Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikakarma?  (Luettu 24019 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 20.12.2006 18:49:42 »

Onko teillä mielipiteitä pikakarmasta?? Minulla se toimii niin, että kaikki "paha" (en ole itselleni tai toisille vilpitön) palautuu takaisin parin viikon sisällä!  Shocked

Tyyliin ei ole bussikorttia ja yrittää mennä pummilla ja rapsahataa HETI tarkkarit ja sakot.

TAI:

yritin treffata tyyppiä ja lupasin ja lupasin mutten koskaan saanut aikaiseksi mennä (kieltämättä nautin huomiosta) ja sitten minulle käy itselleni samalla tavalla kahden viikon päästä! (se parjattu skorpparimies mistä valitin toisessa topikissa  tickedoff )
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 20.12.2006 19:06:00 »

Entäs hyvä karma? Toimii minulla ainakin talouden tasolla. Kun olen pari v halunnut auttaa ihmisiä rahan kanssa, niin vihdoin minuakin haluaa kannatella todella vahva tiimi. Ehkä he eivät tulleet tielleni sattumalta.  Wink smitten En tunne enää yksin toimivani. Ja ehkä muutenkin tekemäni hyvä palautuu minulle vähitellen. Ainakin kaikki tuntuu mahdolliselta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 20.12.2006 19:34:26 »

Onko teillä mielipiteitä pikakarmasta?? Minulla se toimii niin, että kaikki "paha" (en ole itselleni tai toisille vilpitön) palautuu takaisin parin viikon sisällä!  Shocked

On, mutta sittemmin se on muuttunut oivaltamisen myötä
ajatuksen ja asenteen voimaksi. Smiley

Asiat tapahtuu minulle niin kuin niihin asennoidun
ja miten niistä ajattelen, hyvässä ja huonossa. Smiley

Tarvitseeko sanoa, että ajatusten ja asennoitumisen kanssa
minulla on vielä töitä..? Grin
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #3 : 20.12.2006 19:49:47 »

Mulle käy niin, että jos jostain syystä esim. valehtelen jollekulle (tapahtuu TODELLA harvoin), jään heti kiinni jonkin kummallisen sattumuksen vuoksi, ja sen jälkeen se toinen pitää minua aina tapavalehtelijana.
Sama juttu jos jotenkin muuten yritän vähänkin livetä kaidalta polulta, rangaistus tulee samantien.

Ymmärrän kyllä, että tavallaan itse syyllisyydentunnoissani tilaan tuon rangaistuksen itselleni ja niinhän sitä sanotaan, että sitä saa mitä tilaa...

Kaipa se minunkin pitäisi yrittää opetella myös tuo "myönteinen karma", mutta aika vaikeaa taitaa olla. On kai helpompi uskoa, että ansaitsee ennemmin rangaistuksen kuin lahjan. 
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2006 19:57:36 »

Eikös se ole niin, että jos niin hyvä kuin pahakin karma palaa heti takaisin on karma tasapainossa Huh

muistaisin jostain lukeneeni...eli ei siis ainakaan ole "varastossa" pahaa karmaa sovitettavana.. angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 20.12.2006 19:59:39 »

Mulle käy niin, että jos jostain syystä esim. valehtelen jollekulle (tapahtuu TODELLA harvoin), jään heti kiinni jonkin kummallisen sattumuksen vuoksi, ja sen jälkeen se toinen pitää minua aina tapavalehtelijana.

Niin...

Kai se riippuu siitä, millainen se oma valehtelun karma on,
eli siis miten siihen itse suhtautuu. Smiley

Minä uskon, että valehtelun taito annettiin ihmisille
siksi, että se voi palvella hyvää ja säästää monessa
tilanteessa ikäviltä asioilta ja mielipahalta. Smiley

Ei mikään täällä turhaan ole olemassa. Wink

Tietenkin kaikkea voi käyttää hyvään tai huonoon tarkoitukseen. Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.12.2006 20:24:50 »

Pikakarma on todellakin tuttua. Osittain se on todellakin sitä, että saa näpeilleen melkein heti tekemistään virheistä, mutta hieman pidempiäkin syklejä on. Sanon sitäkin pikakarmaksi, koska asiat tulevat käsittelyyn tästä elämästä, eikä jostain edellisestä inkarnaatiosta. Itse olen ainakin havainnut 7 ja 13 vuoden syklit.

Minullakin näyttäisi olevan muuten jotain valehteluun liittyvää karmaa, joka kylläkin juontunee jostain edellisestä elämästä. En voi väittää, ettenkö olisi koskaan valehdellut, mutta olen siinä erittäin huono, jään melkein aina heti kiinni tai itse tunnustan valehdelleeni. Noin yleisesti ottaen olen kuitenkin umpirehellinen, minkä tietenkin läheisimmät ihmiset tietävätkin.

Viimeisimmän vuoden aikana on tuntunut siltä, että kaikki yrittävät satuilla minulle puuta heinää. Välillä sitä on oltu melko absurdeissakin tilanteissa, esim. henkilö A kertoo henkilöstä B melkoisia paljastuksia. Sitten jos tarkistan jutun henkilöltä B, niin tämä ei voi ymmärtää, mistä juttu on peräisin ja kysytään sitä taas henkilöltä A. Henkilö A kieltää puhuneensa mitään tämän suuntaistakaan. Tai sitten ollaan oltu tietynlaisissa sana sanaa vastaan -tilanteissa, joissa kolmas osapuoli kuuntelee kahta erilaista tarinaa. Ympäristössäni on vakavasti vainoharhaisia ihmisiä, koska kukaan ei näytä tietävän, KUKA PUHUU TOTTA. Itse tietenkin tiedän olevani totuudenmukainen, mutta ne jotka eivät minua kunnolla tunne, eivät tietenkään tätä tiedä. Rasittava episodi.

No, tämä meni hieman off topic, karman puolelle. Antakee anteeks.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 20.12.2006 20:38:55 »

En voi väittää, ettenkö olisi koskaan valehdellut, mutta olen siinä erittäin huono, jään melkein aina heti kiinni tai itse tunnustan valehdelleeni.

Noin yleisesti ottaen olen kuitenkin umpirehellinen, minkä tietenkin läheisimmät ihmiset tietävätkin.

Grin 2funny Cheesy

Hehehhe... Grin Cheesy Minä en usko ketään, jonka täytyy
sanoa, että läheiseni todistavat tämän/tietävät tämän. Grin 2funny Cheesy

Sorry vitsi-vitsi.. Grin 2funny Cheesy

Minä valehtelen aina.. :Smiley
-joka sekään ei pidä paikkaansa,
koska kukaan ei yksinkertaisesti pysty valehtelemaan AINA. Grin 2funny Cheesy

Mutta vakavasti puhuen,
jos valehtelee jonkin hyvän asian vuoksi,
niin ei varmaan ole väliäkään, jääkö siitä kiinni vai ei. Smiley

En myöskään ole kokenut huonon karmavelan
siitä kasvavan tai tulevan. Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.12.2006 20:45:31 »

Tervetuloa vainoharhaisten kerhoon.  Wink

No, onneksi vain vitsailit. VAI VITSAILITKO SITTENKÄÄN???  uglystupid2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 20.12.2006 20:58:59 »

Tervetuloa vainoharhaisten kerhoon.  Wink

No, onneksi vain vitsailit. VAI VITSAILITKO SITTENKÄÄN???  uglystupid2

:Smiley
No kyllä Kaksonen Kaksosen tuntee ja  askendentti skorpioni näkee ja syyllistää kaikesta..! 2funny Grin Cheesy

Vitsailin toki ystävä hyvä.. Grin Cheesy

Valehtelu oikein käytettynä on varsin hyvä pehmittäjä
elämän kovalla ja kivisellä tiellä. Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #10 : 20.12.2006 22:28:53 »

ihania juttuja! että muilla on samoja juttuja. minäkään en osaa valehdella, koska jo pienenä jäin AINA kiinni = umpirehellinen olen.

MUTTA

tuohon alkujuttuun liittyy vielä se, että itse kyllä ymmärsin mitä teen ja olin mielestäni vilpitön... eli voisko pikakarman tarkoitus olla vaan se että aina ja kaikkialla ymmärtäisi asian toisenkin laidan ja pysyisi sitten "kaidalla" tiellä...

Ja lohduttavin ajatushan tuossa on se, että eikös se tarkoita sitä että karmanvelkoja edellisistä elämistä ei ole...  Wink  Wink   Wink

smitten
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 20.12.2006 22:46:37 »

Minussa myös sitä vikaa, että en osaa valehdella yhtään, vaan omalla käytökselläni/puheillani paljastan itseni ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin...  Mitä enemmän yritän vääristellä totuutta, sitä varmemmin siinä epäonnistun. :Smiley Minussa ei ole sitten tippaakaan taktikoijan kykyä, ja olen kyllä joskus hieman kateellinen niille joilla sitä on.  Wink

Positiivisesta pikakarmasta: tuossa joku aika sitten tein vaatekomeron tyhjennystä ja raahasin ystävälleni ison pinon vaatteita, joita en enää halunnut käyttää. Molemmille tuli hyvä mieli siitä. Eipä mennyt kauaakaan kun alkoi satelemaan lahjoituksia monelta eri taholta, jopa useampi saman päivän aikana tyyliin "ota sinä tämä jos haluat, minä en sitä enää tarvitse". Eihän siinä sitten muuta kuin ottaa vastaan mitä annetaan!  Smiley

tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #12 : 20.12.2006 22:47:44 »

niin no onko pikakarma eri vai sama kuin "saat sen mistä luovut"?  Huh
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 20.12.2006 22:56:26 »

Usein vaatii enemmän aikaa ymmärtää luopumisen merkitys ja positiiviset seuraamukset... jos jostain luopuminen tekee kipeää niin eihän sitä sillä hetkellä tai läheskään pian huomaa tai suostu ymmärtämään mitä voi saada tilalle. Siis jos jollain tavalla on vielä asiassa kiinni eli ei olekaan ihan kokonaan luopunut.  idiot2 Wink
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #14 : 20.12.2006 22:58:20 »

niin niin siis tajuaa jopa silläkin hetkellä muttei suostu tunteiden seassa sitä hyväksymään...  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: