Äänestys
Kysymys: Mitkä tähtimerkit ovat edustettuina runsaimmin näillä sivuilla - myös nousumerkki jos se vaikuttaa sinussa merkittävästi
Oinas - 16 (6.7%)
Harkä - 8 (3.4%)
Kaksonen - 15 (6.3%)
Rapu - 27 (11.3%)
Leijona - 22 (9.2%)
Neitsyt - 20 (8.4%)
Vaaka - 18 (7.6%)
Skorpioni - 35 (14.7%)
Jousimies - 19 (8%)
Kauris - 18 (7.6%)
Vesimies - 17 (7.1%)
Kalat - 23 (9.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 122

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä tähtimerkit ovat kiinnostuneita astrologiasta  (Luettu 10637 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« : 21.11.2005 13:51:38 »

Kiinnostaapa tietää - joskus satuin sellaiseen äänestykseen, jossa vaa'at ja toinen taisi olla kaksoset olivat kaikkein laiskimpia horoskooppien suhteen.

Voit laittaa myös nousumerkin jos tunnet että se sinussa vaikuttaa merkittävästi.

Itse vaaka
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.11.2005 14:01:53 »

Moi,

yleisesti ottaen olen huomannut, että pelkkä Kalat aurinkomerkkinä altistaa voimakkaasti astrokiinnostukselle. Myös eräät transiitit voivat vaikuttaa kiinnostusta herättävästi. Olen mm. pistänyt merkille, että astro-foorumilla on ollut runsaasti Jousimiehiä, ja jouskareitahan on Pluto piinannut viime vuodet. Itse olen Kaksonen. Pluto herätti myös minun astrokiinnostukseni joskus muutama vuosi sitten.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
tiav
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 21.11.2005 14:34:08 »

Mää tässä mietiskelen että kumpikohan mua vielä enenmän ohjaa: mun nouseva skorppari vai kuu leijona..  coolsmiley

Vaakahan etsii sitä kuuluisaa tasapainoa ja sen takia taitaa olla aiheesta kiinnostunut ja mulla taitaa kyllä loppujen lopuksi kuu ajattaa mut taivaalle katselemaan ja kuuntelemaan, ei nouseva  angel
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 23.11.2005 23:20:58 »

Minä sanoisin tähän (oman marginaalisen kokemukseni syvällä rintaäänellä  Wink), että eniten kiinnostusta astrologiaan löytyy vaakojen ja kalojen keskuudesta. Ja vähiten aurinko oinaiden ja aurinko skorpionien keskuudesta. Myöskin hyvin vahva neitsyen vaikutus ihmisessä saattaa ajaa asioiden rationalisoimiseen siinä mittakaavassa, että kaikenlainen "usko" jää ulkopuolelle kokemuskentästä / ts. ihminen uskoo vain siihen minkä konkreettisesti silmillään voi havaita todeksi.

En tiedä miksi juuri vaa'at ja kalat sitten eniten... hmm... ehkä vaakojen kohdalla syynä voisi olla puhdas kiinnostus ihmisiä ja kaikkea inhimillistä kohtaan  Smiley - kalojen kohdalla syynä puhdas "lumovoimainen" usko kaikkeen "hömppään"  idiot2, mutta siis sillä kivalla tavalla hömppään  Smiley. (Ja mikäs allekirjoittanut itse on aurinkomerkiltään  Wink Wink? No kalat tietysti  angel).

Kukaan (livenä) koskaan tuntemani skorpioni ei ole myöntänyt, että tässä voisi olla jotakin totuudellista perää - itseasiassa päinvastoin, kiivaasti ovat väittäneet vastaan  Angry, jos sellaista on mennyt ehdottelemaan  Huh. Aurinko oinaat ovat mielestäni sen verran "vauhti päällä" koko ajan, ettei heillä ole yksinkertaisesti aikaa jäädä tutkiskelemaan astrologian parissa - eikä liioin myöskään pitkäjänteisyyttä, tässä kun ei tule valmista heti - eikä koskaan  Shocked. Ja jos jotakuta tälläinen ikuinen matkalla oleminen ja värkkääminen jonkin asian parissa kyllästyttäisi, niin juuri oinaita.

Minulle monet (aurinko) kauriit ovat tämän asian suhteen todellinen "villi kortti", heillä kun yleensä on maallista järkeä ja realistista otetta elämään enemmän kuin omiksi tarpeiksi  Wink - ja silti he ovat usein tästä hyvinkin kiinnostuneita (!) Voisiko tämä johtua siitä, että kauriit ovat viehättyneitä ihmisluonnosta ja myöskin he (usein) pyrkivät hiljaisesti manipuloimaan sitä haluamaansa suuntaan  Wink - mikäs muu parempi tässä asiassa, kuin hiljainen tieto ihmisen todellisesta persoonallisuudesta  Smiley?

Tämä oli hyyyyvin mielenkiintoinen ketju  Smiley, tässä nyt ainakin aluksi joitakin pohdintoja.
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #4 : 24.11.2005 13:23:57 »

Tässä vaiheessa Härkä-, Neitsyt- ja Kauris-vaikutus olisi vähäisen kiinnostuksen omaavilla.
tallennettu

rittis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 24.11.2005 15:44:14 »

Hellurei Kaikki !
On taas ollut niitä päiviä töissä,et on vaan seikkaillu astro foorumilla ja lueskellu tosi hyviä juttuja teiltä kaikilta jotka ootte ollu paikalla. Cheesy
Kuuhulluutta ja paljon muuta.Tää on monesti ollut päivän piristys kun on mieli maassa millon mistäkin syystä. Grin

Asiaan!Mä oon Neitsyt-merkkinen ja aina ollu kiinnostunut astrologiasta,horoskoopeista ym.asiaan liittyvistä jutuista.tiedän myös monta muuta erimerkkistä jotka on vähemmän edustettuina täällä.Eli oon sitä mieltä ettei se ole merkistä kii vaan omasta halusta seikkailla näillä sivuilla. smitten

Tässäpä mun kommentti tähän juttuun

Iloa kaikille! smitten
rittis
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #6 : 24.11.2005 16:28:21 »

Rittis osoitti otaksuman vääräksi eli härkä pitää perää.
Onko härkä niin tukevasti maan pinnalla ettei taivas kiinnosta?
tallennettu

apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 24.11.2005 23:57:51 »

tätä härkää( aurinko merkurius mars) ainakin kiinnostaa, mutta vettä löytyykin kiitettävästi.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 29.11.2005 13:54:59 »

Hei pitkästä aikaaa,

Minä olen aina ollut kiinnostunut astrologiasta, en tiedä onko se  aurinko vaaka joka intoani ohjaa, vaiko  askendentti jousimies, mutta yhtä kaikki innostusta aiheeseen riittää. Minulla on myös  kuu vaakamerkurius vaaka.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 29.11.2005 14:06:46 »

Olen Härkä - ja niin muuten myös toinen meistä moderaattoreista eli Enki. Eli ainakin modejen joukossa me härkäpäät olemme hyvin edustettuina, niin tosin Kalatkin kahden edustajan voimin.

Oman astroinnostukseni en usko niinkään pohjaavan Aurinkomerkistä kuin muutamasta muusta tekijästä. Kuu Vesimiehessä, Nousu Neitsyessä, Uranus Asc:lla 12. huoneen puolella, Jupiter 8. huoneessa jne... Ja vaikka arabialaisten pisteiden merkitys onkin hieman kyseenalainen kuten tuolla toisessa keskustelussa on todettu, niin sanottakoon kuitenkin että Aurinko, Onnenpiste, MC, Merkurius ja Astrologian piste yhtymässä - astrologian piste tosin jo Kaksosten puolella. Kai nämä kaikki yhdessä on sitten saaneet hurahtamaan astrouskovaiseksi.  Wink
tallennettu

cessiwi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 29.11.2005 16:04:28 »

Ja-a.. ainakin minulla on aurinko 8.huoneessa, joka tarkoitta runsaasti itsetutkiskelua ja sitten löytyy skorppari kuumerkkinä ja kaksonen nousevana, eli tiedonnälkä kaksosilta, kiinnostusta mystiseen ja salaperäiseen skorpparilta ja Kauris hyvin huonosti rajoittavana voimana Smiley- jos voisin tutkia astrologia ja myyttejä täyspäiväisesti, olisin taivaassa!!  Cheesy
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 29.11.2005 17:23:01 »

Mulla vaikuttaa ehottomasti  askendentti  jousimies
Ja olen tutkiskellut ,että ihmiset joita kiinnostaa astrologia heillä on nouseva, laskeva tai kuumerkki jousimies  Wink

smitten      -Oinas73-

askendentti kuu jousimies
tallennettu
piia72
Vieras
« Vastaus #12 : 04.12.2005 12:07:14 »

Tongue skorppiooni voitolla sitten vaaka. Itse olen vaaka ja nouseva leijona. Lapsi rakas 4:jän lapsen äityli. Hauskaa vai mitä. laugh angel
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #13 : 05.12.2005 22:36:18 »

Aurinko Oinas ja Nouseva Leijona....pakko tunnustaa, että en ehkä niin syvällisesti pysty koskaan ymmärtään kuin monet.....liian hidasta, mutta kiinnostaa kovasti kuitenkin....kuin kauan se jää nähtäväksi  Cheesy
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Shar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 08.12.2005 00:19:36 »

Härkä olen Aurinkomerkiltäni, ja mielestäni monin paikoin hyvin tyypillinen Härkä. Huomaan itsessäni myös usein Vesimiehen ja Kalojen piirteitä, miksei myös Vaa'an ja Kuumerkkini Neitsyen.. Uranus on nouseva planeettani, Venus on Kaloissa ja molemmista on voimakkaita aspekteja kartalla. Joten ehkä ne vaikuttavat myös aika paljon tuon Aurinkohärän lisäksi. Mene ja tiedä.. Tongue
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: