Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: taloudellinen riistäminen  (Luettu 5000 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
elisabet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.12.2006 20:32:55 »

Hei !

Voitteko antaa minulle lohdutusta ja neuvoja.Olen joutumassa oikeuteen työnantajana( kokemattomana ) - en ole tehnyt mitään väärää ,vaan kaikki tapahtunut on tapahtunut ihan sattumalta ja lakimiehet antoivat väärää tietoa ,luotin heihin ja toimin heidän ohjeiden mukaan.Työntekijä huomasi hyvän sauman ansaita rahaa väärin perustein.Olen lopettanut jo yritykseni ja olen aika pienituloinen ,kaiken joudun maksamaan omasta pussistani.En tiedä mitä karmaa joudun maksamaan ,koska en ole koskaan ollut tälle ihmiselle paha ja olen kohdellut häntä aina oikeudenmukaisesti.Mietinpähän vaan ,että onko tämmöisillä tuloilla siunausta,jos ne saa vääryydellä.....Itse ajattelen ,että paha saa joskus palkkansa !!!

pahaa mieltänsä purki Elisabet
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 20.12.2006 21:03:07 »

Sen verran olen vastaavista asioista kokemusta
joutunut keräämään, että sanoisin,
että jos sinulla on puhtaat jauhot pussissasi asiassa,
niin sinulla ei ole mitään hätää. Smiley

Jos työntekijäsi on käyttänyt/yrittää käyttää sinua hyväksesi,
niin miksi et ole tehnyt asiasta tutkintapyyntöä poliisille?
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #2 : 20.12.2006 21:27:42 »

Herää kysymys onko kysymys palkoista vai irtisanomisesta? Haluatko avata pulmaasi enemmän? Yleensä lakimiehet kyllä antavat oikeita neuvoja, joten olisi kiva kuulla miten he sinua johtivat harhaan. Olivatko he siis sinun palkkaamiasi vai liiton lakimiehiä?  knuppel2   

Olet kyllä oikeassa siinä, että oikeus tapahtuu aina jossakin vaiheessa. Se vaan ei aina lohduta, jos oikeutta saa vasta seuraavassa elämässä. En ole lakimies, mutta voin pohdiskella asiaa kanssasi, jos haluat uusia näkökulmia pulmaasi. Tietenkään se ei ole helppoa tällaisella avoimella foorumilla, mutta otit asian esille ja ehkä haluat vaihtaa ajatuksia. It´s your choice.   Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 22.12.2006 23:11:42 »

Jos sinulla on puhtaat paperit- niin todellakaan sinulla ei ole mitaan pelkaamista-karma kiertaa, ennemmin tai myohemmin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 27.12.2006 19:40:42 »

Kyseessä voi olla myös karmallinen tapahtumaketju, jolla hoidetaan pois entisen elämien sidoksia ja sopimuksia sekä "velkoja" (karman velka on vähän huono sana Wink

Yleensäkin - kaikki mitä tapahtuu pitääkin tapahtuia. Kaikella on tarkoituksensa ja yleensä ne hirveimmätkin asiat ovat meidän parhaaksemme (vaikkei taatusti siltä tunnukaan! Saatamme huomata vasta, miten paljon tapahtuma on tehnyt meille hyvää kun kuolemme ja saamme suuremman näkökyvyn eri asioihin ja niiden välisiin liitoksiin).

Jokainen meistä tekee omat sielunsuunitelmat maanpäälliseen elämään ennen syntymäämme. Jos sinulla todellakin on puhtaat jauhot pussissa, suosittelen muita mukaellen olemaan huoleti. Jos juttu silti menee sinun osaltasi päin sitä itseään, kyseessä on mitä suuremminkin oma karmasi maksu. Sen opäätyttyä voit iloita siitä, että yksi etappi kohti valaistumista ja maallisen kiertokulun jättämistä on jälleen takana.
tallennettu
elisabet
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2006 19:33:57 »

Hei !

kiitos kaikille " neuvonantajaille ".Minulla on puhtaat jauhot pussissa eli omatuntoni on puhdas.Vastapuolen teot on suurimmaksi osaksi kateutta minua kohtaan.Näin olenkin ajatellut ,että karmahan se siinä ahdistelee.Tuntuu vaan niin katkeralta alkaa maksamaan tyhjästä....

Kait tämä sitten helpottaa ,kun ohi päästään ja ratkaisu tulee.Olisi mukavaa kuulla ,jonkin " näkevän" ihmisen kommentti asiaan.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille !

toivottaa Elisabet
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 30.12.2006 20:42:00 »

Asiasi ei ole helppo ja sinun taytyy pysya kylmana ja rauhallisena, Itse kavin kerran yhdessa asuntokaupassa samantapaisen kynimisjutun ja lopulta voitin mutta muistan vielakin nukkumattomat yot.
Karsivallusyytta ystavani smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: