Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppari naiselle sopiva merkki?  (Luettu 12644 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 22.12.2006 14:26:00 »

Mulle riitti pari skorppari miestä. Yhteistä niille oli et sängyssä ei päästy edes asiaan ja molempien taholta tulin jätetyksi niin ettei kumpikaan voinu edes sanoa ettei kiinnosta. Kumpikin vissiin halus vaan pistää  Undecided. No toinen kyllä varmaankin kosti sen etten ollu aluks kiinnostunu tai jotain. Ravun kans olen seurustellu ja asunu saman katon alla, mut se oli liian herkkä ja nössö mulle. Kalat miehen kans oli hyvää seksiä ja paljon hellyyttä. Mä olisin halunu muutakin mut ilmeisesti se ei. Niin ton kuun mukaanhan mulle sopis neitsyt mies, mut neitsyen kans synkkaa ystävinä muuten ei.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 22.12.2006 20:32:20 »

En tiedä, mikä sopisi  idiot2

Ainakin jos ottaa skorppari-miehen, pitää miettiä perusteellisesti ja jutella jo suhteen alussa kaikki mahdolliset asiat ja säilyttää oma itsenäisyys. Itsellä pitkä taisto skorppari-miehen kanssa takana, ei tullut siihen aikaan kyseltyä kumppanilta heti kättelyssä tuota horoskooppimerkkiä  uglystupid2

Kaloja ja rapuja on ehdotettu sopivimmiksi Smiley
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
the_planet
Vieras
« Vastaus #17 : 23.12.2006 04:30:35 »

Olikin jänskä juttu, kun ketjun jossain vaiheessa mainittiin, että naisen kuu merkki olisi hyvä olla miehen aurinko. Itselläni kuu on oinaassa ja yksi niistä vetovoimaisimmista miehistä, jota vieläkin lämmöllä muistelen on aurinko oinas. Miedän välillä oli jotenkin aivan kummalista kemiaa, vaikkei mistään mitään koskaan tullutkaan  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #18 : 24.12.2006 13:54:34 »

vieläkö mielestäsi kerään täällä säälipisteitä..  Wink odottelen sen jonkun oinaan kehittävän vetovoimaa minuun.. huomasin ainakin sen asian että rakastan miehessä VAIN sitä jos mies on rakastava. en rakasta epätoivoisesti=yksipuolisesti, kaukona tms vaikka nousuvaaka koettaakin rakentaa ja kauan.  Shocked
« Viimeksi muokattu: 24.12.2006 13:57:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 27.12.2006 12:26:17 »

Olikin jänskä juttu, kun ketjun jossain vaiheessa mainittiin, että naisen kuu merkki olisi hyvä olla miehen aurinko. Itselläni kuu on oinaassa ja yksi niistä vetovoimaisimmista miehistä, jota vieläkin lämmöllä muistelen on aurinko oinas. Miedän välillä oli jotenkin aivan kummalista kemiaa, vaikkei mistään mitään koskaan tullutkaan  smitten

Näin se on minullakin. Elämäni "suurin rakkaustarina" olikin ihanaan rapumieheen (Kuu Skorp. Nousu-Leijona), mutta meidät sitten vietiin eri teille. Vieläkin muistelen häntä lämmöllä, vaikka aikaa on kulunut ja miehiä on lapannut siihen mittaan että huh heijaa! Cheesy Ilmeisesti tässä on kyse siitä nousukuun mainitsemasta sekaista, että härkä-nousuisilla pitäisi olla vientiä. Yeeees sir!!  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: