Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja tyylitaju  (Luettu 29419 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #30 : 19.12.2006 20:00:29 »

Sitähän sanotaan ettei rahalla saa tyyliä..joo-o, jos mulla olis tuota pätäkkää enemmän käytössä tuskinpa pukeutuisin sen ihmeellisemmin kuin nytkään..ja merkkivaatteet eivät ole muutenkaan koskaan olleet mun juttu Smiley

Tai no joo..jos mulla olisi oikein oikein paljon ylimääräistä käytössä, teettäisin vaatteeni jollain ompelijalla, itse voisin vaikka jotain vaatesuunnittelua yrittää. Täytyy nimittäin myöntää, että poropeukalona olen tosi kateellinen käsityötaitoisille ihmisille, jotka osaavat loihita aivan ihania ja yksilöllisiä vaatteita..
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #31 : 19.12.2006 20:13:05 »

Vaaka-neitsyt -yhdistelmässä on myös se ikävä puoli, että joskus on tullut tyhjennettyä koko kirjahylly kirjoista, koska esteettinen silmäni on ollut sitä mieltä, että kokonaisuus näyttää paremmalta, mikäli siirrän kirjahyllyä viitisen senttiä vasempaan...  Cheesy
2funny

Mie yritän nykyisin olla näkemättä, kun mieheni säätää parvekkeen oven verhoa millin toiseen ja 2 millä toiseen suuntaan päivittäin ja sama säätö välioven kanssa, kun lähdetään reissuun, että se jää juuri sopivasti raolleen. uglystupid2
Mulla meinaa mennä hermo, kun päivittäin seuraan noita toimenpiteitä. Grin
No, yritän siis katsoa läpi sormien tuota toimitusta.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 19.12.2006 20:41:34 »

Kiitos Ebenia  Smiley

Meillä taitaa olla yhteisiä astrologisia tekijöitä enemmänkin, joten ajattelumaailma on samantyyppinen.  Smiley

Mutta kuten Pluto kirjoitti, objektiivista totuutta ei ole olemassa, ja kauneus, tässä tapauksessa tyyli on katsojan silmissä. Pääasia lienee, että on tyytyväinen omiin valintoihinsa.
 Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 19.12.2006 20:53:37 »

Grin Cheesy

Härkä-Neitsyen säätöä (työssä);
Juttu näyttää/on jo täydellinen, mutta herra sanoo,
että "En ole vielä ihan tyyväinen, olisiko se parempi
tällä tavoin vai näin..? Hmmm... kultaseni, miten sinä sen haluaisit?"

(sanon ideani/mielipiteeni..)

...ja kestää vielä kauan ennen kuin se on valmis,
koska Härkä-Neitsyt sai päähänsä uuden idean
ja alkoi jalostamaan sitä. buck2

Härkä-Neitsyen boheemisuutta;

Herra istuu-makaa sohvalla läppäri siinä vieressä,
on löysännyt housujensa nappia ja/tai vetoketjua
ja tunkenut kätensä housuihinsa ja leikkii ********(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drool2.gif)
ja tekee töitä! samalla
ja minun Kaksos-Scorpionin pitäisi pystyä olemaan
kiinnittämättä huomiota siihen ja vielä enemmän olla
koskematta häneen..! (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)

tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 19.12.2006 21:10:36 »

Siskoni joka syntynyt tammikuun ensimmäisinä päivinä on ihan innoissaan kaikista desing tuotteista. (Anteeksi, en muista horoskooppimerkkiä, mutta tehän tiedätte)

Hän ostaa kallita lamppuja, tuoleja, pöytiä, kalusteita pääasiassa käytettynä suomesta ja joskus ulkomailtakin tilaamalla. Sitten hän naureskelee ettei hänellä oikeasti ole varaa tähän, mutta kun hän vain haluaa sen kun halvalla saa.  Minä taas saisin lammpuja ostettua kymmenen kun hän yhden. Vaan eipä silti, lähes aina kun hän haluaa luopua niistä kalusteista hän saa suunnilleen samanverran mitä ostaessa. Näyttää pitävän arvonsa monen vuoden jälkeenkin.

Kirpparilta oli löytänyt jonkun kauniin kahvikipon ja äitini kaveri joi siitä. Meinasi kuulemma kahvit lentää suusta kun täti kuuli että kuppi on kirpparilöydös. Sisko siitä kupistakin ihan tohkeissaan.  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 19.12.2006 22:20:20 »

Mitä loppujen lopuksi on tyylitaju, pohtii veskari... Muodikkuutta? Persoonallisuutta? Oman persoonansa ilmentämistä ulkoisesti? Sitä mitä rahalla saa...?

Tyylikkäimmät mun tuntemani naiset ovat aurinkomerkiltään:
 neitsyt (klassisen kaunis, hillityn muodikas - yleisvaikutelma ennen kaikkea PUHDAS; tekisi itse mieli pinkaista suihkuun  Grin)
 vaaka (tarkkaan mietitty, persoonallisella tavalla kaunis, uusinta uutta - rahan ja tyylitajun lyömätön yhdistelmä)
 skorpioni (naisellinen, hiukan dramaattinen - tyylikkyyttä seksikkyyttäkään unohtamatta)

Itse en ole koskaan ollut erityisen tyylikäs. Tai en ainakaan tunnusta olevani!  aurinko vesimies - AC  kaksoset vannoo ennen kaikkea persoonallisuuden nimiin?! Mulla on kyllä yleensä hyvin tarkka käsitys siitä, miltä minkäkin pitää näyttää ( venus kauris) ja voin käyttää kuukausikaupalla aikaa esim. oikeanlaisten kenkien etsimiseen. Kerrankin kiertelin kolmen kaupungin kaupat muutaman kympin kenkien vuoksi - eli kyse ei ole laadusta, vaan ennen kaikkea sisäisestä visiosta  Cheesy Yleisesti ottaen suosin sellaista sporttisen klassista pukeutumistapaa, johon on pakko yhdistää jotakin vähemmän klassista  Wink Se loppusilaus voi jonkun mielestä olla piste i:n päälle (itse olen epäilemättä sitä mieltä!), mutta saattaa herättää sovinnaisemmissa kanssaihmisissä vähintäänkin jonkinlaisia tuntemuksia. Eli se siitä tyylikkyydestä sitten  Grin Mutta minkä sitä ihminen luonnolleen mahtaa... Sama pätee kodin sisustamiseen. Ja tärkeintähän on, että itse viihtyy itsensä kanssa!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #36 : 20.12.2006 13:30:00 »

Olen hiukassen samoja asioita tässä pohdiskellut, kuin Minerva76 tuossa edellä(ja muutaman muu)tätä ketjua lueskellessa.

Ensimmäisenä tosiaan on herännyt kysymys;Mitä tämä tyylitaju nyt sitten oikein edes onkaan???
Minusta se on hyvin kaukana muotitietoisuudesta tai merkkitietoisuudesta. (luettua oppimista, itsenulkopuolista tietoa, media- ja bisnesajattelun alle kasvamista, tietynlaista ulkoisen palautteen kautta tyylitietoisuuden hakemista... jne)  Wink
Tai voisi sanoa, että ne on eriasteisia tyylitajua ainakin. Kuin se AITO-tyylitaju. (mitä se sitten onkaan) Itse en juurikaan arvosta (nykyään enää) mitään muoti- tai merkkitietoisuutta.  coolsmiley
Muistan erään vaiheen elämästäni, jolloin tosiaan itsekin yritin haeskella tyylitajuani muodin ja merkkien kautta, sillä onhan kuitenkin makuni niin hyvä laatutuietoinen, että se helposti keikahti jonkun hieman kallimman ja laadukkaaman merkin puolelle. Sitä kautta tuli kaikenlaista muutakin. Liikkeissä ja puodeissa sai jonkin ajan päästä erittäin 'laaudukasta' palvelua myös.  buck2 Takahuoneesta pääsi valitsemaan ennen esille laittoa jonkin sesongin malliston soviteltaviksi, että varmasti saisi ne mitä halusi, sillä niitä ei ollut suuria määriä. Samoin lasten vaatteiden kohdalla  crazy2
Mutta, ei siis ollut minun juttuni. Oikeastaan se vaihe meni hyvin hyvin nopeasti ohi. Järkyttävimpiä ovat olleet ne hetket kuin olen tällaisen ihmisen seurassa, joka on viimosen päälle viimeistelty, jokaista ihokarvaakin myöden, meikit ja hiukset viimosen päälle yms. Niin yhtäkkiä tulee jonkinlainen "FLASH" ja ikäänkuin tuo ihminen "riisuttaisi" edessäni kaikesta ulkoisesta ja näen hänen sisäisyytensä....  Undecided On aika hurjia kokemuksia ollut... miten pieni ja vaaatimatonkin ihminen sieltä paljastuu, hyvin usein yksinäinen ja hyväksyntää kaipaava, mitä milloinkin siellä "kulissien" takana onkaan...  Shocked

Sama pätee sisustukseen... jopa tietyt sisustussuunnitelijat saavat ihokarvani nousemaan pystyyn... ei mitään sisäistä tyylitajua... pelkkää teoria ja muotitietoutta takana...  crazy2 Järkyttäviä kotien "raiskauksia"...  Angry (myös käyttäytyminen)

Tämä on vain minun näkemykseni tyylitajusta. Minusta se on verrattavisa siihen, että miten paljon ihminen on kohdannut itseään, miten paljon löytänyt omaa ainutlaatuista persoonaansa ja miten paljon arvostaa sitä terveellä tavalla, ei nostaen tai alenten, vaan olemalla sitä mitä on,  milloin missäkin tilateessa.
Ja oli tämän tyypin ulkoinen olemus mitä tahansa, tai muu tyylin ilmentämisen muoto, niin se LOISTAA sieltä läpi... se voi näyttäytyä myös ulkoisena tyylitajuisuutena jopa muotitietoisuutena yms.
Ei siis voi päätellä pelkän ulkoisen perusteella...

Olen joskus 'kärsinyt' (kynnellä liitutauluun raapien, tyyliin)ihmisten olemattomasta tyylitajusta pukeutumisessa, sisustuksessa, käyttäytymisessä, yms yms... Mutta aina vain vähemmän.
 Cheesy

« Viimeksi muokattu: 20.12.2006 13:31:50 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #37 : 20.12.2006 14:55:39 »

Tulipa tuosta kirjoittamastasi mieleen Mondo, että jossain vaiheessa elämääni, kun tutustuin esim Feng Shuihin, sain siitä välineen toteuttaa itseni arvostelua ja laadullistamista ja "kehitysasteen"arviointia. Ja toisaalta sain siitä välineen, yrittää muuttaa jotain. (ja myös kohdistaa samaa muihinkin, joko pyytämättä ja tai pyydettäessä)

Mutta tosiaan, kuten kirjoitit, että asiassa on kerroksia.
Jotenkin on vain hyvin monessa asiassa minulle alkanut tulemaan tunne (<- ihanaa kielioppia)  Grin , että se suora ulkoisen määritteleminen sisäisyyden mittarina, ei ehkä olekkaan se "juttu", koska ulkoinen ei todellakaan taida lopun viimeksi olla suoraa tarinaa ja yksyhteen, sisäisyyden kanssa. (ei ole koiraa karvoihin katsomista)  Wink
Vaan olenkin huomannut, että se miten ja millä tunnetilalla käytän ja toteutan näitä juttuja, se on se, mikä todellisuudessa kertoo jotain.
Olen voinut käyttää Feng Shui välinettä itseni analysoimiseen. Esim tuomitsevuuteni ilmaisuun....Merkkivaatteita oman laatuni määrittelemiseen. Mutta itse nämä välineet vain ovat, mitä ovat.. ne itsessään ei kerro minusta yhtään mitään...
Ööh.. en osaa selittää..  Cheesy
Tuntuu, että vaatisi sellaista rehellistä katsomista omiin tarkoitusperiin, mitä tunnettani nyt tällä yritän elää läpi, mitä puoltani...  Cheesy

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #38 : 20.12.2006 19:37:00 »

Ravut kirppari tallustelijoita.

ja jouskarit. ehdottomasti.  Grin

Lainaus
Mulla on joskus ollu kauhee kriisi siitä että onko Nousu-Ravut (lue minä minä minä) oikeesti ihan tyylitajuttomia ja nuhjusia kun tuntuu että vaikka mulla olis kuinka hieno vaate päällä niin se näyttää vaan halvalta.  Undecided  Embarrassed

tuntemani ravut eivät kyllä mitään tyylittömiä ole. päinvastoin.  Wink
ja he näyttävät aina olevansa kotonaan vaatteissaan, se on kai pääasia.
tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**

§§~Hopelessly devoted to you~§§

Profiili
« Vastaus #39 : 20.12.2006 21:25:15 »

olen jousimies ja nousumerkki on myös jousimies, kaapista löytyy vaatteita laidasta laitaan ja jotkut ovat semmosia mitä en ole koskaan käyttänyt..
Mun motto on se ettei mikään voi olla rumaa, kaikesta voi tehdä kaunista. Osaan ommella ja monet hirveet vaatteet ovat saaneet kyytiä koska mulla on kaapissa paljon upeita kankaita!
rakastan kaikkea kimaltelevaa ja juhlavan näköistä ja joskus oon ehkä liiankin juhlallisen näkönen.
Minulla ei laatu ole niin tärkeää, kunhan näyttää hyvältä ja hinta on semmoinen mikä käy minun lompakolle.
kenkien suhteen taas ratkasee laatu. Olen heikkona kenkiin.. RAKASTAN KENKIÄ  2funny vaikka ne yleensä ovatkin hameen peitossa niin niiden on oltava tyylikkäät, maksoi mitä maksoi!  smitten Hiuksista minä olen tosi tarkka, joskus liiankin, ja niitä laittaessa kuluu aikaa. Rakastan kampauksien tekemistä ja kaikki mitä tungen hiuksiini on oltava kaunista.. hehheh.
muistan kun vielä olin ammattikoulussa niin menin monta kertaa myöhässä koska olin juuttunut peilin eteen laittamaan hiuksia, välitunneillakin saatoin olla kohentamassa kampausta. turhamaista tiedän...!  Lips Sealed
Elikkä joissakin asioissa lyön tosiaan yli mutta se on vaan minä, se on kiva kun ihmiset katsoo kuin nättiä kuusta  uglystupid2

Koti...rakastan antiikkia ja yhden sohvahankinnan vuoksi en ole oikein voinut laittaa muita huoneita koreaksi. ompelen itse näyttäviä verhoja, pöytäliinoja yms joten täällä on paljon persoonallisia leikkauksia!! Rakastan hohtoa mutta samalla kodin pitää olla lämmin joten lämpimät värit ovat minun mieleen.. elikkä huonekalujen suhteen olen tarkka koska kaiken on sovittava yhteen ja kun sisustaa antiikilla, ei saa olla liikaa sitä kamaa ja huonekalut pitää tulla esille.
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 20.12.2006 21:51:17 »

Laatutietoisuus, yksilöllisyys, täydellisen vaatteen omistamishaaveet, ei muotia, jota kaikki muut käyttävät. Jos löydän jostain täydellisen vaatteen, pyrin sen ostamaan, enkä kauheasti katso hintalappua. Sillä jos se on hyvä se on hyvä ja sitä pidetään sitten hyvin

Tietynlainen höveliys myös: jos en löydä hyvää vaateyhdistelmää vetäisin päälleni mikä sattuu käteen sopimaan mikä tuntuu parhaalta päällä. (näistä saisi Asterixn esteetikko mies vähintään sydärin Wink)

Vaatteissa on oltava hyvä olo ei saa hiertää sillä muuten alan kiemurtelemaan, eikä saa olla niskassa karkeita tuotelappuja raapimassa. Olen herkkähipiäinen  leijona.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Asterix
Vieras
« Vastaus #41 : 20.12.2006 23:43:33 »

Tietynlainen höveliys myös: jos en löydä hyvää vaateyhdistelmää vetäisin päälleni mikä sattuu käteen sopimaan mikä tuntuu parhaalta päällä. (näistä saisi Asterixn esteetikko mies vähintään sydärin Wink)

Hmmm... :Smiley (saisikin..) Tongue angel

Minä (164 cm/47 kg) käytän usein mieheni (193 cm/reilu 100 kg) boxereita,
verkkahousuja, paitoja ja sukkia kotiasuna, jos
minulla on liian kylmä olla omissa puolialasti. Grin

(tykkään olla kotona alusvaatteisillani, jos ei ole kylmä)

Häntä moinen naurattaa, saattaa olla jopa hänen mielestään suloista
-niin kauan kun joitain ystäviämme saapuu kyläilemään,
jolloin hän alkaa komentamaan,
että kultaseni, voisitko pukeutua, (esim) Raffa ja Guiseppe ovat tulossa. Angry

Minulla on tunne, että mieheni on oppinut vähän liian hyvälle
kanssani, koska palloilen kotona jatkuvasti pitkissä sukissa
ja alusvaatteissani. Angry

Sillä on liikaa silmäniloa ja se ei osaa arvostaa sitä. Angry

BTW, tyyliini ei kuulu sukkahousut koskaan.
Minulla täytyy olla tosi roiskeläppä-hame päällä,
että sukkahousut jalkaani laittaisin. buck2
Minä käytän aina stay up:ja. Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 21.12.2006 11:45:21 »

Voi jasmi! Tuo oli kyllä niiiin jousimiesmäinen vastaus aiheeseen, että oikeastaan olisit voinut jättää ne merkit kokonaan ilmoittamatta Grin. Luultavasti puhuit tuossa useammankin Jousimiehen puolesta, ainakin kaikki sanomasi sopisi tarkalleen myös minun tuntemieni jouskareiden suuhun.

Etenkin tuli kuitenkin mieleeni eräs miespuolinen ystäväni jo vuosien takaa. Ei hänkään takuulla pue päälleen mitään rumaa tai epäsopivaa -noh, ainakaan omasta mielestään Wink. Jokainen vaatekappale on takuulla aikanaan valittu vaatekaappiin rakkaudella, mitä suurimman ihastuksen ja innostuksen vallassa. Enkä yhtään epäile, etteikö hän myös mielestään omaisi varsinkin pikantin tyylitajun ja kyvyn yhdistellä erilaisia elementtejä keskenään onnistuneesti.

Kuitenkin pakko myös myöntää, että näin ulkopuolisena on joskus hieman vaikea päästä jyvälle hänen kauneuskäsitteistään :Smiley Hän todella tuntuu omaavan kyvyn nähdä kauneutta ja tyyliä mitä eriskummallisimmissa paikoissa. Tapa yhdistellä mitä erilaisimpia materiaaleja, värejä, vaatekappaleita ja eri tyylisuuntauksia keskenään täysin vailla mitään rajoitteita tai "tyylisääntöjä" saa myös aikaan mitä...hmm...mielenkiintoisimpia kokonaisuuksia.

Voi olla, että itse vain olen sitten kuitenkin liian ahdaskatseinen ja tietynlaisen selkeyden ja harmonian kaipuinen, etten siksi osaa häntä kovin tyylikkäänä ja tyylitajuisena ihmisenä nähdä. Jos olen ihan rehellinen, niin ensisijainen reaktioni usein hänet nähdessäni on pikemminkin "voi luoja, mitä hän on ajatellut!" kuin "vau, onpas hän tyylikkäänä" Wink. Mutta kuten sanottua, se voinee selittyä ihan vain silläkin, että meidän henkilökohtaiset näkemyksemme ja ajatuksemme tyylistä ja tyylikkyydestä poikkeavat niin suuresti toisistaan.

Hän on muuten myös tarkka hiuksistaan. Hiustyyli vaihtuu tuon tuostakin ja kokeilee siinäkin mitä rohkeampiakin eri juttuja. Tätä kameleonttimaisuutta on sinänsä ihan hauska seurata vierestä, mutta kieltämättä joskus toivoisin, että hän kaiken kokeiluhanlunsa ja innokkuutensa keskellä pysähtyisi myös välillä miettimään, mikä ihan oikeasti hänelle sopii ja mikä taas on kivempi muotilehden sivulla tai jonkun toisen ihmisen päässä. Vaikka Jousimiestä en yleisesti ottaen ihan heti lähtisi turhamaiseksi väittämään, niin nimenomaan hiuksiaan hän jää usein peilaamaan ja peilin edessä kohentelemaan ja sukimaan oikein kunnon pilkunviilaajan elkein (kyllähän toinen perfektionisti toisen aina tunnistaa Wink)...mikä sinänsä on minusta huvittavaa ja hellyyttävää, kun monissa muissa jutuissa taas on niin kamalan suurpiirteinen. Esim sellaiset seikat kuin hihojen ja lahkeiden oikea pituus ja vaatteen istuvuus ovat hänelle melko toisarvoisia juttuja, kunhan vähän sinne päin tai jotain.

Kaiken kaikkiaan voisin kuitenkin uskoa, että Jousimiehen tapa suhtautua tyyliin voi aikaan saada joko todellisia visionäärejä ja muodinluojia, joita suuretkin massat koittavat epätoivoisesti jäljitellä silti koskaan onnistumatta yhtä originellin ja innovatiivisen tyylin luomisessa. Toinen vaihtoehto taas on se parhaimmillaankin hiukan eriskummallinen ja homssuinen tapaus, jonka ainakin säntillinen ja melko vakavasti tyyliin ja muotiin suhtautuva Neitsyt-ystävä tahtoisi passittaa pikinmiten osaavan tyylikonsultin ja värianalyytikon, parturin ynnä kosmetologin pakeille Grin

Hmm...tuli muuten mieleen, että onko kukaan käynyt esim astrotheme sivustoilla urkkimassa mitä tähtimerkkejä edustavat aikamme suurimmat muodinluojat tai tyyli-ikonit? Lähinnä nyt tarkoitan ihan alan ammattilaisia kuten muotisuunnittelijoita, stylisteja jne, sekä myös sellaisia artisteja, näyttelijöitä tms, joiden tyylejä seurataan ympäri maailmaa silmä kovana ja jotka luovat tai ovat aikanaan luoneet kokonaisia tyylisuuntauksia (Madonna, Cher, Brigitte Bardot jne). Tietenkin aihetta voisi lähestyä myös siltä kannalta, että lähtisi miettimään, että keiden julkisuuden henkilöiden tyyli erityisesti miellyttää omaa silmää ja vastaa myös henkilökohtaista tyylitajua ja tarkastella sitten, minkä aurinkomerkkien takaa heitä eniten löytyy.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2006 11:47:20 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #43 : 21.12.2006 14:31:29 »

Oma "tyylini" taitaa olla aika perus-Vaakaa, hyvin ajatonta, klassista, esteettistä JA kun olen vielä rapunousu, niin onnistun silti näyttämään enemmän tai vähemmän aina ei-ihan-täydellisesti-huolitellulta  Tongue Jos muu look on kunnossa, niin vähintään kurittomat hiussuortuvat pörröytyvät itsekseen ja saavat minut muistuttamaan Medusaa  Grin ...Ja nyt kahden lapsen äitinä voitte olla varma, että täysin puhtaissa vaatteissa olen tasan sen hetken kun ne kaapista ylleni laitan, pian on jossakin puklutahra tai muu tahmanäppien jälki  Wink

En katso merkkejä, mutta arvostan kyllä laatua ja hyviä materiaaleja, luonnonmateriaaleja kernaimmin. Olen lähestulkoon aina köyhäillyt (ikuinen opiskelija jne) ja ostan alusvaatteita ja sukkia lukuun ottamatta liki kaikki vaatteeni kirpputoreilta  Cheesy Sieltäkin voi tehdä löytöjä, kuten viimeksi ostaessani 8 eurolla Ilona Pellin jakun ja 2 eurolla kashmirvillaisen neuletakin, hih.

Olen aika useasti saanut kuulla omaavani selkeän, oman tyylin. Musta uniformu Smiley Lemniskatan nuoruustyyli kuulosti ihan omaltani! Meillä onkin aika paljon yhtäläisyyksiä kartalla Smiley?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #44 : 21.12.2006 16:25:24 »

(tykkään olla kotona alusvaatteisillani, jos ei ole kylmä)

Häntä moinen naurattaa, saattaa olla jopa hänen mielestään suloista
-niin kauan kun joitain ystäviämme saapuu kyläilemään,
jolloin hän alkaa komentamaan,
että kultaseni, voisitko pukeutua, (esim) Raffa ja Guiseppe ovat tulossa. Angry

Ihanaa... joku muukin kulkee puolialasti kotonaan  Cheesy tosin meillä se on tuo mies ja minä saan pyytää häntä pukeutumaan soveliaammin  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: