon kaurista. Ongelmaksi saattaa ainoastaan tulla se, että miehellä on Venus vesimiehessä ja sinulla härässä. Härkä haluaa tasapainoa, haluaa "omistaa kumppaninsa", tukeutua tähän aina, omia kumppanin omakseen ja todella viettää aikaa tämän kanssa, kun taas vesimies haluaa vapautta (nimenomaan ajattelunvapautta), ilmaa ja omaa tilaa. Tämä saattaa kyllä aiheuttaa jonkinasteisia ongelmia. Toisaalta, venus vesimies on hyvä flirttailemaan, joten ei ihme että kiinnostusta riittää tämän oinaan suunnalta. Wink

Minullakin synkkaa kauriiden kanssa  Smiley
Tuo mies josta puhuin oli nelinkertainen kauris ja vetovoimaa riitti.. Cool

tallennettu
Paatero
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 12.12.2006 18:01:33 »

Meillä toisin päin ja hyvin on viimeset 15 vuotta menny.  Grin Grin

Nainen     Mies
Nousumerkki  rapu       rapu
Aurinko      kauris     oinas