Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia astrologiasta  (Luettu 3211 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
lainesa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.11.2005 21:53:30 »

Moikka,
Olen aivan uusi tälläisillä kirjoituspalstoilla mutta nyt tuntuu, että haluan hieman kertoa astrologisista kokemuksista.
olen horoskoopiltani kauris kauris ja n.40 ikäinen. Kiinnostukseni astrologiaan heräsi n.4-5 vuotta sitten ja sen jälkeen olen paljon tarkkaillut lähipiirini elämää astrologiassa ja tehnyt aina silloin tällöin ahaa elämyksiä. Astrologia auttoi myös hahmottamaan itseäni ja opetti tunnistamaan millainen todella olen. Olen myös käynyt astrologilla muutaman kerran ja hämmästyttävää hän todella  :Smiley tiesi asioita, niin siitä millainen olen, että siitä mitä muutoksia mahdollisesti tulee elämässäni olemaan lähiaikoina

Itselläni esim. muutama vuosi sitten oli ankara pluto vaihe ja todellakin ajauduin muutoksen kouriin ja aloin todella tarkasti pohtia asioita, kuten miksi täällä olen, mikä on elämäni tarkoitus ja miten tästä eteenpäin, onko kaikki elämässäni kuten pitääkin.

No vähän traagistenkin (kaiketi karman oppeja) vaiheiden jälkeen lähdin opiskelemaan uutta alaa, sillä työ osoittautui siksi mikä ei minulle iskenyt kunnolla. Mutta siinä uuden ammatin ohella, kyllä olen oppinut muitakin asioita ja kasvanut mielestäni hyvin paljon ihmisenä. Jotenkin koen, että silmäni ovat avautuneet!
Tietysti matkanteko täällä on välillä kivistä mutta niin sen kai pitääkin olla! Aina kun ei voi mennä hyvin.

Muuten kommentteja uusista sivuista...
Mielestäni vanhat olivat paremmat, en nyt löydä enää kaikkea sitä jännää, joita vanhoilla sivuilla oli! Voi harmi.
tsemppiä' kaikille
T. SAL
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: