Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia skorpionimiehestä?  (Luettu 31440 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 15.12.2006 14:20:52 »

joilla on eniten taipumusta jäädä vellomaan negatiivisissa tunteissa ovat Skorpioni ja Kauris.

*Kyllä!  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #31 : 15.12.2006 15:13:05 »

Mun exä oli kuu rapu ja nousu kauris! Mieletön intuitio ja äidinmaidossa saanut uskonnollisen käännytyksen mitä vastaan kapinoi.

MUTTA

aloin oikein miettiä noita skorppareita ja oikeasti siis kyllä tykkään siitä merkistä. Sekä naisista että miehistä. Parhaat rakastajat olleet skorppareita  coolsmiley ja harmittaa ettei suhteet ole sitten kuitenkaan toimineet. Täällä monesti parjataa kaurista ja skorpparia, mutta kyllä oinas niiden kanssa tulee toimeen vaikka yksi hullu tielle sattuikin.  Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #32 : 15.12.2006 16:11:04 »

Täällä monesti parjataa kaurista ja skorpparia, mutta kyllä oinas niiden kanssa tulee toimeen vaikka yksi hullu tielle sattuikin.  Grin

Minen ainakaan parjaa, totean vain tosiasiat. Grin No mutta oikeasti, merkkien parjaamisessahan ei ole mitään järkeä, koska emme seurustele merkkien kanssa vaan ihmisten. Itse kyllä tykkään niin Skorppareista kuin Kauriistakin, tuovat ihan mukavaa vastapainoa tällaiselle naiiville ykköshuoneen aur-Jupiter-Kalalle. Ja no, onhan tuo omakin asc Kauriissa. Tuo mitä totesin negatiivisuuteen taipuvaisuudesta (ei siis mikään oletusarvo), liittyi myös ennen kaikkea kuumerkkeihin, koska kuu = tunteet.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 15.12.2006 16:47:45 »

Totta!

nim kuu joukkari   kuu jupiter jousimies angel mutta minä kai koen yhden jos toisen negana..
« Viimeksi muokattu: 15.12.2006 17:03:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #34 : 16.12.2006 21:10:02 »

Heippa!
Ja minulle eräs ennustaja sanoi parhaiten sopivan Skorpionimies.....Itse olen Kalat. Saattaisi myös Vaaka sopia mutta paras olisi kuulemma Skorppari??. No jaa... Olin naimisissa Oinaan kanssa ja eihän siitä mitään tullut.
Mä en ole tavannut yhtään Skorppionimiestä joten enpä tiedä onko ennustajani oikeassa. Katotaan mitä se elämä eteen tuo. Mielenkiinnolla odottelen ja seurailen tilannetta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 16.12.2006 21:14:34 »

Eikun rapu.  Wink minusta skorppareita on runsain mitoin, jotkut on ok.. mutta..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #36 : 16.12.2006 21:23:32 »

Vai rapu??. Tyttäreni on rapu ja aivan totta, meillä menee hyvin. Tytär on 16-v. Murkkuikä alkaa olla takana, jos sitä nyt oikein olikaan... Smiley Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #37 : 20.12.2006 19:46:28 »

siirryn takaisin skorpparien parjaajiin. voin olla vaikka AINUT jos ei muita. H*tiin koko lajike. Ja shaakelin koko miessukupuoli!  tickedoff

AINA NIIHIN LANKEAA  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006 19:53:51 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 20.12.2006 20:42:55 »

siirryn takaisin skorpparien parjaajiin. voin olla vaikka AINUT jos ei muita. H*tiin koko lajike. Ja shaakelin koko miessukupuoli!  tickedoff

AINA NIIHIN LANKEAA  uglystupid2

Grin 2funny Cheesy

Scorparin lumo.. ei sitä voi vastustaa.. :Smiley

Älähän nyt vielä luovuta. Grin
Onhan noita miehiä enemmän kuin vain 12 eri tyyppiä
ja Scorpareitakin monia eri variaatioita. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 21.12.2006 10:28:15 »

hyvinkin voi vastustaa;  Shocked
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 21.12.2006 14:19:09 »

Pakko olla samaa mieltä Asterixin kanssa; skorpionimiehet...  Cool Kyllä kiitos  smitten

Kunhan ei ole aurinkohärkä  2funny (mulle ei siis hlökohtaisesti sovi aurinkohärät, muuten ovat mukavia)

annaelen  Smiley

LOL! Grin Cheesy

No ei ne  aurinko harka :kään nyt niin pahoja ole. :Smiley
Minulla ei töki mikään merkki niinkään,
enemmän jotkin harvat yksittäiset ihmiset. Smiley
Mitä lie sitten ovatkaan aspecteiltaan. Grin


tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #41 : 21.12.2006 19:52:07 »

juu, kyllä minuakin enemmän ottaa aivoon se, että olen jo kolmannen skorpparin kynsissä repinyt sydämeni...  buck2 ja vieläkään en oppinut... kun on niitä hyviäkin yksilöitä, oikeesti.  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 22.12.2006 15:09:44 »

2. kerta toden sanoi.

Epäilin muutenkin sitä merkkiä, sitä vaan tahtoi sulkea silmänsä. Voihan he sopia kalojen ja rapujen kanssa?  Cheesy

Opin jotain - olemaan hyytävä, olihan minulla  merkurius skorpioni.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #43 : 22.12.2006 21:38:30 »


Skorppari-mies;
Kun hän rakastaa, osaa olla  smitten vikoineen kaikkineen.
Vihollisena/ riitakumppanina vaarallinen...

Vaatii voimakkaan, vahvan ja pitkäpinnaisen naisen vierelleen!

 buck2
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
the_planet
Vieras
« Vastaus #44 : 23.12.2006 05:33:02 »

Täällä monesti parjataa kaurista ja skorpparia, mutta kyllä oinas niiden kanssa tulee toimeen vaikka yksi hullu tielle sattuikin.  Grin

Siinä tapauksessa myös kaksi hullua tulemme toimeen keskenämme ja vielä samassa asunnossa  Grin

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: