Mä en ole näissä asioissa mikään guru, mutta asia kiinnostaa kovasti - niinpä vastaan silti viisaampien vastauksia odotellessa
Sun kartallasi on mun mielestäni ammatillisesti kaksi selkeää teemaa;
johtajuus/yrittäjyys ja
luovuus/esiintyminen. Ylipäänsä ura ja luovuus ovat tärkeitä, sillä suurin osa planeetoista on 10. ja 5. huoneissa. Menestystäkin näyttäisi uralla olevan, kun katsoo kympin sisältöä
Johtajuudesta ja yrittäjän lahjoista kertovat MC
ja
+
10. huoneessa. Olet myös viestinnällisesti lahjakas (
), eli puhuminen ja kirjoittaminen sujuvat (eipä siitäkään haittaa ole johtajalle!!). Myös AC
antaa hyviä johtajan ominaisuuksia. Voisit hyvin olla yksityisyrittäjä...? Aurinkomerkkisi taloudellisuus ja MC:si energisyys antaisivat ainakin hyvät valmiudet siihen!
Luovuudesta, taiteellisesta lahjakkuudesta ja kyvystä esiintyä puolestaan kertovat AC
ja 5. huoneen sisältö; erityisesti
ja
. Mikään liian abstrakti ei ole sinun heiniäsi; pikemminkin vahvuutenasi on taiteen tuominen käytännön tasolle (
).
Lainaan vielä hiukan Juhani Nummelaa:
AC
"edustaa luovuutta ja ylpeyttä; itsetietoinen, yleensä tarmokas ja avoin, joskus kiivastuva"
MC
"antaa kunnianhimoa, johtajankykyjä; optimistinen, peloton, aloitteikas, mutta oikukas ja hätäinen" (tuota viimeksi mainittua aurinkomerkkisi varmasti tasaa!!)
"yleensä vapaa ja itsenäinen ammatti, jossa tarvitaan fyysistä voimaa tai on haastetta; rutiinityö ei maistu."
Yleisesti ottaen suhtaudut työhön kunnianhimoisesti ja pyrit urallasi tasaisen varmasti eteenpäin (6. huoneen kärki
). Olet järkevä ja taloudellinen; arvostat rahaa ja omaisuutta, mutta olet niiden suhteen myös varovainen - et ota turhia riskejä (2. huoneen kärki
).
Tällaisia ajatuksia mulla heräsi
Osuukohan yhtään kohdalleen...?