|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 20.12.2006 22:33:41 » |
|
Onnea! Tiedätkös syntymäkellonaikaasi? En kyllä kovinkaan hyvin osaa vielä tulkita karttoja, mutta tuli mieleen yksi "selkeä" esimerkki: ystävälläni on meneillään tr. , ja hän on raskaana, ja myös muuttanut tuon transiitin aikana uuteen kotiin. Jupiterhan laajentaa ja kuu symbolisoi kotia.
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #2 : 20.12.2006 22:39:13 » |
|
Äh..unohdin laittaa sen kellon ajan. Eli sehän on klo 20:10. Näkikö nuo transiitit sitten siitä auringonpaluu-kartasta vai miten se meni..? Minä olen kanssa vielä hyvin ummikko näiden astro-karttojen kanssa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006 22:40:54 kirjoittanut Sister of Night »
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 20.12.2006 22:44:32 » |
|
varmaan AP-kartta, koska minulla on kuunpaluukartalla tuo aspekti ja very much not pregnant
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #4 : 20.12.2006 22:59:09 » |
|
Sen verran osasin katsoa, että mulla on ainakin tuo Jupiter (mistä hannuli puhuit, että laajentaa) 4. huoneessa ja skorpparissa..ja eikös se nelonen ole just tuo perheen huone..?
Lapsen isä on puolestaan skorppari aurinkomerkiltään. Mutta onko tuo nyt sitten täysin mun maalaisjärjellä päättelyä..?
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006 23:12:28 kirjoittanut Sister of Night »
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 20.12.2006 23:12:44 » |
|
Voi että kun on niin kovin heiveröistä tämä astrologian tietämys... Mutta transiitit näkee ainakin, kun menee astro.fi karttaosioon ja sieltä valitsee transiitit tietylle vuodelle. Paluukartat ei sano mulle mittään...
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 20.12.2006 23:18:11 » |
|
Sen verran osasin katsoa, että mulla on ainakin tuo Jupiter (mistä hannuli puhuit, että laajentaa) 4. huoneessa ja skorpparissa..ja eikös se nelonen ole just tuo perheen huone..?
Lapsen isä on puolestaan skorppari aurinkomerkiltään. Mutta onko tuo nyt sitten täysin mun maalaisjärjellä päättelyä..? vitoshuone on mun mielestä lapsiin liittyvä huone. Hei tsekkaa se Emelian tekemä auringonpaluu tieto topikki... sieltä saattaa löytyä kaikenlaista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #7 : 20.12.2006 23:30:36 » |
|
Juu, siellä mä tässä surffailenkin. Hieno ja kattava paketti..vaikeaa vaan alkajan hahmottaa kokonaiskuvaa. Mut yritellään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 20.12.2006 23:31:43 » |
|
Lapsen isä on puolestaan skorppari aurinkomerkiltään. Mutta onko tuo nyt sitten täysin mun maalaisjärjellä päättelyä..? tuohan kuulostaa aika järkeekäyvälle... Missäs venus lymyää? Entäpä tuo kuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 20.12.2006 23:55:41 » |
|
näköjään muuten ap-kartalla tuo kuunsolmukin on aikavänkä-juttu, kannattaa tsekata sekin....Katso tuo keskustelu! https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11690.0Mie kanssa itse koen kokoajan ahaaelämyksiä astrologian saralla, enkä kovinpaljon astrologiasta tiedä, mutta juuri ukolleni sanoin, ettei tämä kyllä mitään humpuukia ole, ei voi olla. Nuo ap-kartatkin, miun ja mieheni, kulkevat jotenkin niin käsikädessä, ettei se voi olla vain sattumaa. Tässähän sitä oppii koko ajan, kun yrittää pähkäillä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #11 : 25.12.2006 16:30:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #13 : 28.12.2006 14:31:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 28.12.2006 15:35:25 » |
|
Anteeksi, en osaa sanoa itse kysymykseen mitään mutta ihan pakko onnitella! Musta on niin sulosta kun ihmiset on raskaana ja saa vauvoja.. hyvähyvä! Onnea!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|