Kyllä mulla jo eilen illemmalla sitten olo alko helpottaan. Toi koti kun on niin ihana paikka, niin siellä kyllä olo rauhottuu. Pyysinkin sinne muuttaessani, että se olisi täynnä valon enkeleitä
ja siellä olisi sekä minulla että tyttärellä että kaikilla sinne tulevilla erittäin hyvä olla. Nyt on iltaisin ja viikonloppuisin ollut niin paljon kaikkea menemistä, ettei ole oikein ehtinyt nauttia siitä kodin rauhasta. Tänään en kyllä lähde illalla minnekään.
Kiitos kaikille, jotka olivat oloani helpottamassa, varsinkin krisselle (minun antama nimitys kristus-energialle, koska kirkon vääntämä Kristus antaa just mulle vastenmielinen mielikuvan, tästä joskus toiste lisää).
Asterix, en minä nuorempana osannut kuvitellakaan olevani asiakaspalvelussa, mutta tässä sitä vaan ollaan. Meillä käy asiakkaita päivässä ehkä hieman reilu 20 ja suurin osa miehiä, tää on sellasta liikenneturvallisuuden puolesta palvelua. Kaikki 2 työkaveriakin on miehiä
. Ja kyllä sitä kaikenlaista tässäkin kysellään, mutta kun muistaa, että tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä vastauksia. Asiakkaat kysyy asioita, joista he eivät tiedä, vaikka minä saatan tietää asiasta lähes kaiken tietämisen arvoisen