Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ketään vähähiilihydraattisella ruokavaliolla?  (Luettu 19769 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 05.09.2007 15:46:06 »

Jos kaakaota kykenet kulauttamaan, suosittelen lämpimästi uutta O'boy-ta,
jossa on prebioottista inuliinia sikurinjuuresta saatuna. Ei sisällä sokeria.

tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2007 22:15:50 »

Buf, kokeileppa sokeroimatonta karpalomehua ja sitruunavettä, eli puolikas sitruuna puristettuna lasilliseen vettä. Nämä auttavat hiivan häätöön. Kokeiltu on.  Smiley

Puristan teehen sitruunaa ja joskus veteen myös, ihan hyvää "kamaa".
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 05.09.2007 22:16:57 »

Täytyypä laittaa tämä korvan taakse! Toistaiseksi en käytä mitään maitotuotteita.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
mammamma
Vieras
« Vastaus #18 : 08.09.2007 16:03:57 »

Täytyypä laittaa tämä korvan taakse! Toistaiseksi en käytä mitään maitotuotteita.

Vetäisepä O'boyt saman tien pois sieltä korvan takaa. Sisältää nimittäin sokerin sijaan maltodekstriiniä, joka on vielä nopeampi hiilari kuin sokeri.  tickedoff
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 08.09.2007 21:33:59 »

Voih.. mitään ei sais syödä. knuppel2 Nyt lisäsin ruokavalioon kaurapuuron nam se maistuis hyvältä. En olisi voinut uskoa että näin vaikeeta on syödä kurillisesti vain sallittuja aineksia. Nyt ymmärrän laihduttajia. Ennen ajattelin että no ompa nyt vaikeeta saada muutama kilo pois -itsellä kun on aina ollut päinvastoin.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 08.09.2007 21:54:09 »

Olen ollut joskus tällä diettillä ja pitäisi taas alkaa. Kun kiloja pikkuhiljaa lisääntyy, niin täytys viissiin jotain.  Tongue
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
mammamma
Vieras
« Vastaus #21 : 09.09.2007 11:55:14 »

Voih.. mitään ei sais syödä. knuppel2 Nyt lisäsin ruokavalioon kaurapuuron nam se maistuis hyvältä. En olisi voinut uskoa että näin vaikeeta on syödä kurillisesti vain sallittuja aineksia. Nyt ymmärrän laihduttajia. Ennen ajattelin että no ompa nyt vaikeeta saada muutama kilo pois -itsellä kun on aina ollut päinvastoin.

Jos kaakao maistuu, niin kaupasta löytyy myös Fazerin 99% kaakaota Smiley Ripaus "partaäijän" sekaan ja hitunen hunajaa, nii jo on hyvää Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 09.09.2007 14:15:15 »

nyt on pakko kysyä, partaäijän?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #23 : 09.09.2007 14:58:46 »

nyt on pakko kysyä, partaäijän?

Lempinimi turkkilaiselle jogurtille - sellainen litran pänikkä, jonka kyljessä on parrakkaan äijän kuva Wink
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 09.09.2007 17:10:02 »

Onkos partaäijässä laktoosia? Kiva selvis nyt mullekkin mitä on partaäijä -olen kuullut ja ihmetellyt sitä.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
mammamma
Vieras
« Vastaus #25 : 09.09.2007 19:03:54 »

Onkos partaäijässä laktoosia? Kiva selvis nyt mullekkin mitä on partaäijä -olen kuullut ja ihmetellyt sitä.

On siinä. Mullakin oli aikanaan ongelmia laktoosin kanssa, mutta hapanmaitotuotteet on menneet aina hyvin alas. Oletko kokeillut?
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 09.09.2007 23:05:36 »

En ole vielä kokeillut. Olen pari kuukautta syönyt laktoositonta, en ole vielä kokeillu sopisko hyla tuotteet.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 10.09.2007 11:34:02 »

Minä aloitin ruokavalion vasta, vyötärönseudun makkarat ja selluliitti reisissä vaativat sitä.
Olen kokeillut tää ennenkin ja ollut erittäin tyytyväinen vointiini ja hoikkenemiseen, mutta työlästähän se tahtoo olla.
Olisi monesti helpompaa tekaista parit voileivät ja eritoten se on hiukan hankalampaa, jos joutuu olemaan liikkeellä kotoa poissa.
Metwursti, juustot ja kaali ovat näppäriä matkaseuralaisia  Wink
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #28 : 10.09.2007 12:34:02 »

En ole ainakaan vielä, mutta jatkuviin ruoansulatusvaivoihin kyllästyneenä olen alkanut harkitsemaan josko kokeiluluontoisesti jättäisi perunat ja riisit pois ruokalautaselta tai ainakin raskaalla kädellä vähentäisi.

Aika pian tuon viestin jälkeen hylkäsin pastan, perunat ja riisin. Jatkoin omatekemien sämpylöiden syömistä, koska en yrittänytkään mitään muuta kuin saada vatsan taas toimimaan. En muutenkaan ottanut mitään tiukkaa linjaa. Perunoitakin olen silloin tällöin muutaman syönyt, jos joku on minulle tekemäänsä ruokaa tarjonnut. Ainoastaan riisin ja pastan jätin totaalisesti pois, koska niiden syömisestä seuraa viikon ummetus.  buck2
Pikkuhiljaa olen omaksunut lautaselleni ihan kivuttomasti perunan tai riisin sijasta jotain kaaliva, lanttuva tai muuta ameriikan herkkuva... (okei oli aika huono läppä, mutta ei auta)
Mikään ei ole parempaa kuin voisulalla maustettu kukkakaali!

Paino on pudonnut niin reippaasti, että mahdun taas farkkuihin, joihin viimeksi mahduin n. neljä vuotta sitten. Missään välissä en ole yrittänyt laihduttaa.
Ja ennenkaikkea: vatsa toimii ja olo on parempi. Suklaatakaan ei enää tee mieli.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 09.01.2008 15:58:02 »

Minä olen ollut vähähiilarisella ruokavaliolla elokuusta lähtien. Tässä oli ihan selkeästi tarkoituksena tiputtaa ylimääräisiä kiloja pois. Painoni on vaihdellut jonkin verran sen jälkeen kun täytin 25 vuotta, joten kaikenlaisia nälkäkuureja on tullut kokeiltua tässä 15 vuoden aikana. Viimeisen viiden vuoden aikana painonhallinta on ilmeisesti ihan hormonaalisistakin syistä muuttunut aikaisempaa vaikeammaksi.

Joka tapauksessa päätin kokeilla tätä ruokavaliota, koska aikaisemmat dieetit eivät tuntuneet enää tuovan toivottuja tuloksia. Mikään klassinen Atkinsin dieetti tämä ei kuitenkaan ole ollut, koska rasvainen ruoka ei minulle sovi, ja lihatuotteet etovat suuremmissa määrin. Säätöä on pitänyt tehdä ihan kokeilemalla. Hiilihydraattipitoisista ruuista syön lähinnä ruisleipää ja hedelmiä, satunnaisesti myös täysjyväriisiä ja kasvis-nuudelisekoituksia. Liikuntaa harrastan kohtuullisesti.

Tulokset ovat seuraavanlaiset:

-Olo on pirteä eikä ole nälkä
-Unen tarve on vähentynyt
-Paino on pudonnut
-Olen aikaisempaa notkeampi (!)
-Selluliitti on huomattavasti vähentynyt, vaikkei kokonaan kadonnut

Lisäksi on vielä mainittava, että kilot ovat lähteneet ns. oikeista paikoista, vatsasta, vyötäröltä ja reisistä, kun taas ylävartalo on mielestäni kaventunut vain vähän. Tämän seurauksena minulla on nyt tiimalasivartalo.

Haittapuolia on ollut jonkun verran, jotka johtuivat varmastikin siitä, että "säädöt" eivät olleet aluksi kohdallaan. Olen kärsinyt lihaskivuista, joita olen lääkinnyt parilla tehokkaaksi osoittautuneella magnesium-kuurilla.

Eli minulle ainakin sopii tällainen ruokavalio.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: