Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« : 15.12.2006 15:46:26 » |
|
Itse olen aurinkomerkiltäni skorpioni,kuu kauriissa,ja nouseva kaksonen.
Eli mikä olisi sopiva mies merkki?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nomadi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 15.12.2006 21:51:59 » |
|
Minusta nää saaganetin luonnehdinnat on osuvia: http://astro.saaganet.org/?s=14(kelaa sivun loppuun)
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies "Sit on my face and tell me that you love me."
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #2 : 16.12.2006 20:01:22 » |
|
ihanne kumppanihan löytyy kartalta!katso sieltä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #3 : 16.12.2006 21:37:03 » |
|
En osaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #4 : 17.12.2006 00:04:52 » |
|
ihanne kumppanihan löytyy kartalta! katso sieltä
Nyt muakin uteloittaa: MITEN ja MISTÄ sen sieltä näkee? Kerro, pliis...
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 17.12.2006 15:25:39 » |
|
Oliko se vastamerkki?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #6 : 17.12.2006 18:36:58 » |
|
Mikä on skorpparin vasta merkki?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 17.12.2006 19:28:23 » |
|
Googlettamalla löysin tämmöistä: Vastamerkki on siis nimensä mukaisesti se merkki, joka sijaitsee zodiakkiympyrässä suoraan omaa merkkiä vastapäätä, eli vastamerkkipareja ovat:
Oinas-Vaaka Härkä-Skorpioni Kaksoset-Jousimies Rapu-Kauris Leijona-Vesimies Neitsyt-Kalat
Ihan uutta tietoo mullekkin! (siis en kyllä tiedä mitää astrologiasta!) Voisiko pliis joku astro viisas kertoa, olenko mä ihan hakoteillä. Mä olen luullu että vastamerkki katsotaan omalta kartalta ja se olisi sama kuin DC laskumerkki?? Nyt olen varmaan ihan pihalla...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #8 : 18.12.2006 11:25:02 » |
|
Härkä siis..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #9 : 18.12.2006 15:34:58 » |
|
Ihannekumppani on yleensä myös naisella niin, että naisen kuu on miehen aurinko. Eli jos sinulla on kuumerkki vaikka vaa'assa, niin olisi hyvä jos miehen aurinko olisi vaa'assa. Mutta nuo ovat aina kokonaisuusasioita eikä voi suoraan sanoa mikä sopii ja mikä ei.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #10 : 18.12.2006 17:09:12 » |
|
Mulla on kuu kauriissa..mutta kauriit ovat liian hienotunteisii mulle.. Pitäis olla enempi samanlainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #11 : 20.12.2006 15:55:00 » |
|
Ex kauriilleni siis sopisi kalat - olis ainakin joukkaria helpompi hänelle? Kuukalat niin vaikea. Ja itse olinkin jo joukkarin kanssa.. jolle sopisi kaksosnainen, vaan nainen on leo? Ja sitä seuraavalle veskarinainen, kuten äitinsä? Mutta kartallani oinasta, laskeva ja oliko se noususolmu, katselisin sitä kautta..plus sopii au merkin kannalta ja kaikki tutut oinaat ok. Rapu, kalat, skorppari-vesi.. minulla ei mitään kauris-rapu eikä leijonassa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006 16:00:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Satu
|
|
« Vastaus #12 : 20.12.2006 22:13:05 » |
|
Tää ei ehkä perustu astrologian oppeihin täysin, mut sen lämpimän neuvon antaisin, että älä hyvä ihminen retkahda ainakan Leijona-mieheen - tai harkitse ainakin kymmenen kertaa ensin! Ne on ystävinä parhaimmillaan tosi upeita tyyppejä, mutta rakastettuina ei Skorpparin kanssa välttämättä mikään paras yhdistelmä. Seksi sujuu parhaimmillaan aivan loistavasti, mutta se Leijonamiehen halu pitää jonkunlaista hovia ja paistatella useammman ihmisen ihailun loisteessa käy sielun päälle ajan mittaan... Itte olen jostain ihan merkillisestä syystä rakastunut jo kolmesti siinä merkissä syntyneeseen ja joka helkkarin kerta olen särkenyt sydämeni niiden kanssa aikas perusteellisesti! Jos en harrastais varsin aktiivisesti liikuntaa, niin olisin jo kuollu aikoja sitten sydämen heikkouteen...
|
|
|
tallennettu
|
Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
|
|
|
Terhi35
Kohtuuastroilija
Minä ja koiruus
|
|
« Vastaus #13 : 21.12.2006 16:26:14 » |
|
En. Ja oinasmiehen kanssa en tule toimeen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keiju71
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 22.12.2006 09:35:50 » |
|
Minä skorppari ja toi viimeisin jellona, seksi meni joo ihan hyvin, mutta en olisi saanut olla missään yhteyksissä ihmisiin, joihin olin tutustunut hänen kauttaan, ilman hänen lupaansa. Ja sekös sopii skorpparille
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
|
|
|
|