Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maksullisista kartoista  (Luettu 2996 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**

Life is a neverending story

Profiili
« : 17.12.2006 18:38:28 »

Tietääköhän joku mistä olisi mahdollista saada henkilökohtaisempaa tulkintaa karttoihin? Sepolta olen tilannut luonneanalyysin pari vuotta sitten sekä nyt sisäisen soturin. Nuo ovat kuitenkin , miten sen nyt sanoisi, hieman "yleistäviä", ja osittain ympäripyöreitäkin.
Olen tietysti tulkintoihin tyytyväinen ja ymmärrän että tulkinnat ovat tällaisia, koska ovathan kuitenkin koneen yhdistelemiä jne.

Kyselisinkin lähinnä että mistä voisi saada tulkitsijaa joka paneutuisi nimenomaan itse juuri minun karttaani, "syvemmin", ja voisi tulkita esim. minun ja mieheni välistä karttaa jne.??

Tekeekö esim. joku foorumilaisista maksullisia karttoja tms. ?

tallennettu

aurinkoaspect_conmerkurius  vesimies(1.huone)
askendenttiaspect_conuranus jousimies(1.huone)
kuu          leijona( 8.huone)
marsaspect_convenus   oinas(2.huone)

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1 : 20.12.2006 15:22:58 »

Kyselisinkin lähinnä että mistä voisi saada tulkitsijaa joka paneutuisi nimenomaan itse juuri minun karttaani, "syvemmin", ja voisi tulkita esim. minun ja mieheni välistä karttaa jne.??

Hei tuulenviemää, kiva avatar ja allekirjoitus sinulla. Smiley

Luulenpa, että kannattaisi harkita ihan astrologin tapaamista, sillä kasvotusten ja samalla kyselemällä on ammattilaisen varmasti helpointa noukkia kartasta tärkeimpiä asioita esille. Jos tekee kirjallisen tulkinnan ihan alusta lähtien käsin kirjoittamalla, se vie todella paljon (kallista) aikaa, eli harva ammattiastrologi taitaa sen vuoksi niitä tehdä. Harrastajat tietysti ovat asia erikseen, eli jos tuuri käy niin miksei tältä foorumiltakin voi löytää taitavan harrastajan joka ottaa tapauksenne "oppimateriaalina".

Astrologien yhteystietoja löytyy mm. näiden linkkien takaa:

http://www.astrologit.net
http://www.saunalahti.fi/astrolo2/astrologilista.htm
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**

Life is a neverending story

Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.2006 15:47:15 »

Kiitos Ajatus Smiley
Täytyypä katsella nuo osoitteet. Eikös Seppokin joskus ole ottanut vastaan ihan henk. kohtaisesti jos oikein muistan?

Itse asun täällä lapissa niin siinä suhteessa tuollaiset henk. kohtaiset tapaamiset ovat matkan takana, koska suurin osa astrologeista taitaapi asustella etelämmässä.

Itsekkin jonkin verran astrologiaa taidan, mutta lähinnä pintapuolisesti. Täytyisi itselläkin paneutua syvemmin. Kun olisi vain aikaa kaikkeen.huoh.
tallennettu

aurinkoaspect_conmerkurius  vesimies(1.huone)
askendenttiaspect_conuranus jousimies(1.huone)
kuu          leijona( 8.huone)
marsaspect_convenus   oinas(2.huone)

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 20.12.2006 16:01:07 »

Itse asun täällä lapissa niin siinä suhteessa tuollaiset henk. kohtaiset tapaamiset ovat matkan takana, koska suurin osa astrologeista taitaapi asustella etelämmässä.

Saattaa olla, mutta ehkä joku voisi ainakin matkustella joskus sielläkin päin - kannattaa kysellä astrologeiltakin rohkeasti ihan henk.koht. Smiley Varmaan joku voi suostua tapaamiseen jos se aikatauluun sopii, vaikkei sellaista erikseen mainostaisikaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: