En ole ainakaan vielä, mutta jatkuviin ruoansulatusvaivoihin kyllästyneenä olen alkanut harkitsemaan josko kokeiluluontoisesti jättäisi perunat ja riisit pois ruokalautaselta tai ainakin raskaalla kädellä vähentäisi.
Aika pian tuon viestin jälkeen hylkäsin pastan, perunat ja riisin. Jatkoin omatekemien sämpylöiden syömistä, koska en yrittänytkään mitään muuta kuin saada vatsan taas toimimaan. En muutenkaan ottanut mitään tiukkaa linjaa. Perunoitakin olen silloin tällöin muutaman syönyt, jos joku on minulle tekemäänsä ruokaa tarjonnut. Ainoastaan riisin ja pastan jätin totaalisesti pois, koska niiden syömisestä seuraa viikon ummetus.
Pikkuhiljaa olen omaksunut lautaselleni ihan kivuttomasti perunan tai riisin sijasta jotain kaaliva, lanttuva tai muuta ameriikan herkkuva... (okei oli aika huono läppä, mutta ei auta)
Mikään ei ole parempaa kuin voisulalla maustettu kukkakaali!
Paino on pudonnut niin reippaasti, että mahdun taas farkkuihin, joihin viimeksi mahduin n. neljä vuotta sitten. Missään välissä en ole yrittänyt laihduttaa.
Ja ennenkaikkea: vatsa toimii ja olo on parempi. Suklaatakaan ei enää tee mieli.