Joo, tuosta (kelta-)kullalle allergisoitumista olen kuullu... onneks nuo arvokkaammat metallit sit käy
Samoin kun hopealle voi myös olla herkkä...? Itsellä vain nikkeliallergia, eli ei kokemusta noista :
Tietty voidaan miettiä mikä merkitys on em. ennen sopimattoman korun myöhemmin sopivuudella... itselleni tulee mieleen lähinnä; Kun kihlaus tai avioituminen suoritetaan, sormukset on magnetisoitu kantajilleen ja toisiinsa. Jos siinä on jotakin energia tasolla hämärää, miksi ei symboliset esineetkin reagoisivat...? Tuo yhteys katkeaa aikanaan kun niitä ei käytetä ja varsinkin puhdistamisen aikana.
Tosin en voi olla laittamatta tätä; itselläni on muutamia koruja vanhoilta sukulaisiltani, joilla oli elämässään erilaisia vaikeuksia. Olen yrittänyt puhdistaa näitä useasti, mutta silti en pysty pitämään niitä edes yhtä iltaa. Tulee hyvin raskas ja ahdistava olo, eli uskoisin ettei aina kaikkea energiaa pysty pyyhkiin pois (paikoista) esineistä.
Vasenpuoli tosiaan vastaanottaa ja oikea ojentaa
Oikeapuoli kehosta viestii itsetunnon tilasta ja vahvuuksistamme, tämä on myös maskuliininen puoli meistä. Vasenpuoli taasen tunnepuolen asioita ja luovuuden tasoa, tämä puoli taasen feminiininen puoli meistä. luulisin siksi juuri sormusten olevan eri tuntuisia eri käden sormessa.
Aina tulee kuitenkin muistaa, jotta keho itse (ja minä) valitsevat korut paikoilleen ja tilanteisiin. Mitään valmista kaavaa ei ole näissäkään asioissa, eli tuo omat fiilikset ovat parhaimmat mittarit.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nimet%C3%B6n Tälläsen löysin...