Totsi
|
|
« Vastaus #15 : 19.12.2006 18:06:54 » |
|
Onko sulla Ladybird millaisia aspekteja kohdistuneena nousumerkkiisi..tai onko jokin planeetta lähellä iasi? Es. itselläni tuo Urkin kahden asteen tarkkuudella vaakanousuun sotkee ko. merkin luonnehdintaa, kuten tässä topicissa jo aiemmin käväisi ilmi No mulla on yhtymä
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.08.2017 19:32:25 kirjoittanut Totsi »
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #16 : 19.12.2006 19:27:26 » |
|
nousukauris on semmoinen asiallinen ja viileä eikä pysty näyttämään siltä että ottaisi rennosti, vaikka kuinka kyllä yrittääkin. Hyvin totta! Minulla on kaksi ystävää nousu-kauriina ja tämän lisäksi yksi kuu-kauris ja vielä äitinikin on nousu-kauris ja pätee kuule tämä niin hyvin heihin, ettei tosikaan! Tunnistan tuossa hieman itseänikin, mutta minulla kyllä Jupiter nousevana merkkinä sekä Härkä nousevana tuovat iloisuutta ja eloisuutta luonteeseeni ja olemukseeni, mikä on aika kaukana siitä perinteisestä kaurismaisesta myrtsittelystä!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #17 : 19.12.2006 19:53:26 » |
|
Harvinaisuus: AC-Oinas. On kunnia tuntea ainakin yksi tapaus (en ole kuitenkaan itse). Kunnianhimoinen ja mahdottomalla kilpailuvietillä varustettu immeinen, joka keskittyy yhteen asiaan kerrallaan tyyliin 24/7. Kuvittelee olevansa kaikkien alojen asiantuntija ilman, että kuvitelmiin on kunnon perusteluja. Tästä syystä ei esim. välitä opiskelusta. Hänhän osaa jo kaiken! Punainen väri pukee häntä oikein hyvin. Ulkoisesti hoikka, lähes luihukasvoinen, mutta kuitenkin sporttinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 19.12.2006 20:02:13 » |
|
nousukauris on semmoinen asiallinen ja viileä eikä pysty näyttämään siltä että ottaisi rennosti, vaikka kuinka kyllä yrittääkin. Hyvin totta! Minulla on kaksi ystävää nousu-kauriina ja tämän lisäksi yksi kuu-kauris ja vielä äitinikin on nousu-kauris ja pätee kuule tämä niin hyvin heihin, ettei tosikaan! Tunnistan tuossa hieman itseänikin, mutta minulla kyllä Jupiter nousevana merkkinä sekä Härkä nousevana tuovat iloisuutta ja eloisuutta luonteeseeni ja olemukseeni, mikä on aika kaukana siitä perinteisestä kaurismaisesta myrtsittelystä! Hmm, joo voihan se olla. Kun on nousumerkistä kyse, niin eikös se ole juuri sitä, että päällepäin vaikuttaa tuolta? Ehkä miekin sitten aluksi vaikutan asialliselta ja viileältä, vaikka olen kyllä aika rentotyyppi yleensä. Mutta pitkäpinnainen olen ja teen odotetut tehtävät ja työt, vaikka mikä olisi, ja sittenhän se migreeni tulee, kun kävelee itsensä yli.. Hieman olen kyllä yrittänyt kuunnella enemmän kehoani ja migreenikin on välillä vähempänä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
IN
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 19.12.2006 21:46:55 » |
|
lisään nousuvaakaan... Jatkuva epävarmuus omasta viehätysvoimasta on vaikuttava aihe ja tarve saada miesten huomiota.
Eei...Itse en yhdistäisi tuota "kompleksia" nousuvaakaisuuteen Eikö nousuvaaka nimenomaan ole tietoinen omasta "viehätysvoimastaan"? Ja eiköhän se itsetunto ole se keskeinen asia...Jos ei pidä itseään yhtään viehättävänä, eivät varmaan muutkaan. Itseään vähättelevä/aliarvioiva asenne paistaa läpi. Ja eei...en allekirjoita tuota, etteikö avioerostakin voisi keskustella (viittaan ekaan Ave^^:n viestiin) missä ja milloin tahansa Mielestäni keskeisimpiä piirteitä voisi olla ihmisystävällisyys? Ja se, että pystyy eri tilanteissa asettautumaan vastakkaisiakin mielipiteitä edustavien ihmisten asemaan, ja näkemään asioita myös heidän kannaltaan? Tälläisiä mietteitä, valitettavasti ei raflaavia stereotypioita...mutta mitä muutakaan voisi :lta odottaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #22 : 19.12.2006 23:42:35 » |
|
Lilja-82
Vaikea sanoa koska minusta sieluperhettä voi olla mikä elementti tahansa mutta vesimerkit tuntevat toisensa paremmin koska ovat trinissä keskenään. Samoin maamerkit keskenään mutta silloin käytännöllisyys ja työ on helppoa. Ilmamerkkien mielet toimivat ja tulimerkkien taas voima toimii yhdessä.
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #23 : 19.12.2006 23:52:55 » |
|
Kyllä, ne käydään läpi AP-karttojen avulla. Elämä on virtaavaa ei se pysähdy, niinkuin ihmisen kehityskin, aika aikaansa kutakin...
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #24 : 20.12.2006 00:01:31 » |
|
Pidä silmät auki ja tuntosarvet ulkona voit kohdata sen vastaparisi...
Kauniita unia..
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 20.12.2006 15:36:16 » |
|
Huvitti noi kommentit nousu vaa'asta ..no itse en lähde viihteelle jos mun naama ei ole meikattu. Vaatteet pitää olla tiptop kunnossa. Haluun nääs erottaa arjen ja viihteen ajat toisistaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 20.12.2006 16:55:49 » |
|
kalkki yleisnimitys useille kalsiumyhdisteille; kalsium; kalkkimalja, etenkin ehtoollisviiniä varten Ilmaisu "tappion karvas kalkki" johtuu alkujaan lähinnä raamatunkohdasta Matt. 26:39, jossa "malja" kuvaa Jeesusta odottavia kärsimyksiä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #29 : 20.12.2006 19:28:51 » |
|
Nämä ovat niin irrallisia juttuja koska tulisi minusta huomioida tuo ikäkaari, eli 20 vuotiaan asiat ovat jo ihan toisellaisia, kun hän on täyttänyt 30 tai elää siitä eteenpäin. 60 elämänkaari on jo huippunsa kokenut ja alkaa hiljalleen laskeutumaan kokemuksen antamaan tietoon, ja se kalkkimaljakin on jo tyhjennetty. Lemniskata selittikin jo sen kalkkimaljan, eli elämän katkerat tappion tunteet joita jokaiselle elämässä tarjotaan.
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
|